Dean: http://dl.dropbox.com/u/1500496/Tabs.rarquote:Op maandag 29 maart 2010 22:27 schreef The_Dean het volgende:
Tvp.
Hij looptquote:Op maandag 29 maart 2010 22:28 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Dean: http://dl.dropbox.com/u/1500496/Tabs.rar
Astu
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef Man_Made_God het volgende:
Hoewel hier een paar topics geleden een Dean Performer E werd aangeraden, heb ik afgelopen weekend mijn nieuwe gitaar gekocht, en wel een
[ afbeelding ]
Ibanez AW3000 NT
Tijdje een aantal gitaren bespeeld (voor zover ik dat nu kan), maar ik kreeg hier vrij simpel een erg mooi geluid uit. Nieuwe snaren erbij, draagtas en standaard, dan kunnen we weer even vooruit. M'n vingers moeten er wel weer even aan wennen, maar wat een heerlijkheid om op een steelstring te spelen!
Nu nog echt gitaar leren spelen, en dan lijkt het allemaal heel wat...
Mooi spul, goede keusquote:Op maandag 29 maart 2010 22:31 schreef Man_Made_God het volgende:
Hoewel hier een paar topics geleden een Dean Performer E werd aangeraden, heb ik afgelopen weekend mijn nieuwe gitaar gekocht, en wel een
[ afbeelding ]
Ibanez AW3000 NT
Tijdje een aantal gitaren bespeeld (voor zover ik dat nu kan), maar ik kreeg hier vrij simpel een erg mooi geluid uit. Nieuwe snaren erbij, draagtas en standaard, dan kunnen we weer even vooruit. M'n vingers moeten er wel weer even aan wennen, maar wat een heerlijkheid om op een steelstring te spelen!
Nu nog echt gitaar leren spelen, en dan lijkt het allemaal heel wat...
Ik had het verschil tot nu toe nog niet echt goed gehoord: speel thuis op een nylon-snarige, en les heb ik meestal op een staalsnarige. Nu ik ze alle 2 vlak achter elkaar bespeelde, viel het me pas echt goed op. Precies wat ik zocht qua geluid.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:32 schreef KaMo het volgende:
Ik wil ook nog een keer een staal snarige, heerlijk geluid hebben die!
Thanks! En nog even de specs natuurlijk:quote:
En ik gok (als ik naar jouw woonplaats kijk) dat je de verkoper ook wel kent (als je een beetje bekend bent in Leeuwarden)quote:
k hoop voor je Bob de Jong, maar denk de Music Storequote:Op maandag 29 maart 2010 22:49 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
En ik gok (als ik naar jouw woonplaats kijk) dat je de verkoper ook wel kent (als je een beetje bekend bent in Leeuwarden)
Uiteraard Bob, en al helemaal als het uitverkoop isquote:Op maandag 29 maart 2010 22:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik hoop voor je Bob de Jong, maar denk de Music Store
Ok danquote:Op maandag 29 maart 2010 22:51 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
Uiteraard Bob, en al helemaal als het uitverkoop is
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ok dan
Hangt die Iceman er nog?
Niet naar vragen Dean, heb je geen geld voor.
die iceman is fucking ziek hij is en de uitverkoop zie ik netquote:Op maandag 29 maart 2010 22:53 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ok dan
Hangt die Iceman er nog?
Niet naar vragen Dean, heb je geen geld voor.
Vertel mij watquote:Op maandag 29 maart 2010 23:46 schreef genakt het volgende:
[..]
die iceman is fucking ziek hij is en de uitverkoop zie ik net
Ibanez IC-300 Iceman van 795,- voor 485,-
Ik was dat, maar ik laat 'm wel even staan ja. En ik maar denken dat iPhones wereldvrede kunnen brengenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 00:23 schreef Svyatagor het volgende:
Treinvindpost
Dean, wil je die rar nog ff laten staan? Zit in de trein nl, iPhone slikt geen rar
Zo. even verbeterd.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:13 schreef KaMo het volgende:
Eerste pukkelpop namen!
Iron Maiden![]()
Pendulum, Prodigy, Queens of the Stone Age, Blink-182, Limp Bizkit![]()
Jij niet dan?quote:
Die dingen zijn vet, kan je er beetje mee omgaan?quote:
Show lijkt me uiteraard wel gaaf, maar de muziek luister ik niet echt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:32 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heb jij Maiden wel eens live gezien??![]()
Iron Maiden![]()
![]()
Nee.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:32 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Heb jij Maiden wel eens live gezien??![]()
Ooit redelijk veel mee geëxpirimenteerd, ging best goed toen. Best weer even geleden dat ik er iets mee gedaan heb.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:32 schreef KaMo het volgende:
[..]
Die dingen zijn vet, kan je er beetje mee omgaan?
Aanraderquote:
Ik wil ze wel zien ja.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Aanrader![]()
Op Dynamo 2000 heb ik ze nog live gezien, in de stromende regen...
en nat dat het daar was...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:37 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Aanrader![]()
Op Dynamo 2000 heb ik ze nog live gezien, in de stromende regen...
naast een goede gitaar is een juiste amp en cab ook wel enigszins van invloed op het geluid.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:37 schreef Patrijz het volgende:
tvpgaat altijd zo hard die gitaartopics pff...!
Ga hopelijk binnenkort eens die PRS Tremonti SE proberen, ben benieuwd of deze in de buurt komt van de sound die ik in gedachten heb! Wil een lekkere hardrock/metal/scheurgitaar hebben dus
we shall see...err hear!
Ja, ik weet nog dat ik erna in de bus terug naar Roermond niet meer heb bewogen omdat het anders allemaal veel te koud aanvoelde, maar het probleem was, daarna moesten we nog een half uur op de fiets terug naar huis, dat was KOUDDDDDDDD met al die plakkende natte kleren...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:45 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
en nat dat het daar was...
en daarna in de bussen naar het station een stromende rivier aan modder en water...
maar wel mooi optreden toen ja
Dat is het wel superchill als je thuis bent. Comfy, warm, douchen.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog dat ik erna in de bus terug naar Roermond niet meer heb bewogen omdat het anders allemaal veel te koud aanvoelde, maar het probleem was, daarna moesten we nog een half uur op de fiets terug naar huis, dat was KOUDDDDDDDD met al die plakkende natte kleren...
Music Store Duitslandquote:Op maandag 29 maart 2010 22:51 schreef The_Dean het volgende:
[..]
k hoop voor je Bob de Jong, maar denk de Music Store
Dat is een andere Music Storequote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:50 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Music Store
Beetje op de beurs 5 euro voor vragen voor de catalogus die ik ieder jaar gratis toegestuurd krijg...
Voor de duidelijkheid aangepast...quote:
Ah, cool, bedankt, ik ben hem nu aan het downloaden.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:51 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik was dat, maar ik laat 'm wel even staan ja. En ik maar denken dat iPhones wereldvrede kunnen brengen
Als je de fanboys mag geloven...
ach, toen we in Eindhoven waren nog wat bier gaan drinken op stratumquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:46 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, ik weet nog dat ik erna in de bus terug naar Roermond niet meer heb bewogen omdat het anders allemaal veel te koud aanvoelde, maar het probleem was, daarna moesten we nog een half uur op de fiets terug naar huis, dat was KOUDDDDDDDD met al die plakkende natte kleren...
Meen je niet?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:50 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Music Store Duitsland
Beetje op de beurs 5 euro voor vragen voor de catalogus die ik ieder jaar gratis toegestuurd krijg...
Yep, stond een gozer met een enorme pellet van die dingen, wij dachten in eerste instantie ook dat ze gratis waren. Is tenslotte gewoon een reclamefolder met prijzen e.d.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:18 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Meen je niet?
Maar voor de rest vind ik ze wel goed, lekker goedkoop, gratis verzending boven de 100 euro en ook nog snel verzonden ook
Die pedaaltjes zijn wel errug leuk gedaan!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:00 schreef TeleluvR het volgende:
Ik heb zelf niet extreem veel foto's gemaakt op de messe, maar deze wilde ik even delen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Boss pedaaltjes
Dat klopt natuurlijk!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:46 schreef Aresdreams het volgende:
[..]
naast een goede gitaar is een juiste amp en cab ook wel enigszins van invloed op het geluid.
mm.. alleen een top/head? Maar ik ga sowieso zelf eerst wat dingen testen (ook een eerste keer voor mij voor versterkers haha) dus misschien kom ik wel wat tegen waar ik verliefd op wordtquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:29 schreef Aresdreams het volgende:
misschien inderdaad...
is een warp 7 H&K transistor.
maar het kan ook zijn dat ie nog gebruikt gaat worden, dus is nog even afwachten. nadeel wat er voor je aan zou kunnen kleven is dat je nog een cabinet aan zou moeten schaffen
AH VETquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:13 schreef KaMo het volgende:
Eerste pukkelpop namen!
Iron Maiden
Pendulum, Prodigy, Queens of the Stone Age, Blink-182, Limp Bizkit
Tu-2 hierquote:
zat te kijken en wat een ding zegquote:
Wat kan er nu zo geweldig zijn aan een stemapparaatquote:
Jaquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:16 schreef genakt het volgende:
[..]
zat te kijken en wat een ding zeg![]()
werkt het echt zo makkelijk en verschillende tunings ?
Klopt, maar hij doet het ALTIJD!! Onverwoestbaar. Toen ik hem kocht was hij al flink gehavend, maar perfect werkend, en na 5 jaar in mijn bezit is dat nogsteeds zoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:17 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Wat kan er nu zo geweldig zijn aan een stemapparaatHet ding doet gewoon wat het moet doen, toch?
Alle tuners doen het bij mij nog perfect, zelfs die goedkope Kijkshop-prul en ik wil niet weten hoe vaak die al op de grond is geflikkerdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:22 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Klopt, maar hij doet het ALTIJD!! Onverwoestbaar. Toen ik hem kocht was hij al flink gehavend, maar perfect werkend, en na 5 jaar in mijn bezit is dat nogsteeds zo
Nou, onze zanger heeft een Behringer, maar ik kan er niks mee. Trage reactie, plastic casing, irritant batterij wisselding... ik kan er niks mee.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:32 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Alle tuners doen het bij mij nog perfect, zelfs die goedkope Kijkshop-prul en ik wil niet weten hoe vaak die al op de grond is geflikkerd
Beetje duurquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:53 schreef samsalabim het volgende:
Ik spaar voor deze:
http://guitarlovers.net23.net/img/Gibson/Les%20Paul%20Custom.jpg
Heb al 500 van de 2700 euro's!
waarvoor koop je dan niet dezelfde van epiphone en zet je er andere elementen inquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:53 schreef samsalabim het volgende:
Ik spaar voor deze:
Ik zou, als ik jou was, zoeken naar een Ibanez Custom van voor 1975quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:53 schreef samsalabim het volgende:
Ik spaar voor deze:
Nope, maar die oma op hun site dig ik wel!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:00 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand ervaring met Rock Palace in Den Haag?
Niet, want dat is de strobostomp...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:57 schreef Zorro het volgende:
Ik denk erover om deze te kopen, dat is natuurlijk de tuner aller tuners:
[ afbeelding ]
Gewoon alle snaren tegelijk zien en snel bijstemmen
Of zoals ze zelf aangeven:
[ afbeelding ]
De John Mayer (misschien volgende week ophalenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:15 schreef The_Dean het volgende:
Ga je nou voor die Strat Menno? Of was het nu de John Mayer?
Nooit wat gekocht, maar wel gewinkeld met bandleden. Deed me erg aan Keymusic denken. Dus groots opgezet, maar beter personeel dan Feedbackquote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:00 schreef -Menn0- het volgende:
Iemand ervaring met Rock Palace in Den Haag?
Heb ze gemaild over die John Mayer Strat, ze kunnen hem volgende week hebben maar nu wil ik een mooie prijs omdat ik er een versterker bij wil. Dus ik mail de vraag: welke prijs kan je maken voor die gitaar en die versterker? Nu hoor ik opeens niks meerquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nooit wat gekocht, maar wel gewinkeld met bandleden. Deed me erg aan Keymusic denken. Dus groots opgezet, maar beter personeel dan Feedback.
Ik heb wel gemerkt dat zo'n gozer die ook filmpjes voor hun YT-kanaal maakt, een aardig Mayer-fan is. Misschien moet je even via hem handelenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:23 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Heb ze gemaild over die John Mayer Strat, ze kunnen hem volgende week hebben maar nu wil ik een mooie prijs omdat ik er een versterker bij wil. Dus ik mail de vraag: welke prijs kan je maken voor die gitaar en die versterker? Nu hoor ik opeens niks meer
Ik denk dat je daar beter voor kunt bellen of langsgaan. Winkels zijn vaak niet zo happig op E-mails...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:23 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Heb ze gemaild over die John Mayer Strat, ze kunnen hem volgende week hebben maar nu wil ik een mooie prijs omdat ik er een versterker bij wil. Dus ik mail de vraag: welke prijs kan je maken voor die gitaar en die versterker? Nu hoor ik opeens niks meer
En dat vind ik altijd een slechte zaak, het is een eenvoudige manier om het contact met je klanten te verbeteren. Anders bestellen ze toch wel bij die andere winkel die wel via internet verkoopt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 15:46 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik denk dat je daar beter voor kunt bellen of langsgaan. Winkels zijn vaak niet zo happig op E-mails...
Weet je hoeveel troep je dan wel niet aan het beantwoorden bent? Mensen die helemaal niet serieus willen kopen of geen geld hebben. Ik zou er als winkel ook niet aan beginnen, boter bij de vis!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:00 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
En dat vind ik altijd een slechte zaak, het is een eenvoudige manier om het contact met je klanten te verbeteren. Anders bestellen ze toch wel bij die andere winkel die wel via internet verkoopt.
Ik zou het in elk geval nooit negeren. Merk gewoon aan mezelf dat ik eerder naar een winkel toe zou stappen die wel reageert op mijn e-mails, doen ze dat niet, pech voor hun, niet voor mijquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Weet je hoeveel troep je dan wel niet aan het beantwoorden bent? Mensen die helemaal niet serieus willen kopen of geen geld hebben. Ik zou er als winkel ook niet aan beginnen, boter bij de vis!
Ik zou dan ook reageren met "kom maar langs!". Dan weet je snel genoeg of iemand serieuze interesse heeft...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:08 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik zou het in elk geval nooit negeren. Merk gewoon aan mezelf dat ik eerder naar een winkel toe zou stappen die wel reageert op mijn e-mails, doen ze dat niet, pech voor hun, niet voor mij
m.i. hoort dat bij het ondernemen. En volgens mij valt het met het aantal mailtjes naar een dergelijke winkel wel mee hoorquote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:23 schreef genakt het volgende:
je denkt toch zeker dat die winkel niets te doen heeft ofzo ?!die zullen weet ik veel hoeveel mailtjes per dag ontvangen. Mischien hadden ze gelijk moeten zeggen even bellen of langs gaan
tja... als je iemand hebt die mailt: wat is je vraagprijs, en hij blijft na het ontvangen van de vraagprijs door mailen om iets te testen, dan heb je wel een goeie ;-)quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:13 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Ik zou dan ook reageren met "kom maar langs!". Dan weet je snel genoeg of iemand serieuze interesse heeft...
Ik bemerk die gemakzucht op marktplaats ook: Uiterste prijs vragen en er dan dik onder gaan zitten, vragen wat het maximale bod is tot nu toe terwijl dat toch overduidelijk bij de biedingen erbij staat. Zie het nu ook weer met een setje op marktplaats: Huidige bod zit op 225, en nog mailen er mensen voor 150 euro... Ik reageer er inmiddels al niet meer op!
Als winkel wordt je daar helemaal knetter van, lijkt mij!
Hoe bevalt je spider?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:23 schreef genakt het volgende:
je denkt toch zeker dat die winkel niets te doen heeft ofzo ?!die zullen weet ik veel hoeveel mailtjes per dag ontvangen. Mischien hadden ze gelijk moeten zeggen even bellen of langs gaan
pff weer te fanatiek geweest met gitaar spelen me middelvinger ligt nu echt open
iemand een idee ik heb veel nummers waar het van clean naar distortion enz gaat heb je daar pedaaltjes voor ?
heb spider line 6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |