Jeetje. Dat zou ik met kinderen en man die niet meewil eigenlijk nooit meer willen doen danquote:Op maandag 29 maart 2010 21:40 schreef huuphuup het volgende:
Promoveren is ook zoiets wat k wel heel erg graag zou willen
en mn scriptiebegeleider geeft me nog steeds the evil eye omdat ik geen poging wil wagenmaar promoveren betekent ook een jaar (minimaal) naar China om daar veldwerk te doen en dat zie ik met baby dan weer even niet zitten
nee een jaar in mn eentje weg gaat dus inderdaad niet gebeuren neequote:Op maandag 29 maart 2010 21:52 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Jeetje. Dat zou ik met kinderen en man die niet meewil eigenlijk nooit meer willen doen dan.
manlief hier heeft ook alleen mavo, maar is daarmee zeker niet kansloos.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:00 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Als ik toen wist wat ik nu weet had ik wel m`n best gedaan voor VWO en was ik wel íets gaan leren. Maar ja, nu heb ik alleen maar Mavo en ben ik kansloos
ja en nee.quote:Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef k_i_m het volgende:
Maar vind je het ook niet zonde dan dat je dat jaar dan nu nooit meer gaat doen? Want dat zou ik dan toch wel weer hebben.
Tis niet alleen daardoor nee,maar met een man die amper thuis is, een hok vol kinders en een lijf wat niet meewerkt schiet het allemaal niet echt op natuurlijkquote:Op maandag 29 maart 2010 22:02 schreef trui het volgende:
[..]
manlief hier heeft ook alleen mavo, maar is daarmee zeker niet kansloos.
quote:Op maandag 29 maart 2010 22:03 schreef innepin het volgende:
Maar bij nader inzien was het best een belachelijk iets om te onderzoeken. Dus. mja.
jaja, op een ontwikkelingspsychologisch onderwerp nog wel.quote:Op maandag 29 maart 2010 22:03 schreef innepin het volgende:
Ben jij gepromoveerd trui? Waarop dan?
haha, nu ben ik wel heel benieuwd!quote:In januari was ik bij een symposiumgebeuren waar een onderwerp naar voren kwam dat ik meteen gaaf vond en toen dacht ik wel even: oehhh daar ga ik op promoveren!
Maar bij nader inzien was het best een belachelijk iets om te onderzoeken. Dus. mja.
Het is verleidelijk om te willen wat je op dat moment niet aan het doen bent. Maar zo geweldig is dat promoveren niet noodzakelijkerwijs; veel collega's van me zitten tegen een burn-out aan te schurken. Eentje zit nu zelfs thuis. Die is uit pure ellende maar nog een keer zwanger geworden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |