Zoals beschreven in titel. Ik bied een verzameling van Dragonball-Z CCG kaarten te koop aan.
Deze kaarten heb ik in mijn vroege tienerjaren gespaard (inmiddels bijna 10 jaar geleden!). De kaarten zijn altijd goed bewaard in beschermhoesjes en mappen.
Naast een enorme verzameling van rares, commons en uncommons, zijn de volgende dozen geopend:
- 1x Inhoud Boosterdoos 36x First Edition Saiyan Saga. Commons en Uncommons. Bewaard in Boosterhoesjes in de doos.Rares en Foils direct in een hoesje gestoken en apart bewaard.
- 2x Inhoud Boosterdoos 36x Frieza Saga. Commons en Uncommons. Bewaard in Boosterhoesjes in de doos.Rares en Foils direct in een hoesje gestoken en apart bewaard.
- 1x Inhoud Boosterdoos 36x Android Saga. Commons en Uncommons. Bewaard in boosterhoesjes in de doos.Rares en Foils direct in een hoesje gestoken en apart bewaard.
- Cell Saga Starter doos. 5 Hero & 5 Villain decks. Personalities direct in een opbergmap gestoken. Rares in een hoesje, commons en uncommons nog in het plastic.
Zeer veel scouters en warrior swords aanwezig.
Ultra Rares in verzameling: Trunks Saga - Goku, the Unbeatable 159
Cell Saga - Vegeta Revitalized UR15
Cell Games Saga - Trunks, the Battler UR17
Cell Games Saga - Piccolo, the Defender UR18
Babidi - Majin Vegeta UR23
Babidi - Majin Vegeta, the Malevolent UR24
Zeer goed geconserveerd. Niet-rokers huis.
Richtprijs 450 euro, bespreekbaar.Bied geen tientjes, ik weet dat ik hier geen duizenden euros voor kan vragen maar als je de prijs van de ultra rares alleen al op ebay opzoekt, weet je in welke richting we moeten denken.
Wat pics:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Geen biedingen op losse kaarten. Eventueel alle ultra rares in-een-koop voor E 350
Stuur PB
[ Bericht 8% gewijzigd door HurricaneHeinz op 30-03-2010 21:57:13 ]