Laatste regel, voor meer foto's zie Flickr!quote:Op donderdag 1 april 2010 01:55 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat weet ik natuurlijk niet maar het ziet er wel goed uit
had ik al gezienquote:Op donderdag 1 april 2010 01:58 schreef qu63 het volgende:
[..]
Laatste regel, voor meer foto's zie Flickr!
hetzelfde Ququote:
giertjequote:
ququote:
quote:
dan eet ik toch maar niets bij Ynskequote:
P. moet niet zeuren, hij moet geld binnen halen voor z'n gezin!quote:Op vrijdag 16 april 2010 22:56 schreef leonieke het volgende:
De jongste telg begint net weer wakker te worden voor zijn laatste voeding van de dagHij is vandaag 6 weken en blijft natuurlijk véél te schattig
(maar ik ben bevooroordeeld
).
Met de rest van de familie gaat alles ook wel goed (al begint P. te vloeken dat zijn vakantie bijna voorbij is).
Alles goed met jou?
Mwoah, valt eigenlijk wel mee. Aalborg is eigenlijk een industriestadje (dus veel lelijke gebouwen) maar heeft wel een rijke historie. Verder lijkt het landschap wel een beetje op België eigenlijk, beetje heuvellig enzo.quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:09 schreef leonieke het volgende:
Je gaat ook niet weg met school om te slapen héIs Denemarken mooi? Ben er nog nooit geweest
![]()
Je bedoelt dat ie maandag weer volledig aan het werk moet? Geen opbouwperiode?quote:En ah, hij zeurt voornamelijk omdat hij nu 2 weken vakantie heeft gehad en dat vanaf maandag volledig teruggeschroefd wordt (met dan volgende week zaterdag nog opendeurdag, dus een extra dag werken).
Beetje heuvels? Je bent hier nog nooit komen fietsen zeker?quote:Op vrijdag 16 april 2010 23:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mwoah, valt eigenlijk wel mee. Aalborg is eigenlijk een industriestadje (dus veel lelijke gebouwen) maar heeft wel een rijke historie. Verder lijkt het landschap wel een beetje op België eigenlijk, beetje heuvellig enzo.
Idd, de paasvakantie is voorbij. En normaalgezien heeft hij donderdag een vrije dag maar nu donderdag moet hij dingen klaar zetten voor de opendeurdag van zaterdag.quote:[..]
Je bedoelt dat ie maandag weer volledig aan het werk moet? Geen opbouwperiode?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |