abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 29 maart 2010 @ 17:10:09 #126
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_79712869
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:02 schreef RM-rf het volgende:
90% van de mensen die 'claimen' autisme te hebben zij gewoon irritante klootzakken die hun ergerlijke wangedrag graag een 'naampje' geven..

Alsof, als je zegt autist te zijn, je opeens mensen mag uitschelden, je asociaal gedragen of gewoon handtastelijk worden en geweldadig gedrag vertonen...
Dat soort van (functionele) 'Autisten' zijn echt de types die 20 jaar terug gewoon een draai om hun oren konden krijgen en het dan snel afleerden om zich te misdragen.
Echt en jij komt uit 1973 en dan zulke dingen roepen vandaar dat je nu in Duitsland woont.
Zeg toch ook niet dat jij een linkse boomknuffelaar bent omdat je op de kunstacademie zit.

Elke aandoening heeft een naam dat is nu eenmaal zo bepaalt.

Gaan we dat ook zeggen als iemand uit je familie kanker heeft? Och heb je weer zo iemand die ernstig ziek is en zich aan mag stellen en om aandacht mag vragen. Het is maar een "naampje".

Kansloos figuur
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_79712950
-Edit-
Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)
pi_79712972
quote:
90% van de mensen die 'claimen' autisme te hebben zij gewoon irritante klootzakken die hun ergerlijke wangedrag graag een 'naampje' geven..

Alsof, als je zegt autist te zijn, je opeens mensen mag uitschelden, je asociaal gedragen of gewoon handtastelijk worden en geweldadig gedrag vertonen...
Dat soort van (functionele) 'Autisten' zijn echt de types die 20 jaar terug gewoon een draai om hun oren konden krijgen en het dan snel afleerden om zich te misdragen.
Juist.

Het ligt niet aan de hersenen, maar aan de persoon, want iedereen is hetzelfde!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79713033
Valt me steeds weer op in dit soort topics dat er een zooitje onwetende op af komen die nog 1000x achterlijker zijn als autisten zelf.. Dantis het mooie hier van.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:15:32 #130
274528 Twizu
Is al zindelijk!
pi_79713074
quote:

- Weg -
Kiva FOK-team #8 Waar geld echt goed doet!
[b]Op zaterdag 26 juni 2010 18:48 schreef vosss het volgende:[/b]
6 eien
  maandag 29 maart 2010 @ 17:15:43 #131
33189 RM-rf
1/998001
pi_79713089
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:10 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Echt en jij komt uit 1973 en dan zulke dingen roepen vandaar dat je nu in Duitsland woont.
Zeg toch ook niet dat jij een linkse boomknuffelaar bent omdat je op de kunstacademie zit.

Kansloos figuur
je bent het niet met me eens, dat is prima, maar juist die houding dat je dan maar wat dingen over een persoon (en op de persoon spelen) gaat roepen en niet gewoon argumenten geeft als onderbouwing tégen, wat ik zeg dat _mijn_ mening is ...
Dat maakt imho duidelijk dat je je kennelijk zelf ook eerder thuis voelt onder die '90% die vooral graag 'roept' autisme te hebben, omdat dat zo makkelijk excuus is voor brutaalheid en irritant gedrag...

overigens, ik ken ooke en aantal mensen die ik wel onder de 10% schaar die daadwerkelijk een geestelijke ontwikkelingsstoornis hebben die al sinds lang 'Autisme' genoemd werd.... en die gewoon een grote communicatie en fysieke stoornis hebben (in mijn ervaring gaat dat vrijwel altijd ook samen met een slecht ontwikkelende lichaams-bewustzijn, evenwichtsstoornissen)...

punt is enkel dat het aantal mensen dat claimt autisme te hebben de laatste paar jaar geexplodoeert is en het gewoon en handig en populair labeltje geworden....
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  maandag 29 maart 2010 @ 17:18:43 #132
167595 mirved
Infobesitas
pi_79713219
quote:

Dat noemen we Marokkanen.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
pi_79713316
quote:
Op maandag 29 maart 2010 16:21 schreef MikeyMo het volgende:
autisten, reteirritant

Maar nog erger; je moet ze respecteren en accepteren want ze kunnen er niets aan doen...

flikker toch op man...
Wat een ongelofelijke kankermongool ben jij zeg, ik hoop dat je in een dwarslezing oploopt en dat niemand je helpt. Gast net of dat een autist er voor heeft gekozen om zo te zijn.
Roken is lekker
pi_79713377
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:21 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Wat een ongelofelijke kankermongool ben jij zeg, ik hoop dat je in een dwarslezing oploopt en dat niemand je helpt. Gast net of dat een autist er voor heeft gekozen om zo te zijn.
Ja een vriend van me is autistisch.
Roken is lekker
  maandag 29 maart 2010 @ 17:23:12 #135
33189 RM-rf
1/998001
pi_79713384
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:18 schreef mirved het volgende:

[..]

Dat noemen we Marokkanen.
.... bedoel je nu dat de irritante gastjes die op straat rondhangen, veel schelden en handtastelijk worden of geweldadig zijn, met veelal noordafrikaanse achtergrond ... soms allemaal óók 'Autist' zouden zijn?

Met marrokanen die dat gedrag hebben is het nu ongeveer hetzelfde... ook die hebben de 'term' marrokanen flink verpest maar minimaal kan je dan claimen dat dat ook daadwekrlijk marrokanen zijn.

die gastjes die zichzelf 'austist' noemen als goedpraten voor hun irrtante gedrag, zijn meestal helemaal niet 'autist'... ze voldoen niet aan de normen die er ooit voor de term 'austisme' als handicap opgesteld zijn...
meestal claimen ze dan ook ergens 'een ver aan het autisme verwantte lichte stoornis te hebben' en gebruiken dat als excuus gelijk alles op hun vermende 'autisme' te goien, terwijl het gewoon vooral 'etters' zijn, enkel dan met nog een labeltje eraan.
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
pi_79713427
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:21 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Ik had niet verwacht dat je zo zou reageren in dit topic. Respect alvast, want het geeft bij mij aan dat je tenminste nog wat inzicht bezit ten opzichte van de rest hier.
pi_79713504
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:23 schreef RM-rf het volgende:

[..]

.... bedoel je nu dat de irritante gastjes die op straat rondhangen, veel schelden en handtastelijk worden of geweldadig zijn, met veelal noordafrikaanse achtergrond ... soms allemaal óók 'Autist' zouden zijn?

Met marrokanen die dat gedrag hebben is het nu ongeveer hetzelfde... ook die hebben de 'term' marrokanen flink verpest maar minimaal kan je dan claimen dat dat ook daadwekrlijk marrokanen zijn.

die gastjes die zichzelf 'austist' noemen als goedpraten voor hun irrtante gedrag, zijn meestal helemaal niet 'autist'... ze voldoen niet aan de normen die er ooit voor de term 'austisme' als handicap opgesteld zijn...
meestal claimen ze dan ook ergens 'een ver aan het autisme verwantte lichte stoornis te hebben' en gebruiken dat als excuus gelijk alles op hun vermende 'autisme' te goien, terwijl het gewoon vooral 'etters' zijn, enkel dan met nog een labeltje eraan.
Hoi, ik heb PDD-NOS, ik heb moeite met de standaard problemen die ook in de symptomen omschreven staan. Zit dit tussen mijn oren en doe ik gewoon geen moeite om wat van mijn leven te maken? Oké, ik ben eruit, de verklaring voor mijn stereotype gedrag is er eindelijk! Ik was gewoon mijn hele leven al een 'etter' volgens jou. Daarom wilden mijn ouders me dus vroeger voor naar een internaat sturen, wat ze met grote moeite hebben afgedwongen voor me en waar ik ze nog steeds dankbaar voor ben!

Dankjewel voor de eer alvast, en dat je me nu al zo goed kent! Doet me zoveel goed!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zat vroeger op een speciale school, daar heb ik het allemaal kunnen zien dat het alles behalve aandachttrekkers zijn of 'etters'. Jammer dat jij naast al dit getroll, dat nog niet mee hebt kunnen maken, want dan had je waarschijnlijk heel anders gereageerd.

[ Bericht 4% gewijzigd door RichCalibier op 29-03-2010 17:33:37 ]
  maandag 29 maart 2010 @ 17:27:36 #138
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_79713550
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:54 schreef Razor21 het volgende:
Verdiep jullie eens in deze aandoening.

Waarom wel iedereen zeiken als je KANKER gebruikt, maar het woord gebruiken als scheldwoord kan gewoon.

Aan autisme ga je niet dood na eerst gruwelijk weggerot te zijn.
pi_79713829
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:24 schreef RichCalibier het volgende:

[..]

Ik had niet verwacht dat je zo zou reageren in dit topic. Respect alvast, want het geeft bij mij aan dat je tenminste nog wat inzicht bezit ten opzichte van de rest hier.
Natuurlijk. Van die vriend van me ben ik ongeveer de enige vriend nog omdat er zulke klapmongolen zoals hier hem hebben laten vallen toen ze te horen kregen dat die een vorm van autisme heeft. Kijk ik ken hem al van de basisschool en soms waren er wel vreemde dingen merkbaar maar wie denkt er dan aan iets als autisme?! En hij had wel wat vrienden maar later werd het autisme wel wat meer zichtbaar als je langer met hem omging. Een voor een die zich zogenaamd 'mattie' noemde lieten hem vallen.

Ja kijk ik zou niet met hem uitgaan of iets puur omdat die dat ook niet kan/wil maar gewoon een filmpje kijken met de nodige alcohol gaat er altijd wel in.
Roken is lekker
  maandag 29 maart 2010 @ 17:36:46 #140
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_79713909
Ik heb ook een autist in mijn klas.
En daar heb ik meerdere klachten over:

- Hij heeft nooit een pen, boeken, etui bij zich en krijgt daar nooit straf voor
- Hij gaat automatisch over naar HAVO4 ook al voert hij geen flikker uit
- Hij poetst zijn tanden niet en stinkt uit zijn bek
- Hij is tevens emo
- Hij is vies en doucht nooit
- Hij heeft altijd dezelfde kleren aan

Wat nu?
Henk, Ingrid, Ali en Fatima betalen voor de onzin van de VVD en PVV
  maandag 29 maart 2010 @ 17:38:11 #141
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_79713954
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:27 schreef Rubber_Johnny het volgende:

[..]

Aan autisme ga je niet dood na eerst gruwelijk weggerot te zijn.
Van kanker ga je niet altijd dood.
Mij hoor je ook ECHT niet zeggen dat autisme erger is dan kanker.

Geef alleen aan dat als er met een ziekte (in dit geval kanker) gespot wordt je meteen iedereen of je heen krijgt.
Maar spot je met autisme dan hoor je niemand.
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_79714013
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:36 schreef henrydg het volgende:

Wat nu?
Obv troll is obv.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:41:07 #143
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_79714041
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:40 schreef Socios het volgende:

[..]

Obv troll is obv.
Nee ik ben echt serieus.
't is dat ik geen hyves ga posten hier maar, even serieus. Ik mag hem niet omdat hij overal voorgetrokken word omdat ie autistisch is. Nee, ik ben niet jaloers maar het slaat gewoon nergens op.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:42:33 #144
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_79714083
quote:

- Hij heeft nooit een pen, boeken, etui bij zich en krijgt daar nooit straf voor

Waarschijnlijk een slimme autist die niets hoeft op te schrijven, maar alles kan onthouden.

Zie antwoord bij vraag 1.

Wie zegt niet dat het door iets anders komt? Kan ook aan iemands eetpatroon of tong liggen. Wil niet zeggen dat deze persoon zijn tanden niet poetst.

- Hij is tevens emo

Ja en jij bent een Fokker.

Zie hieronder.

Zie hierboven.

Wat nu?
  maandag 29 maart 2010 @ 17:42:41 #145
33189 RM-rf
1/998001
pi_79714090
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:26 schreef RichCalibier het volgende:

[..]

Dankjewel voor de eer alvast, en dat je me nu al zo goed kent!
ik ken je helemaal niet en heb dat nooit beweert... Wél heb ik nu door dat je verdomd slecht ben in het begrijpend lezen, maar ik vind het onzin om zulk een domheid te gooien op je 'labeltje' maar kan je enkel aanraden dat als je zo slecht bent in het begrijpen van gelezen tekst, je gewoon wat meer moeite moet doen iets wél te begrijpen...
en niet gemakzuchtig je te verschuilen achter 'dat dat je aandoening zou zijn'.

ieder mens heeft zo zn handicaps en moet zich aanpasen aan zn eigen beperkingen... waarom zouden mensen zoals jij dan wél het recht hebben om te gaan schelden als hun beperking hardop besproken wordt. en kritiek geuit op bepaalde negatieve kanten ervan?
Jullie labeltje 'autisme' (functioneel autimse, meestal van die lichte aandoeningen zoals PDD-NOS of Asperger) heeft gewoon sterke negatieve kanten in sociaal opzicht

en nee, ik troll helemaal niet.... maar meen gewoon wat ik schrijf en probeer dit zo straightforward en zonder enige 'verdoezelerij' neer te zetten... zo is de realiteit ook in wrkelijkheid en ik zou er maar aan wennen...
Tevens meen ik serieus dat die 'vereenzelving met je aandoening' meer kwaad doet dan goed ... Lees zelfs een wat je schrijft ... alsof je zelf je 'labeltje' geworden bent... als iemand wat zegt over 'autisme' vat je het gelijk op als persoonlijke belediging ... terwijl dat niet zo is
  maandag 29 maart 2010 @ 17:43:44 #146
167595 mirved
Infobesitas
pi_79714123
quote:

- Hij is tevens emo

Wat nu?
Iedereen heeft wel 1 a 2 (lichte) autisten in zijn klas zitten. Het is een veel voorkomende afwijking. Zijn genoeg mensen die het hebben en het niet eens weten.
Science flies you to the moon. Religion flies you into buildings.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:44:59 #147
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_79714150
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
  maandag 29 maart 2010 @ 17:45:43 #148
206937 Rubber_Johnny
Groter is altijd beter!!
pi_79714178
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:38 schreef Razor21 het volgende:

Geef alleen aan dat als er met een ziekte (in dit geval kanker) gespot wordt je meteen iedereen of je heen krijgt.
Maar spot je met autisme dan hoor je niemand.
Ja dan mag je ook geen grappen over mazelen meer maken. Dat is ook een ziekte. Weliswaar minder erg dan kanker en autisme, maar wel een ziekte.
  maandag 29 maart 2010 @ 17:45:55 #149
290373 henrydg
Nu met zomerse avatar
pi_79714186
quote:
Op maandag 29 maart 2010 17:42 schreef Razor21 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een slimme autist die niets hoeft op te schrijven, maar alles kan onthouden.
- hij haalt vrijwel alleen maar onvoldoendes

Zie antwoord bij vraag 1.
- zie mijn antwoord bij vraag 1.

Wie zegt niet dat het door iets anders komt? Kan ook aan iemands eetpatroon of tong liggen. Wil niet zeggen dat deze persoon zijn tanden niet poetst.
- zijn tanden zijn net zo geel als een banaan

Ja en jij bent een Fokker.
- En wat is daar mis mee?

De rest vond ik zelf ook niet echt duidelijk van jou.

Heb verder niks tegen Autisten , die kunnen er niks aandoen. Maar hij voert geen flikker uit en wanneer ik gestraft word voor iets , word hij dat niet. Pure voortrekkerij
pi_79714213
ik ben autist en heb niet veel voordelen. een gratis busabonement en een klein beetje minder straf op school, voor de rest alleen nadelen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')