Ontegenzeggelijk waar. Als we even niet kijken, dan doet ie het. We zitten dus veilig met dit experiment.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:12 schreef Pool het volgende:
[..]
Dat moment wil hij zelf bepalen natuurlijk. Het is veel leuker om je net gebouwde Lego-toren zelf om te gooien, dan dat die uit zichzelf omvalt of, erger nog, je broertje hem omschopt. Dergelijke emoties zijn ook Hem niet vreemd.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:45 schreef DeParo het volgende:
[..]
Waar staat dat nieuws dat het is uitgesteld.
Op CERN.ch kan je overigens, als het niet uitgesteld wordt, live meegenieten rond 18:15.
De Persquote:De onderzoekers kregen dinsdagochtend direct te maken met tegenslag. Door een technisch probleem moest de LHC worden stilgezet. Ingenieurs onderzoeken de oorzaak en hopen op een later moment verder te kunnen gaan met het experiment.
quote:The ramp is successfully completed! Beams are now accelerated to 3.5 TeV, the highest energy! Preparing for collisions now!!
Holy Crap we're all gonna die!!!!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://twitter.com/CERN/status/11301876447
[..]
5) Iemand loopt de boel te saboterenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:40 schreef LXIV het volgende:
Wel frappant dat het ding het iedere keer net kapot gaat als ze iets willen doen. Er zijn wetenschappelijk gezien 4 mogelijkheden:
1) Of ze hebben het gewoon niet goed gebouwd. Lijkt me onwaarschijnlijk, want alle onderdelen zijn afzonderlijk wel getest.
2) "De Natuur" wil niet dat er paradoxen ontstaan en daardoor kán het ding niet werken.
3) Vanuit de toekomst wordt koortsachtig door mensen gewerkt om middels tijdreizen het ding telkens te saboteren.
4) God wil het niet hebben en loopt die Zwitserse nerds telkens te foeten.
Je snapt toch zelf ook wel dat het individueel testen van componenten van zo'n gigantisch complex apparaat niet de garantie geeft dat alles samen werkt? Ik had er meer van op gekeken als het in 1 keer zou werken dan zoals het nu gaat, waar foutjes toch nog aan het licht komen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:40 schreef LXIV het volgende:
1) Of ze hebben het gewoon niet goed gebouwd. Lijkt me onwaarschijnlijk, want alle onderdelen zijn afzonderlijk wel getest.
Optie 3 denk ik!..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:40 schreef LXIV het volgende:
Wel frappant dat het ding het iedere keer net kapot gaat als ze iets willen doen. Er zijn wetenschappelijk gezien 4 mogelijkheden:
2) "De Natuur" wil niet dat er paradoxen ontstaan en daardoor kán het ding niet werken.
3) Vanuit de toekomst wordt koortsachtig door mensen gewerkt om middels tijdreizen het ding telkens te saboteren.
4) God wil het niet hebben en loopt die Zwitserse nerds telkens te foeten.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:24 schreef Falco het volgende:
Wow, ik zag de klok één seconde terugspringen. Het CERN boekt resultaat!
Speculaties over nieuwe theorieeen of coursequote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:24 schreef Falco het volgende:
Zie al die natuurkundigen op die stream dolenthousiast met elkaar praten.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:24 schreef Falco het volgende:
Wow, ik zag de klok één seconde terugspringen. Het CERN boekt resultaat!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |