Er zal dr altijd eentje winnen heb ik nog mee ingezongen in zo`n studio als achtergrondkoorquote:Op maandag 29 maart 2010 21:55 schreef DrDentz het volgende:
Hansie was toch iets succesvoller in de charts dan René.
Rene:
[ afbeelding ]
Hans:
[ afbeelding ]
Moet je de kwaliteit 1 stipje lager zetten. Kan rechts met die bolletjes.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:18 schreef seetjai het volgende:
Loopt niet echt soepel bij mij.. om de minuut buffer..
Thnx.. hij loopt iig veel beterquote:Op dinsdag 30 maart 2010 01:20 schreef Greetings het volgende:
[..]
Moet je de kwaliteit 1 stipje lager zetten. Kan rechts met die bolletjes.
Ja!quote:Op maandag 29 maart 2010 22:16 schreef Roberto258 het volgende:
Ontslag Pantelic, getekend door Johan Derksen?
Dat komt omdat iedereen op RTL Gemist kijktquote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:05 schreef Ronaldsen het volgende:
Tsjonge die kijkcijfers blijven ook bijna wekelijks ruk: 428.000 dit keer
Ligt dat nou aan het achterhaalde SKO systeem van 1200 kijkcijfer kastjes in Nederland?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:49 schreef Outlined het volgende:
Ik kijk al een tijdje niet meer, is het nog steeds zo grappig als een aantal jaar terug.
Het is nu wel grappiger, want meestal geen nietszeggende gast, en Gijp is wat 'actiever' dan Willem. hans vind ik een lulletje rozenwater, maar dat hij steeds afgezeken wordt, is dan wel weer grappig...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:49 schreef Outlined het volgende:
Ik kijk al een tijdje niet meer, is het nog steeds zo grappig als een aantal jaar terug.
Iets van "blinde draver" ofzo. Johan kwam daarna niet uit z'n woordenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:54 schreef Yi-Long het volgende:
Daarnaast vind ik Genee gewoon erg leuk met steeds die kleine 'steekjes' richting Johan, die dan meteen weer opvliegerig wordt (zoals gister toen het even over Ruiz ging, en Genee weer even aanhaalde 'ramp op de flank' ofzo, om Johan te etteren. Dan zie je aan die kop van Wilfred al dat ie dat puur doet om Johan even snel op de kast te jagen...
Ze hebben nog best aardige nieuwtjes en verhalen van VI reporters. Verder is het gewoon lekker slap ouwehoeren over voetbal.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 12:54 schreef Yi-Long het volgende:
Inhoudelijk stelt het natuurlijk geen reet voor.
Ja, maar zelden een ECHt goede analyse over een wedstrijd, team etc. Bijvoorbeeld die schitterende aanval van Heracles afgelopen weekend tegen AZ, Ten eerste lieten ze die maar voor de helft zien(!), en je zou denken dat je dat dan zou kunnen aangrijpen om een klein half uur over Heracles en Verbeek en dat team echt te praten, maar dat gebeurd dan helaas niet. Het is even snel de aanval laten zien, iedereen is het er over eens dat het mooi is, en vervolgens gaan we het weer hebben over de nieuwe gel van Genee ofzoquote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:27 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ze hebben nog best aardige nieuwtjes en verhalen van VI reporters. Verder is het gewoon lekker slap ouwehoeren over voetbal.
Het blijft natuurlijk gewoon een beetje kroegpraat over voetbal, aangevuld met wat aardige informatie uit de VI hoek. Ik krijg sowieso het idee dat echt diepgaande analyses van voetbalwedstrijden niet erg gewaardeerd worden in Nederland.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:38 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ja, maar zelden een ECHt goede analyse over een wedstrijd, team etc. Bijvoorbeeld die schitterende aanval van Heracles afgelopen weekend tegen AZ, Ten eerste lieten ze die maar voor de helft zien(!), en je zou denken dat je dat dan zou kunnen aangrijpen om een klein half uur over Heracles en Verbeek en dat team echt te praten, maar dat gebeurd dan helaas niet. Het is even snel de aanval laten zien, iedereen is het er over eens dat het mooi is, en vervolgens gaan we het weer hebben over de nieuwe gel van Genee ofzo![]()
Ook leuk natuurlijk, maar ik zou soms wel wat meer daadwerkelijke analyses willen zien over teams en bepaalde spelers etc. Iets te vaak gaat het toch over de randzaken zoals iemand uit het bestuur, of een speler die eens te laat komt ofzo. Tja... boeiend(!).
Natuurlijk, en het hoeft voor mij ook niet 2x per week een opeenstapeling van anderhalf uur lang serieuze analyses te zijn, maar zo af en toe zou toch wel eens fijn zijn, als is het alleen maar om de schijn op te houden dat het programma over voetbal gaat, en niet over de hele zooi eromheen...quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het blijft natuurlijk gewoon een beetje kroegpraat over voetbal, aangevuld met wat aardige informatie uit de VI hoek. Ik krijg sowieso het idee dat echt diepgaande analyses van voetbalwedstrijden niet erg gewaardeerd worden in Nederland.
ok, we hebben hier duidelijk te maken met een SV kijker....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 13:52 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Natuurlijk, en het hoeft voor mij ook niet 2x per week een opeenstapeling van anderhalf uur lang serieuze analyses te zijn, maar zo af en toe zou toch wel eens fijn zijn, als is het alleen maar om de schijn op te houden dat het programma over voetbal gaat, en niet over de hele zooi eromheen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |