En dus heeft Kwalsido het weer prima uitgekiend.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:11 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat een communicatie zeg. DJ Provox zit nu nutteloos aan de bar. Die gast komt n.b. uit Rotterdam.
Die zien we dus ook niet meer terug en terecht.
Laat hem dat vooral niet weten. Voor mijn part blijft hij daar staan tot ie wortel schiet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:14 schreef Copycat het volgende:
In Best kan ie verdomd lang wachten op die intercity. Die stopt daar helemaal niet.
OMG, wat een lulhannes.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:14 schreef Copycat het volgende:
In Best kan ie verdomd lang wachten op die intercity. Die stopt daar helemaal niet.
Die vent ziet er niet echt betrouwbaar uit. Wat komt hij eik doen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:16 schreef Jian het volgende:
Ha ha ha ha, de man gaat ervan uit dat Johan wel goede tekstschrijvers in dienst heeft.......... Liesbeth
Wie heeft er nu in hemelsnaam interesse in zo'n bouwval? Heeft Johan het ook niet voor een relatieve appel en ei overgenomen van Rateltjakka?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:26 schreef Jian het volgende:
Huissen gaat in de verkoop, het moet niet in de openbare verkoop, alleen voor mensen die het echt willen hebben, Tsja ... (Waterkokert heeft het ook over foto's van Weert, die ook dus ???)
Een duivenmelker misschien, de duiven zitten er al inquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wie heeft er nu in hemelsnaam interesse in zo'n bouwval? Heeft Johan het ook niet voor een relatieve appel en ei overgenomen van Rateltjakka?
Ja allebei, dat zei hij gisteren. Too little too late if you ask me.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:26 schreef Jian het volgende:
Huissen gaat in de verkoop, het moet niet in de openbare verkoop, alleen voor mensen die het echt willen hebben, Tsja ... (Waterkokert heeft het ook over foto's van Weert, die ook dus ???)
Johan zegt dat hij de verkoopprijs niet on stream wil noemen. Eergisteren zei hij dat hij er 169.000 euro voor vraagt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:28 schreef Copycat het volgende:
Wie heeft er nu in hemelsnaam interesse in zo'n bouwval? Heeft Johan het ook niet voor een relatieve appel en ei overgenomen van Rateltjakka?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:26 schreef Jian het volgende:
Drie ton. Het is een monumentaal pand.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het kan zijn dat hij daar terecht gekomen is als het een zooitje is bij de NS, is mij ook wel eens gebeurdquote:Op dinsdag 30 maart 2010 11:18 schreef Copycat het volgende:
Maar hoe komt hij in Best, vraag ik me af?
Waarom niet gewoon op het CS in Eindhoven de intercity pakken. Of naar Tilburg of Schiphol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |