Dean: http://dl.dropbox.com/u/1500496/Tabs.rarquote:Op maandag 29 maart 2010 22:27 schreef The_Dean het volgende:
Tvp.
Hij looptquote:Op maandag 29 maart 2010 22:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dean: http://dl.dropbox.com/u/1500496/Tabs.rar
Astu
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef Man_Made_God het volgende:
Hoewel hier een paar topics geleden een Dean Performer E werd aangeraden, heb ik afgelopen weekend mijn nieuwe gitaar gekocht, en wel een
[ afbeelding ]
Ibanez AW3000 NT
Tijdje een aantal gitaren bespeeld (voor zover ik dat nu kan), maar ik kreeg hier vrij simpel een erg mooi geluid uit. Nieuwe snaren erbij, draagtas en standaard, dan kunnen we weer even vooruit. M'n vingers moeten er wel weer even aan wennen, maar wat een heerlijkheid om op een steelstring te spelen!
Nu nog echt gitaar leren spelen, en dan lijkt het allemaal heel wat...
Mooi spul, goede keusquote:Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef Man_Made_God het volgende:
Hoewel hier een paar topics geleden een Dean Performer E werd aangeraden, heb ik afgelopen weekend mijn nieuwe gitaar gekocht, en wel een
[ afbeelding ]
Ibanez AW3000 NT
Tijdje een aantal gitaren bespeeld (voor zover ik dat nu kan), maar ik kreeg hier vrij simpel een erg mooi geluid uit. Nieuwe snaren erbij, draagtas en standaard, dan kunnen we weer even vooruit. M'n vingers moeten er wel weer even aan wennen, maar wat een heerlijkheid om op een steelstring te spelen!
Nu nog echt gitaar leren spelen, en dan lijkt het allemaal heel wat...
Ik had het verschil tot nu toe nog niet echt goed gehoord: speel thuis op een nylon-snarige, en les heb ik meestal op een staalsnarige. Nu ik ze alle 2 vlak achter elkaar bespeelde, viel het me pas echt goed op. Precies wat ik zocht qua geluid.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef KaMo het volgende:
Ik wil ook nog een keer een staal snarige, heerlijk geluid hebben die!
Thanks! En nog even de specs natuurlijk:quote:
En ik gok (als ik naar jouw woonplaats kijk) dat je de verkoper ook wel kent (als je een beetje bekend bent in Leeuwarden)quote:
k hoop voor je Bob de Jong, maar denk de Music Storequote:Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
En ik gok (als ik naar jouw woonplaats kijk) dat je de verkoper ook wel kent (als je een beetje bekend bent in Leeuwarden)
Uiteraard Bob, en al helemaal als het uitverkoop isquote:Op maandag 29 maart 2010 22:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik hoop voor je Bob de Jong, maar denk de Music Store
Ok danquote:Op maandag 29 maart 2010 22:51 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Uiteraard Bob, en al helemaal als het uitverkoop is
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ok dan
Hangt die Iceman er nog?
Niet naar vragen Dean, heb je geen geld voor.
die iceman is fucking ziek hij is en de uitverkoop zie ik netquote:Op maandag 29 maart 2010 22:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ok dan
Hangt die Iceman er nog?
Niet naar vragen Dean, heb je geen geld voor.
Vertel mij watquote:Op maandag 29 maart 2010 23:46 schreef genakt het volgende:
[..]
die iceman is fucking ziek hij is en de uitverkoop zie ik net
Ibanez IC-300 Iceman van 795,- voor 485,-
Ik was dat, maar ik laat 'm wel even staan ja. En ik maar denken dat iPhones wereldvrede kunnen brengenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:23 schreef Svyatagor het volgende:
Treinvindpost
Dean, wil je die rar nog ff laten staan? Zit in de trein nl, iPhone slikt geen rar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |