Wel tof dat er zoveel platenwinkels in België meedoen met deze actie..quote:Op dinsdag 13 april 2010 23:34 schreef Aisumasen het volgende:
Aanstaande zaterdag is het wereldwijde Record Store Day. Een dag om de independent platenzaken te steunen, inclusief exclusieve releases. Van John Lennon wordt een gelimiteerde boxset uitgebracht, met 3 ("Watching The Wheels", "Mother" en "Imagine") 7" singles. Die ga ik wel proberen te scoren.
Parlophone brengt de originele dubbel A-kant "Paperback Writer"/"Rain" opnieuw uit. 1000 stuks in totaal, niet in Nederland... Misschien een voorproefje op een eventuele singles boxset?
eerst m'n shirt maar eensquote:Op woensdag 14 april 2010 15:07 schreef paulramon het volgende:
ben ik weer eens, die lennon single box is in mijn shopje te scoren!
Al is het dezelfde mix dan klinkt het geluid op een LP sowieso andersquote:Op woensdag 14 april 2010 18:11 schreef PimD het volgende:
Vandaag de LP van Memory Almost Full ontvangen. Wat heerlijk om het album op een fatsoenlijke manier te beluisteren i.p.v. die keihard gemasterde CD
Of verbeeld ik het me maar en is de LP dezelfde mix/master als de CD
Doen ze de DVD er dan wel op VHS video bij?quote:Op maandag 12 april 2010 14:39 schreef Aisumasen het volgende:
4 oktober 2010 (net geen 10/10/10) komt de volledig geremasterde Beatles-catalogus uit op 180 grams vinyl. Er is een box met 16 LP's inclusief een boekwerk van 100 pagina's, maar je kunt ze ook los verkrijgen.
¿cuánto cuesta?quote:Op woensdag 14 april 2010 15:07 schreef paulramon het volgende:
ben ik weer eens, die lennon single box is in mijn shopje te scoren!
quote:The First US Visit (documentaire)
Donderdag 15 april, 23:50 uur, Nederland 2
De filmmakers en broers Albert en David Maysles maakten in februari 1964 een 16 mm filmdocumentaire van het eerste bezoek van de Beatles aan Amerika.
Omdat dit programma een aangekochte, buitenlandse produktie is wordt het niet herhaald of via internet weergegeven.
"Omdat dit programma een aangekochte, buitenlandse produktie is wordt het niet herhaald of via internet weergegeven."quote:Op donderdag 15 april 2010 21:36 schreef Wessiej het volgende:
Kut dan ben ik uit, hopelijk op uitzending gemist.
Lezen is een kunstquote:Op donderdag 15 april 2010 21:37 schreef Arn0 het volgende:
[..]
"Omdat dit programma een aangekochte, buitenlandse produktie is wordt het niet herhaald of via internet weergegeven."
Ja, heb de afgelopen tijd erg veel TV-shows en persconferenties van The Beatles gezien en elke keer verbaas ik me weer over hun humorquote:Op vrijdag 16 april 2010 01:08 schreef Aisumasen het volgende:
En jawel, weer afgekeken. 't was wel de geknipte originele versie. Denk elke keer: Ze zeggen over Lennon dat-ie zo 'witty' was, maar McCartney kon er ook wat van
.
Dat weten we natuurlijk niet. Zo is-ie vooral geworden uiteindelijk. Maar zoals ik je al laatst zei; het personage is gewoon erg 'flat' uitgewerkt. Mimi vind ik inderdaad geweldig én ik vind de subtiele hints wel weer leuk.quote:Op vrijdag 16 april 2010 09:01 schreef webfreak het volgende:
Gisteren Nowhere Boy gezien...
Wat een oninteressante, middelmatige film.
Werkelijk NIETS eigenzinnigs aan deze biopic. Slap script, voorspelbare dialogen en totaal sfeerloos.
Echt een gevalletje RTL4 woensdagavond-drama, maar dan zonder Jodie Foster.
Vond de onderwerpkeuze ook een beetje raar. Het gaat nauwelijks over de band, en veel meer over John's relatie met z'n moeder. Dat hoeft niet verkeerd te zijn, maar je slaat daarmee wel érg veel over in John's ontwikkeling. Maarja, in zijn familierelatie zit natuurlijk meer drama, en dat wordt dan uitgemelkt.
Vond de verschijning van John, maar met name die van Paul, totaal niet kloppen.
John's humor kwam totaal niet over. En hij gedraagt zich in de film als een kleine Elvis, terwijl hij 'in real life' natuurlijk vele malen cynischer was.Tante Mimi en moeder Julia worden dan wél weer goed en karakteristiek neergezet. Maar het blijft een matige film.
Ah die ga ik wel zien, is die leukquote:Op vrijdag 16 april 2010 20:41 schreef Aisumasen het volgende:
Vanavond dus "Help!" weer op TV, 23:50 op Nederland 2. Scheelt dat ik er niet ben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |