Echt en jij komt uit 1973 en dan zulke dingen roepenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:02 schreef RM-rf het volgende:
90% van de mensen die 'claimen' autisme te hebben zij gewoon irritante klootzakken die hun ergerlijke wangedrag graag een 'naampje' geven..
Alsof, als je zegt autist te zijn, je opeens mensen mag uitschelden, je asociaal gedragen of gewoon handtastelijk worden en geweldadig gedrag vertonen...
Dat soort van (functionele) 'Autisten' zijn echt de types die 20 jaar terug gewoon een draai om hun oren konden krijgen en het dan snel afleerden om zich te misdragen.
Juist.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:02 schreef RM-rf het volgende:
90% van de mensen die 'claimen' autisme te hebben zij gewoon irritante klootzakken die hun ergerlijke wangedrag graag een 'naampje' geven..
Alsof, als je zegt autist te zijn, je opeens mensen mag uitschelden, je asociaal gedragen of gewoon handtastelijk worden en geweldadig gedrag vertonen...
Dat soort van (functionele) 'Autisten' zijn echt de types die 20 jaar terug gewoon een draai om hun oren konden krijgen en het dan snel afleerden om zich te misdragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
- Weg -quote:Op maandag 29 maart 2010 17:02 schreef RM-rf het volgende:
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Echt en jij komt uit 1973 en dan zulke dingen roepenvandaar dat je nu in Duitsland woont.
Zeg toch ook niet dat jij een linkse boomknuffelaar bent omdat je op de kunstacademie zit.
Kansloos figuur
Dat noemen we Marokkanen.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:02 schreef RM-rf het volgende:
Wat een ongelofelijke kankermongool ben jij zeg, ik hoop dat je in een dwarslezing oploopt en dat niemand je helpt. Gast net of dat een autist er voor heeft gekozen om zo te zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:21 schreef MikeyMo het volgende:
autisten, reteirritant
Maar nog erger; je moet ze respecteren en accepteren want ze kunnen er niets aan doen...
flikker toch op man...
Ja een vriend van me is autistisch.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke kankermongool ben jij zeg, ik hoop dat je in een dwarslezing oploopt en dat niemand je helpt. Gast net of dat een autist er voor heeft gekozen om zo te zijn.
.... bedoel je nu dat de irritante gastjes die op straat rondhangen, veel schelden en handtastelijk worden of geweldadig zijn, met veelal noordafrikaanse achtergrond ... soms allemaal óók 'Autist' zouden zijn?quote:
Ik had niet verwacht dat je zo zou reageren in dit topic. Respect alvast, want het geeft bij mij aan dat je tenminste nog wat inzicht bezit ten opzichte van de rest hier.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Wat een ongelofelijke kankermongool ben jij zeg, ik hoop dat je in een dwarslezing oploopt en dat niemand je helpt. Gast net of dat een autist er voor heeft gekozen om zo te zijn.
Hoi, ik heb PDD-NOS, ik heb moeite met de standaard problemen die ook in de symptomen omschreven staan. Zit dit tussen mijn oren en doe ik gewoon geen moeite om wat van mijn leven te maken? Oké, ik ben eruit, de verklaring voor mijn stereotype gedrag is er eindelijk!quote:Op maandag 29 maart 2010 17:23 schreef RM-rf het volgende:
[..]
.... bedoel je nu dat de irritante gastjes die op straat rondhangen, veel schelden en handtastelijk worden of geweldadig zijn, met veelal noordafrikaanse achtergrond ... soms allemaal óók 'Autist' zouden zijn?
Met marrokanen die dat gedrag hebben is het nu ongeveer hetzelfde... ook die hebben de 'term' marrokanen flink verpest maar minimaal kan je dan claimen dat dat ook daadwekrlijk marrokanen zijn.
die gastjes die zichzelf 'austist' noemen als goedpraten voor hun irrtante gedrag, zijn meestal helemaal niet 'autist'... ze voldoen niet aan de normen die er ooit voor de term 'austisme' als handicap opgesteld zijn...
meestal claimen ze dan ook ergens 'een ver aan het autisme verwantte lichte stoornis te hebben' en gebruiken dat als excuus gelijk alles op hun vermende 'autisme' te goien, terwijl het gewoon vooral 'etters' zijn, enkel dan met nog een labeltje eraan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zat vroeger op een speciale school, daar heb ik het allemaal kunnen zien dat het alles behalve aandachttrekkers zijn of 'etters'. Jammer dat jij naast al dit getroll, dat nog niet mee hebt kunnen maken, want dan had je waarschijnlijk heel anders gereageerd.
[ Bericht 4% gewijzigd door RichCalibier op 29-03-2010 17:33:37 ]Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
Aan autisme ga je niet dood na eerst gruwelijk weggerot te zijn.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:54 schreef Razor21 het volgende:
Verdiep jullie eens in deze aandoening.
Waarom wel iedereen zeiken als je KANKER gebruikt, maar het woord gebruiken als scheldwoord kan gewoon.
Natuurlijk. Van die vriend van me ben ik ongeveer de enige vriend nog omdat er zulke klapmongolen zoals hier hem hebben laten vallen toen ze te horen kregen dat die een vorm van autisme heeft. Kijk ik ken hem al van de basisschool en soms waren er wel vreemde dingen merkbaar maar wie denkt er dan aan iets als autisme?! En hij had wel wat vrienden maar later werd het autisme wel wat meer zichtbaar als je langer met hem omging. Een voor een die zich zogenaamd 'mattie' noemde lieten hem vallen.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:24 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Ik had niet verwacht dat je zo zou reageren in dit topic. Respect alvast, want het geeft bij mij aan dat je tenminste nog wat inzicht bezit ten opzichte van de rest hier.
Van kanker ga je niet altijd dood.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:27 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Aan autisme ga je niet dood na eerst gruwelijk weggerot te zijn.
Obv troll is obv.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef henrydg het volgende:
Ik heb ook een autist in mijn klas.
Wat nu?
Nee ik ben echt serieus.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef henrydg het volgende:
En daar heb ik meerdere klachten over:
- Hij heeft nooit een pen, boeken, etui bij zich en krijgt daar nooit straf voor
Waarschijnlijk een slimme autist die niets hoeft op te schrijven, maar alles kan onthouden.
- Hij gaat automatisch over naar HAVO4 ook al voert hij geen flikker uit
Zie antwoord bij vraag 1.
- Hij poetst zijn tanden niet en stinkt uit zijn bek
Wie zegt niet dat het door iets anders komt? Kan ook aan iemands eetpatroon of tong liggen. Wil niet zeggen dat deze persoon zijn tanden niet poetst.
- Hij is tevens emo
Ja en jij bent een Fokker.
- Hij is vies en doucht nooit
Zie hieronder.
- Hij heeft altijd dezelfde kleren aan
Zie hierboven.
Wat nu?
ik ken je helemaal niet en heb dat nooit beweert... Wél heb ik nu door dat je verdomd slecht ben in het begrijpend lezen, maar ik vind het onzin om zulk een domheid te gooien op je 'labeltje' maar kan je enkel aanraden dat als je zo slecht bent in het begrijpen van gelezen tekst, je gewoon wat meer moeite moet doen iets wél te begrijpen...quote:Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Dankjewel voor de eer alvast, en dat je me nu al zo goed kent!
Iedereen heeft wel 1 a 2 (lichte) autisten in zijn klas zitten. Het is een veel voorkomende afwijking. Zijn genoeg mensen die het hebben en het niet eens weten.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef henrydg het volgende:
En daar heb ik meerdere klachten over:
- Hij heeft nooit een pen, boeken, etui bij zich en krijgt daar nooit straf voor
- Hij gaat automatisch over naar HAVO4 ook al voert hij geen flikker uit
- Hij poetst zijn tanden niet en stinkt uit zijn bek
- Hij is tevens emo
- Hij is vies en doucht nooit
- Hij heeft altijd dezelfde kleren aan
Wat nu?
Ja dan mag je ook geen grappen over mazelen meer maken. Dat is ook een ziekte. Weliswaar minder erg dan kanker en autisme, maar wel een ziekte.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:38 schreef Razor21 het volgende:
Geef alleen aan dat als er met een ziekte (in dit geval kanker) gespot wordt je meteen iedereen of je heen krijgt.
Maar spot je met autisme dan hoor je niemand.
Ik heb ook een autist in mijn klas.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |