ik mag je muten Frans, dat mag ik toch zekerquote:
he bagger wat een geluk hebben jullie, ik zit hier in de regen (nou ja, ik zit droog maar buiten regent hetquote:Op maandag 29 maart 2010 19:15 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Het is hier bijna hetzelfde, de zon is nu net alleen half achter de wolken verdwenen
Ik vrees van wel...quote:Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef Captain_Slow het volgende:
Als Domien moet vertellen wat de populairste platen van de dag zijn, dan betekend dat nog niet dat hij ze moet draaien...
Maar kopen mensen nu werkelijk nog van die kut platen die al veel te vaak langs zijn gekomen op de radio?
onderschat nooooooit de domheid van de massaquote:Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef Captain_Slow het volgende:
Als Domien moet vertellen wat de populairste platen van de dag zijn, dan betekend dat nog niet dat hij ze moet draaien...
Maar kopen mensen nu werkelijk nog van die kut platen die al veel te vaak langs zijn gekomen op de radio?
Via itunes al 36 stuksquote:Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef Captain_Slow het volgende:
Dus als ik ff 50 keer een of andere plaat koopt waar niemand ooit van heeft gehoord dan komt die plaat op #1 in de MT5?quote:
kijk hier voor itunes top 100 met aantal downloads http://members.home.nl/hole88/itunes/nl.xml.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:30 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dus als ik ff 50 keer een of andere plaat koopt waar niemand ooit van heeft gehoord dan komt die plaat op #1 in de MT5?
zo ken ik er nog een paar, betekent nog niet dat de MH ineens geweldig wordquote:Op maandag 29 maart 2010 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb liever de megahit dan Frans Duijts hoor.
François Allemand of Franz Deutsch?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb liever de megahit dan Frans Duijts hoor.
Als dat werkelijk de aantallen zijn op basis waarvan zo'n dag top-5 wordt samengesteld: meteen met die onzin stoppen. Als dát de smaak van héél Nederland moet voorstellenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:30 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dus als ik ff 50 keer een of andere plaat koopt waar niemand ooit van heeft gehoord dan komt die plaat op #1 in de MT5?
Neuh... hij zal wel druk zijn met knoppen draaien en schuiven trekken.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:39 schreef alors het volgende:
Domien komt ook nooit meer buurten, is er iets voorgevallen?
Ik neem 't hem niet kwalijk. Wat een snobistisch ge-emmer over de Mega Top 5 hier weer zeg.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:39 schreef alors het volgende:
Domien komt ook nooit meer buurten, is er iets voorgevallen?
och.. dat krijgt Michiel ook over zich heen en die blijft gewoon komenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik neem 't hem niet kwalijk. Wat een snobistisch ge-emmer over de Mega Top 5 hier weer zeg.
Ja, inderdaad.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:46 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik neem 't hem niet kwalijk. Wat een snobistisch ge-emmer over de Mega Top 5 hier weer zeg.
Die mazzelpik mag lekker backstage bij Pixar rondneuzen deze week samen met nog wat Pixar bloggers.quote:
van ons belastinggeld! dat dat kan in nederland!!quote:Op maandag 29 maart 2010 20:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Michiel is deze week op een snoepreisje naar de USA, de Pixar-studio's bezoeken.
Het zou ook wat meer kunnen zijn, ik maak die MT5 niet, maar zal wel zeker minder dan 500 zijn...quote:Op maandag 29 maart 2010 19:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Als dat werkelijk de aantallen zijn op basis waarvan zo'n dag top-5 wordt samengesteld: meteen met die onzin stoppen. Als dát de smaak van héél Nederland moet voorstellen.
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef alors het volgende:
[..]
van ons belastinggeld! dat dat kan in nederland!!
Och, ik haal ook jullie belastinggeld bij de publieke omroep weg hoor. Ik bouw die site ook niet voor niks.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef alors het volgende:
[..]
Volgens mij niet toch? Hij was toch uitgenodigd door Pixar? Of krijgen we binnenkort die Pixar-ellende op 3FM?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef alors het volgende:
[..]
kom, we pakken em!quote:Op maandag 29 maart 2010 20:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, ik haal ook jullie belastinggeld bij de publieke omroep weg hoor. Ik bouw die site ook niet voor niks hoor.
en waar baseer je dat op? (het is namelijk niet zo)quote:Op maandag 29 maart 2010 20:06 schreef alors het volgende:
[..]
Ik studeer ook op jullie belastinggeldquote:Op maandag 29 maart 2010 20:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Och, ik haal ook jullie belastinggeld bij de publieke omroep weg hoor. Ik bouw die site ook niet voor niks hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |