Noem de 2 absurde dingen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:04 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Tempeliers ja, daar wil ik graag meer over horen. Het schijnt dat ik een over over-oud-oom heb gehad die daar bij zat. Dus die hebben wél echt bestaan itt zuurstofrijk bier en Wicky de Viking
Dat je een oudoom zou hebben die bij de al sinds 1307 niet meer bestaande Tempeliers zat, en zuurstofrijk bier.quote:
+1quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:45 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat je een oudoom zou hebben die bij de al sinds 1307 niet meer bestaande Tempeliers zat, en zuurstofrijk bier.
Het leek me de moeite verder niet om de context op te zoeken. Dat zijn er ook nog wel twee dan, dat het bestaan van de Tempeliers ter discussie staat en dat zo'n familieverhaaltje bewijs isquote:Op woensdag 31 maart 2010 12:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
+1
Nee, hij beweert dat zuurstofrijk bier niet bestaat. Maar hij beweert dat de Tempelier bestaan hebben OMDAT er in zijn familie een verhaal rondwaart dat zijn over-oud-oom erbij gezeten heeft
Half uur geleden ingeleverd. Nu nog een volgende deadline voor 5 uur. Kwam de docent gisteravond mee.quote:Op woensdag 31 maart 2010 10:26 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Hup, gauw nog even afmaken dan, dan kun je zo wat leuks gaan doen!
Zou me niets verbazenquote:Op woensdag 31 maart 2010 13:02 schreef MadMaster het volgende:
Is tampeloeres een verbastering van tempeliers?
Normaal doe ik dat eigenlijk alleen in GAM-FB maar ik dacht, laat ik het eens ergens anders doen.quote:
Bereid je dan nu maar voor op een korte hagelstorm.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:48 schreef TradeMarkie het volgende:
de voorjaarsstorim is hier inmiddels gearriveerd
Ach ja, je moet toch wat tijdens de Paasvakantie...quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:58 schreef Bart het volgende:
[..]
Normaal doe ik dat eigenlijk alleen in GAM-FB maar ik dacht, laat ik het eens ergens anders doen.
Hier heeft het heel even wat gespetterd en staat er een stevige wind, maar verder weinig storm...quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:48 schreef TradeMarkie het volgende:
de voorjaarsstorim is hier inmiddels gearriveerd
Komt er vanzelf aanquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hier heeft het heel even wat gespetterd en staat er een stevige wind, maar verder weinig storm...
Vakantie? Wat is datquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach ja, je moet toch wat tijdens de Paasvakantie...
Dat, ofquote:Op woensdag 31 maart 2010 14:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik wil praten met X en Yi, zodat ik een zo goed mogelijk beeld krijg van hun achterliggende motieven van de gemaakte keuzes.
of
Ik wil praten met X en Yi, zodat ik een zo goed mogelijk beeld krijg van de achterliggende motieven van de door hen gemaakte keuzes.
Weet niet of dat de context is, maar hiermee verklaar je waarom je met X en YI wilt spreken.
Had je kerstbomen in de pot gekocht?quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:57 schreef Nembrionic het volgende:
Zo, weer even een paar bomen teruggezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |