Ik snap het wel. Leuk gezicht, maar er moet wel minimaal 20/25 kg af.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:26 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Exact, ik vind haar ook best schattig. Geen idee waarom ze steeds geslachtofferd wordt.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 02:45 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Leuk gezicht, maar er moet wel minimaal 20/25 kg af.
quote:
Valt wel mee vind ik. Misschien een beetje dan.quote:Op zaterdag 3 april 2010 02:45 schreef bascross het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Leuk gezicht, maar er moet wel minimaal 20/25 kg af.
ook tussen de opnames door krijgen de kandidaten weer een bekertje wijn...ze komen al een uur of 12/1 uur s'middags met flessen wijn aanzettenquote:Op vrijdag 2 april 2010 01:45 schreef Maartel het volgende:
[..]
Als ik de verhalen van een oud-kandidaat mag geloven vrij veel.
Die zitten daar achter de schermen uren te wachten met gratis drank en weten nog amper wat ze doen als ze t podium op geschoven worden
Nee, dit is een gloednieuw seizoenquote:Op zondag 4 april 2010 16:05 schreef bzzplop het volgende:
zijn dit de herhalingen van herhalingen? of loop ik achter?
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:49 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Valt wel mee vind ik. Misschien een beetje dan.
Als hij ze al gezien heeft dan loopt hij voor.quote:Op zondag 4 april 2010 16:29 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
[..]
Nee, dit is een gloednieuw seizoen
Present!quote:
tja was niet zo slimquote:Op maandag 5 april 2010 20:10 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Present!
Wat een simpel figuur zeg. En dan gaan jongleren!![]()
ik ook, zag die kerel nog net jonglerenquote:Op maandag 5 april 2010 20:15 schreef Desunoto het volgende:
Ik ben er nu ook weer
Check net in. Eerste deel gemist dus.
Oké, dat moet ik terugzienquote:Op maandag 5 april 2010 20:17 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
ik ook, zag die kerel nog net jongleren
dat denk ik ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |