Omdat?quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:22 schreef Hexagon het volgende:
Die gast verdient het om geheel weggevaagd te worden
Ik zou er niet voor omkijken hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:30 schreef Dingess het volgende:
[..]
Omdat?![]()
Hij isdan de gemiddelde boerenlul..
Zo bedoelde ik het ook niet. Ik bedoelde dat hij grappiger/interessanter overkomt/is dan de gemiddelde gozert bij take me out.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:37 schreef heartwork het volgende:
[..]
Ik zou er niet voor omkijken hoor.
Just a face in the crowd.
Yup.quote:Op woensdag 31 maart 2010 21:40 schreef IceBeach het volgende:
Zeker in de tweede helft van de uitzending die nog niet op RTL gemist staat.
Grote jetsers, jeweettoch.quote:
- "Jij bent toch Afrikaans ofzo?"quote:Op donderdag 1 april 2010 20:30 schreef Mummiepak het volgende:
Die gast z'n keuzes waren vrij vreemd inderdaad.
achjohquote:Op donderdag 1 april 2010 20:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
- "Jij bent toch Afrikaans ofzo?"
- "Uh nee"
- "Oh nou ja wel zoiets dus daar val ik op"
Ik dacht ook dat het een Aziatische chick was.quote:Op donderdag 1 april 2010 18:36 schreef Mummiepak het volgende:
[..]
Grote jetsers, jeweettoch.
Al vielen die er ook zo ongeveer uit.![]()
Wel lullig dat die Gulcin ofzo (die Turkse waarvan iedereen dacht dat het een Indo was) bij de laatste vrouwen zit maar steeds wordt weggedrukt. Ik vind het eigenlijk best een leuk meisje.
Nee maar goed, ze kon ook Surinaams of Latijns-Amerikaans zijn. Nogal een verschil met Afrika.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:34 schreef Lillebit het volgende:
[..]
achjoh
ze kwam iig niet uit zweden dat was duidelijk..
Dat is echt een verschrikkelijk mens inderdaad. Zij denkt zelf volgens mij ook dat ze vet knap is.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:02 schreef Ritmo het volgende:
Ik zou als je daar als man stond echt bang zijn dat die zeekoe met die bril overblijft. Moet je daarmee op stap.
Je kan altijd nog rennen daarna.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:02 schreef Ritmo het volgende:
Ik zou als je daar als man stond echt bang zijn dat die zeekoe met die bril overblijft. Moet je daarmee op stap.
Denk eigenlijk van niet, en daarom compenseert ze het maar door veel aandacht te trekken.quote:Op vrijdag 2 april 2010 00:30 schreef bascross het volgende:
[..]
Dat is echt een verschrikkelijk mens inderdaad. Zij denkt zelf volgens mij ook dat ze vet knap is.
Is ook een goede mogelijkheid.quote:Op vrijdag 2 april 2010 01:06 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Denk eigenlijk van niet, en daarom compenseert ze het maar door veel aandacht te trekken.
Als ik de verhalen van een oud-kandidaat mag geloven vrij veel.quote:Op donderdag 1 april 2010 20:27 schreef Ritmo het volgende:
Hoeveel zuipen die gasten voordat ze naar boven komen?
Verbaast me niets. Vorige week kwam er ook al zo'n mafkees wankelend uit die lift.quote:Op vrijdag 2 april 2010 01:45 schreef Maartel het volgende:
[..]
Als ik de verhalen van een oud-kandidaat mag geloven vrij veel.
Die zitten daar achter de schermen uren te wachten met gratis drank en weten nog amper wat ze doen als ze t podium op geschoven worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |