Dan heb je dus ook die gast met die banaan voorbij zien komen na de dinerpauzequote:Op maandag 29 maart 2010 20:32 schreef Crientje87 het volgende:
[..]
dan heb ik slecht nieuws voor je,want toen ik de opnames heb bijgewoond was ze er ook en dat wordt pas eind april, begin mei uitgezonden
Net gekeken. Die gast heeft echt een slechte smaak.quote:Op vrijdag 2 april 2010 01:44 schreef Dj_Day-V het volgende:
En dan ook nog Christy overhoudenRaap me op!
Een prachtige meid dus.quote:Op vrijdag 2 april 2010 03:05 schreef bascross het volgende:
[..]
Net gekeken. Die gast heeft echt een slechte smaak.
Christy is overigens de donkere versie van:
[ afbeelding ]
Ulgh, dat bepaal jij niet. Ieder zijn eigen smaak.quote:Op donderdag 1 april 2010 23:29 schreef Lesl het volgende:
Wat een keuzes van Sander... Pff, laat echt de minst leuke in de game op 't eind. Wtf is er toch mis met sommige mensen!
Marloes is leuk, evenals Tricky en dan ook nog die dame die zei dat ze een beetje verliefd was! Klikt ze alledrie nog weg ook _o-
Echt serieus, je hoeft niet te zeggen 'Ieder zijn eigen smaak', dat begrijpt iedereen. Mijn post is dan ook mijn mening, snap je? Godverdomme zeg, 't is niet alsof ik mijn post als dé waarheid beschouw, het is automatisch mijn mening. Zo fucking moeilijk om dat te begrijpen?quote:Op vrijdag 2 april 2010 12:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ulgh, dat bepaal jij niet. Ieder zijn eigen smaak.
Waarom proberen mensen toch alles te objectiveren.Vooral bij een show als take me out.
Marloes en dat andere blonde meisje dat zei dat ze verliefd was vond ik van die quasi-leuke boerinnetjes maar als hij daarvoor gekozen had, prima.
Ik quote mezelf weer. Dit was helemaal flauw.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:36 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Wel lullig dat die Gulcin ofzo (die Turkse waarvan iedereen dacht dat het een Indo was) bij de laatste vrouwen zit maar steeds wordt weggedrukt. Ik vind het eigenlijk best een leuk meisje.
en ieder zijn eigen mening tochquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:00 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Ulgh, dat bepaal jij niet. Ieder zijn eigen smaak.
Waarom proberen mensen toch alles te objectiveren.Vooral bij een show als take me out.
Marloes en dat andere blonde meisje dat zei dat ze verliefd was vond ik van die quasi-leuke boerinnetjes maar als hij daarvoor gekozen had, prima.
Exact, ik vind haar ook best schattig. Geen idee waarom ze steeds geslachtofferd wordt.quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:23 schreef Pixie. het volgende:
Wat een klootzak zeg die kerel met quitlje ?
Ik vind dat zo poppetje ( lekker wijf )
Stomme sjonnie
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:27 schreef MilaNL het volgende:
Is Kees in de filmpjes wel dezelfde Kees als in de studio?Lijkt wel een makeover gehad te hebben.
quote:Op vrijdag 2 april 2010 20:27 schreef MilaNL het volgende:
Is Kees in de filmpjes wel dezelfde Kees als in de studio?Lijkt wel een makeover gehad te hebben.
Inderdaad. Ik zou haar zeker gevenquote:Op vrijdag 2 april 2010 20:26 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Exact, ik vind haar ook best schattig. Geen idee waarom ze steeds geslachtofferd wordt.
Die Kees is ook echt een figuur zeg, damn.
Hij was toch ook de gast die niet kon/durfde versieren? Dat spreekt wel voor zich dan.quote:Op vrijdag 2 april 2010 22:30 schreef Bevin het volgende:
Tering, wat genant van die Turkse met die gast die haar helemaal niet moest maar geen nee durfde te zeggen
quote:Op vrijdag 2 april 2010 03:05 schreef bascross het volgende:
[..]
Net gekeken. Die gast heeft echt een slechte smaak.
Christy is overigens de donkere versie van:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |