Iets nuttigs?quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:36 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ik ben geen schapAls je niks nutigs te zeggen hebt ga je moeder helpen met de afwas
Het verschil niet kennen tussen 'mits' en 'tenzij'quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:22 schreef ForumGek het volgende:
Tis niet best met je als je voor callcenter werk geweigerd wordt, dat is (over het algemeen) een vergaarbak van the lowest of the lowest ! (mits bijbaan uiteraard).
Misschien eens een uitzendbureau binnenstappen?
Ben je soms afgewezen op je spelling, want dat is echt van een belabberd niveau. VBO-niveau.quote:Op woensdag 31 maart 2010 15:36 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ik ben geen schapAls je niks nutigs te zeggen hebt ga je moeder helpen met de afwas
Dit is betaald studeren hequote:Op woensdag 31 maart 2010 14:48 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Ja maar ik heb waarschijnlijk ander werk in de horeca ik ben niet zo ochtend mens ga in Augustus weer naar school
Neuh, maar heb regelmatig personeel uit dienst gezet dat het vervolgens daar ging proberenquote:
Ja bedankt maar ik bedoel 6 uur vroeg 8 uur gaat nog welquote:Op woensdag 31 maart 2010 17:14 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dit is betaald studeren he.
En op school en daarna moet je ook vroeg opstaan.
't Was maar een ideetje hoor! Succes ermee.
quote:Op woensdag 31 maart 2010 16:36 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Het verschil niet kennen tussen 'mits' en 'tenzij'
Nou dan, je hoeft hiervoor ook niet om 6 uur op hoor.quote:Op woensdag 31 maart 2010 20:14 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
Ja bedankt maar ik bedoel 6 uur vroeg 8 uur gaat nog wel
HBO voor een 1e lijns helpdesk? Het begint wel treurig te worden...quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:49 schreef SvMp het volgende:
[..]
Yup.
Heeft 2 oorzaken:
- UPC kan niet altijd gemakkelijk aan mensen komen. Momenteel is het gemakkelijk, weel werkzoekenden, dus ze kunnen HBO eisen. Dat kan ook zo weer omslaan. Dan gaan de eisen omlaag en dat merk je. Bij UPC werken is niet fijn, oa. doordat ze 7 dagen per week beschikbaarheid van 8.00u - 22.00u eisen. Dat zou ik zelf nooit accepteren.
- De systemen zijn ronduit slecht en mensen zitten met allemaal targets zoals maximale gespreksduur. Heeft allemaal invloed op de kwaliteit.
Als UPC gewoon aan de HBO-eis consequent vasthoudt, meer betaalt, niet langer zaken doet met uitzendbureaus, geen grillige roosters en mensen met goed verstand aantrekt die alle tijd krijgen om een probleem op te lossen, dan verdwijnt de slechte reputatie als sneeuw voor de zon.
Op de vacaturesite van UPC zie ik anders bij alle helpdesk- of vergelijkende vacatures MBO staan als eisquote:Op donderdag 1 april 2010 00:02 schreef Dromer het volgende:
[..]
HBO voor een 1e lijns helpdesk? Het begint wel treurig te worden...
Betalen ze wel fatsoenlijk dan of ligt het salaris op hetzelfde armzalige niveau als bij Ziggo? (8 á 9 euro per uur)
Misschien mochten ze hem gewoon niet en was het een smoes.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:41 schreef Burdie het volgende:
'Liefst' is wat anders dan een eis, and you know it!
Sowieso.quote:Op donderdag 1 april 2010 10:20 schreef Dromer het volgende:
[..]
Maar wellicht willen ze een MBO'er mét ervaring!
Ik twijfel of hij het weet.quote:Op donderdag 1 april 2010 00:41 schreef Burdie het volgende:
'Liefst' is wat anders dan een eis, and you know it!
ja zie ik chatten onder werk haahaquote:Op donderdag 1 april 2010 12:21 schreef Vasco09 het volgende:
[..]
Geen tijd voor, ik ben aan het werk
Lunchpauzes zijn jou natuurlijk vreemd als werkloze.quote:Op donderdag 1 april 2010 12:30 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
ja zie ik chatten onder werk haaha![]()
in pauze lopen chattenquote:Op donderdag 1 april 2010 13:02 schreef Vasco09 het volgende:
[..]
Lunchpauzes zijn jou natuurlijk vreemd als werkloze.![]()
Ik ben anders nog wel erg benieuwd hoe het TS zal vergaan in de McD vanavond, dus ik hoop dat het topic nog even open blijftquote:Op donderdag 1 april 2010 13:36 schreef incognitoomuch het volgende:
*Slotje
Dit topic begint niet echt een toegevoegde waarde meer te krijgen @ Werk, Geldzaken & Recht
Ben je echt 25?quote:Op donderdag 1 april 2010 13:09 schreef Athlon64x het volgende:
[..]
in pauze lopen chatten![]()
heb je geen vrienden omdat je zo heethoofd bent op het werk zeker
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |