Zou het eigenlijk niet ooit voorgekomen zijn dat ze in theorie te jong zouden zijn om hun eigen concert te mogen bezoeken?quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:27 schreef Aisumasen het volgende:
Hahaha, hebben ze eindelijk geen vervalst ID meer nodig in Amerika zoals ze daar op hun eerste tournees gebruikten, gebeurt er dit.
Tijd terug circuleerde een pm met alle B-sides tot dan toe, dat waren volgens mij alle B-sides van alle singles van het eerste en tweede album. Tijd voor een update?quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:36 schreef Cavalier het volgende:
Ik wilde me eerst niet aan de b sides wagen maar ik ben nu toch wel benieuwd. Ik ken eigenlijk alleen maar de album tracks van AM. Is er ergens een bestand met alle B Sides tot nu toe te vinden?
Ja, waarschijnlijk wel, haha. Het duurde tot 2007 totdat elk bandlid 21 was geworden, dus die kans is groot. Mede daardoor de vervalste ID-kaarten, al zullen ze die natuurlijk niet officieel gebruikt hebben.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:38 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zou het eigenlijk niet ooit voorgekomen zijn dat ze in theorie te jong zouden zijn om hun eigen concert te mogen bezoeken?
quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:17 schreef Arn0 het volgende:
[..]
http://twitter.com/Samantha797/statuses/11681600807
Het beste Arctic Monkeys nummer tot 2009! - Verkiezingquote:Op dinsdag 6 april 2010 17:24 schreef CatsInTheWell het volgende:
Dus, iemand in voor een top 10 alltime Monkeys-nummers? Ben wel benieuwd eigenlijk.Hoewel het wel een beproeving zal zijn voor mij persoonlijk, best moeilijk nog.
[..]
Tournament is ook wel stukken leuker en interessanter, zeker omdat de kans dat een persoonlijke favo wint echt heel klein is.quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:11 schreef Arn0 het volgende:
Ik vind een tournament simpeler dan echt een lijstje maken. Het zou bij mij elke dag anders zijn en je vergeet altijd wel wat
Schattigste bandlid, leukste kapsel, hipste kleren, en in welke periode dit was..quote:Op dinsdag 6 april 2010 18:22 schreef AMDB het volgende:
[..]
Tournament is ook wel stukken leuker en interessanter, zeker omdat de kans dat een persoonlijke favo wint echt heel klein is.
Als ik weer een tournament zou doen dan zou ik er iig wel nieuwe elementen aan toevoegen (beste logo, beste hoes e.d.).
Tijdens het volgende topic eindigt officieel de tour, hoogstwaarschijnlijk. Dusquote:Op maandag 29 maart 2010 13:11 schreef hallo-daar het volgende:
Ik eis trouwens dat het volgende topic "Einde Humbug-periode" heet .
quote:Op donderdag 8 april 2010 14:58 schreef Arn0 het volgende:
Arctic Monkeys New T-Shirt - http://www.arcticmonkeys-store.co.uk - Shepherds Bush Empire Tee - Limited to 100.
Oeh, dat wil ik
Ja, ik weet het, maar misschien voor anderen in het topic.. En vond het wel grappig dat zowel jij als Deedo mijn bericht quotte en een foto van hun t-shirt posttequote:Op donderdag 8 april 2010 18:48 schreef Aisumasen het volgende:
Ik bedoelde er mee te zeggen: Dat shirt moet toch niet nieuw voor jou zijn, ze waren ter plekke te koop.
Ja, de grap was eigenlijk dat we beide een ander object in de foto gesmokkeld had. De een natuurlijk weer wat minder subtiel dan de ander...quote:Op donderdag 8 april 2010 18:50 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Ja, ik weet het, maar misschien voor anderen in het topic.. En vond het wel grappig dat zowel jij als Deedo mijn bericht quotte en een foto van hun t-shirt postte
Nooit, dan krijgen we straks Taiwanese namaak-pinguins en kan ik niet meer pronken met m'n unieke objectenquote:Op donderdag 8 april 2010 18:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Doe trouwens eens een foto van je Pinguïn
Haha ja, nu zie ik het ook bij jou jaquote:Op donderdag 8 april 2010 18:52 schreef Aisumasen het volgende:
Ja, de grap was eigenlijk dat we beide een ander object in de foto gesmokkeld had. De een natuurlijk weer wat minder subtiel dan de ander...
quote:Op donderdag 8 april 2010 18:52 schreef Aisumasen het volgende:
Nooit, dan krijgen we straks Taiwanese namaak-pinguins en kan ik niet meer pronken met m'n unieke objecten.
Nou, ik zal het maar gewoon vertellen alsof het niets is: Ik heb een, wait for it........levensgrote opzetbare kartonnen "Favourite Worst Nightmare"-pinguïn in m'n kamer staanquote:Op donderdag 8 april 2010 18:54 schreef Arn0 het volgende:
[..]
Haha ja, nu zie ik het ook bij jou jaBij Deedo viel het meteen op ja
![]()
En pinguïn? Ik snap het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |