Je mag kankerhard trollen hoor, dat mag sinds het bestaan van dit Topic.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
Telkens dezelfde repeterende begeging, ja ik dacht van wel.quote:
Hoe groot is die?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:13 schreef phpmystyle het volgende:
Swarma in elk geval wel, post alleen maar slotjes zonder ook maar iets toe te voegen. Oja, en een hele grote mod, maar die noem ik maar niet
Mijn god, dan kan ik heel wat FOK!kers toevoegen aan het FOK!autistenlijstje die telkens busgrappen herhalen.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Telkens dezelfde repeterende begeging, ja ik dacht van wel.
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:12 schreef Spoortie het volgende:
[..]
Ah, dan vind ik het ook redelijk als ik in naam van alle autisten op FoK! een topic mag openen dat die HugoBaas die ene ziekte met twee k's mag krijgen, of mag dat dan weer niet?
Ik zei toch niet wat voor pollquote:Op maandag 29 maart 2010 19:13 schreef remlof het volgende:
[..]
Waarom zouden we? Het gaat er om of ze goed modereren, daar worden ze op beoordeeld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Moeilijk te zeggen aangezien ik hem enkel heb gezien op foto, maar ik gok tussen de 1,80 a 2 M. Hij is niet dik maar schijnt wel overmatig veel bier te drinken.quote:"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin![]()
Volgens mij is dat één van de taken van een mod, dus niet per definitie een kenmerk van autisme.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Telkens dezelfde repeterende begeging, ja ik dacht van wel.
![]()
Dit topic heeft zich wel ontpopt tot een waar pareltje!![]()
Reeksen mogen niet, dus na 13 pagina's geen topics meer over autisme/autisten in KLB
Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Beach schreef het volgende:
RC, Eigenlijk vond ik je altijd al een kwalletje, maargoed..
Ik begin je te waarderen en ik vind nu de beste user ooit! =)![]()
Bemoei je met jezelf wannablauwe.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:17 schreef RichCalibier het volgende:
Reeksen mogen niet, dus na 13 pagina's geen topics meer over autisme/autisten in KLB
![]()
![]()
Schijnheilige. Dit vraagt gewoon om een [Centraal].quote:Op maandag 29 maart 2010 19:17 schreef RichCalibier het volgende:
Reeksen mogen niet, dus na 13 pagina's geen topics meer over autisme/autisten in KLB![]()
Was meer een poging tot een matige grap. Geen idee als swarma autist is, hij schrijft nooit erg veel, wel is hij vaak erg kort van stof.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:16 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Volgens mij is dat één van de taken van een mod, dus niet per definitie een kenmerk van autisme.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
Ik ben zo graag als wannabe aanspreekbaar, voel ik me nog temminste jong!quote:
Dat hij hier misschien beperkt communiceert, maakt hem nog geen autist. Maar ja, als jij graag een stempel drukt op iemand zonder hem goed te kennen, wens ik je nog veel succes in het leven.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was meer een poging tot een matige grap. Geen idee als swarma autist is, hij schrijft nooit erg veel, wel is hij vaak erg kort van stof.
![]()
![]()
Ik zei dat woord niet.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Ik ben zo graag als wannabe aanspreekbaar, voel ik me nog temminste jong!
![]()
![]()
Ja, dat maakt swarma een autist!quote:Op maandag 29 maart 2010 19:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Was meer een poging tot een matige grap. Geen idee als swarma autist is, hij schrijft nooit erg veel, wel is hij vaak erg kort van stof.
Kortzichtige knuppel.
Jezelf jong voelen is beter dan iemand anders jong voelenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:19 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Ik ben zo graag als wannabe aanspreekbaar, voel ik me nog temminste jong!I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Zelfde context hoorquote:
Dit topic gaat het licht in, ik voel een blauw lucht tevoorschijn komen, liefde is voelbaar, de rellen zijn voorbij en de mariniers kunnen hun spullen inpakken voor volgend reltopic!![]()
Er zijn geen slachtoffers bekend!
En waar beweer ik dat?quote:Op maandag 29 maart 2010 19:23 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Ja, dat maakt swarma een autist!
Kortzichtige knuppel.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
Kijk naar je post boven je, het is goed jongen!quote:
Het topic is voorbij!Beatles schreef het volgende: Hey gaaf! Lief! :$
Waar beweer ik dat hij een autist is? En ik druk hem geen stempel op z'n hoofd, ik constateerde alleen iets. Ik verbond er geen enkele conclusie aan.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:22 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Dat hij hier misschien beperkt communiceert, maakt hem nog geen autist. Maar ja, als jij graag een stempel drukt op iemand zonder hem goed te kennen, wens ik je nog veel succes in het leven.
Vladimir Putin
Vladimir Putin![]()
De associatie trok je wel hoor.quote:Op maandag 29 maart 2010 19:29 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar beweer ik dat hij een autist is? En ik druk hem geen stempel op z'n hoofd, ik constateerde alleen iets. Ik verbond er geen enkele conclusie aan.
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:29 schreef RichCalibier het volgende:
[..]
Kijk naar je post boven je, het is goed jongen!
Het topic is voorbij!
_!
Waar zei ik dat swarma autist zou zijn?
Ja de eerste keer toestraks ja, aangevoerd met kul argument ''omdat ie altijd slotjes zet''. Daarna zei ik het een poging was tot een matige grap."Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
Vladimir Putin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |