Neej, uit zelfbescherming maar beter van niet..quote:
Komt omdat mannen altijd in onzekerheid zitten of ze "lucky" zullen wezen die avond terwijl jullie vrouwen daar zekerheid over hebben.....quote:
Want wij knippen met onze vingers en de man wil wel?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:02 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Komt omdat mannen altijd in onzekerheid zitten of ze "lucky" zullen wezen die avond terwijl jullie vrouwen daar zekerheid over hebben.....
Slaat ook nergens op. Als je met mensen date die zich volwassen gedragen, heb je geen last van dit soort kinderachtig gelul.quote:Komt omdat mannen altijd in onzekerheid zitten of ze "lucky" zullen wezen die avond terwijl jullie vrouwen daar zekerheid over hebben.....
Hahaha, nou liever nietquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:57 schreef Duimelot het volgende:
maar blijkt dat nu ook publiekelijk de vrouwen onderling bezig zijn, dus volgende keer bespring ik jou![]()
Calimeroquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:04 schreef Kluts het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op. Als je met mensen date die zich volwassen gedragen, heb je geen last van dit soort kinderachtig gelul.
"Want vrouwen kunnen altijd batsen en mannen niet, het is niet eerlijhijk!"
en dan stellen ze maar ultimatums weten ze zeker dat ze niets krijgenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:02 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Komt omdat mannen altijd in onzekerheid zitten of ze "lucky" zullen wezen die avond terwijl jullie vrouwen daar zekerheid over hebben.....
Sowieso, te kansloos ook.quote:en dan stellen ze maar ultimatums weten ze zeker dat ze niets krijgen
Iets met eigen glazen ingooien enzo idd.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:05 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dan stellen ze maar ultimatums weten ze zeker dat ze niets krijgen
Valt normaal wel mee hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:09 schreef Tjaapo het volgende:
hmm valt wel een beetje op dat ik de enige man ben die hier nu aan het posten is????
je ziet spoken!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:09 schreef Tjaapo het volgende:
hmm valt wel een beetje op dat ik de enige man ben die hier nu aan het posten is????
Ja lees niet alle berichten ben ook half aan het werkquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:10 schreef Duimelot het volgende:
[..]
je ziet spoken!
bos en joe zijn er ook
ach je hebt iig bewezen dat je echt M bentquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:11 schreef Tjaapo het volgende:
[..]
Ja lees niet alle berichten ben ook half aan het werk![]()
en ja ben nieuw hier
Ja dat inderdaad.. Vriendinnen van mij zitten soms in 'beginnende' fase van een relatie en gaan dan met die gasten naar bed. En dan besluiten die gasten dat het het toch niet is.. En dan hebben ze zoiets van: "Maar ik ben wel met 'm naar bed geweest, boehoequote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:09 schreef Kluts het volgende:
Sowieso hebben vrouwen het idee dat ze iets "weggeven" met sex. Terwijl je dat in mijn ogen vooral voor je eigen plezier doet, als hij het ook leuk vind is het mooi meegenomen.
Buiten een relatie dan.
zo'n meisjes moeten gewoon even wachten!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad.. Vriendinnen van mij zitten soms in 'beginnende' fase van een relatie en gaan dan met die gasten naar bed. En dan besluiten die gasten dat het het toch niet is.. En dan hebben ze zoiets van: "Maar ik ben wel met 'm naar bed geweest, boehoe![]()
"
Lekker belangrijk, dat heb JIJ toch ook van genoten?!
Hahaha, vrouwen..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja dat inderdaad.. Vriendinnen van mij zitten soms in 'beginnende' fase van een relatie en gaan dan met die gasten naar bed. En dan besluiten die gasten dat het het toch niet is.. En dan hebben ze zoiets van: "Maar ik ben wel met 'm naar bed geweest, boehoe![]()
"
Lekker belangrijk, dat heb JIJ toch ook van genoten?!
Nee, wat dat betreft mag jij me best bespringen, dat kan ik wel aan. Kleintjequote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, wat dat betreft mag jij me best bespringen, dat kan ik wel aan. KleintjeZolang je me niet af gaat lebberen
Ook zo'n gelul. "Wachten" met seks. Waarom?! Als je 15 bent misschienquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:15 schreef Duimelot het volgende:
zo'n meisjes moeten gewoon even wachten!
als ze daarna gaan miepen dan vind ik dat ze gewoon maar even moeten wachten!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ook zo'n gelul. "Wachten" met seks. Waarom?! Als je 15 bent misschien
quote:
Ja de dames mogen de heren weer lastigvallen en andersomquote:
Dat mag je best proberenquote:
Haha, die zal vast nog wel verschijnen vandaagquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:21 schreef Duimelot het volgende:
[..]
eindelijk een die het opvalt
hoop eigenlijk dat baby nog ff langskomt en t ziet, die wordt gek
als je je daar prettiger bij voelt, moet je dat gewoon doen. zou niet weten waarom dat aan pubers voorbehouden is.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:17 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ook zo'n gelul. "Wachten" met seks. Waarom?! Als je 15 bent misschien
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:17 schreef Duimelot het volgende:
als ze daarna gaan miepen dan vind ik dat ze gewoon maar even moeten wachten!
zelfs ik wacht wel es, niet omdat ik anders ga miepen maar sjee dan zou mn lijst wel errug lang worden :')
Ik zie het nu pas. Weer zo'nquote:
ja maar zal dat nog dit topic gebeurenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha, die zal vast nog wel verschijnen vandaag
vandaag nog niet!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:24 schreef Northside het volgende:
Maar vrouwen zijn sletten en mannen zijn stoer als ze veel neuken!![]()
Was dat cliche nog niet genoemd?
Ik sta zo droog dat ik op dit moment IEDEREEN die veel neukt reuze stoer vindquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:24 schreef Northside het volgende:
Maar vrouwen zijn sletten en mannen zijn stoer als ze veel neuken!![]()
Was dat cliche nog niet genoemd?
Konijnen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:26 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik sta zo droog dat ik op dit moment IEDEREEN die veel neukt reuze stoer vind
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:28 schreef Socios het volgende:
Welke leuke mooie meid wil afspreken voor sex? Mag ook (en eigenlijk liever nog) alleen voor knuffelen en zoenen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |