Dan hadden we echt het toppunt van jaloezie bereikt.quote:Op maandag 29 maart 2010 20:51 schreef Arn0 het volgende:
Haha verdorie, hoe flikken Deedo en Tipiak het toch weer elke keer..Misschien hadden we toch moeten wachten Aisumasen, er was dus inderdaad een afterparty..
[ afbeelding ]
Haha, sweet. Ik heb nu al zin in de nieuwe Monkeys-era (al zullen ze wel eerst een break nemen en aan andere dingen gaan werken enzoquote:Op maandag 29 maart 2010 21:51 schreef Arn0 het volgende:
En.. Ik ben er officieel mee weggekomen, geen straf, niets
Nee, ze gaan van de zomer de studio induikenquote:Op maandag 29 maart 2010 22:28 schreef CatsInTheWell het volgende:
[..]
Haha, sweet. Ik heb nu al zin in de nieuwe Monkeys-era (al zullen ze wel eerst een break nemen en aan andere dingen gaan werken enzo).
Vetquote:Op maandag 29 maart 2010 19:30 schreef Arn0 het volgende:
[..]
![]()
Een goede video van AMFrance van Fire and the Thud:
Seriously?quote:Op maandag 29 maart 2010 22:37 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, ze gaan van de zomer de studio induiken. Daarom komen ze ook niet op festivals.
Zal wel 2011 worden, Humbug was ook grotendeels in het najaar van 2008 opgenomen. Maar goed, het kan snel gaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 03:51 schreef febster het volgende:
[..]
Seriously?
Ik dacht die gaat wel een een LSTP album maken ofzo. 4e album dan Q1/Q2 van 2011?
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:52 schreef Aisumasen het volgende:
[..] Morgen meer, ook over de Royal Albert Hall show, die net zo goed was. Hoogtepunt van die show: ''When The Sun Goes Down'', als laatste song voor de toegift. Het leek weer even Lowlands 2006, toen Alex het publiek gek liet worden door als een soort spreekstalmeester zijn arm steeds verder op te steken, om telkens meer gejoel te genereren. Je moet het zien, denk ik.
Nice.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:04 schreef conobram het volgende:
De heren gaan vanavond om 17:00 onze tijd op NME radio iets vertellen over de plannen voor album nummer 4.
http://www.nme.com/news/arctic-monkeys/50449
Doe eens CTRL + F5?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 16:03 schreef Aisumasen het volgende:
Hoe kan het dat ik 'em niet zie staan in het overzicht?
En dat is nu dus..quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:04 schreef conobram het volgende:
De heren gaan vanavond om 17:00 onze tijd op NME radio iets vertellen over de plannen voor album nummer 4.
http://www.nme.com/news/arctic-monkeys/50449
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |