hear hear!!quote:Op maandag 29 maart 2010 14:10 schreef Ang3l het volgende:
[ afbeelding ]
Een shirtless Snow is idd niet te versmaden.
Maar ik vind zijn karakter volkomeen ruk.
Als ik iemand zou moeten uitkiezen waar ik me aan erger... dan is het Snow.
Het begon met Vanille en een beetje met Hope, maar die 2 ontwikkelen neide wel fijn vind ik.
Snow daarentegen.... dat gejank de hele tijd over Serah... Seeeraaaaaaaahhhh, SEEEERAAAAHHHH!
STFU!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hey je hebt een mirror's edge avatarquote:Op maandag 29 maart 2010 14:38 schreef Mickey_Blue_Eyes het volgende:
[..]
hear hear!!
Ik ga zekers die trophy halen met die vanille theme
Whehehehehequote:Op maandag 29 maart 2010 14:34 schreef torn_Machina het volgende:
Eigenlijk moet ik eerst FF 13 uitspelen, maar Resonance of Fate is te leuk om gesealed te laten liggen.![]()
Even een totaal andere rpg spelen voordat ik verder ga met FF 13.
Alleen voor deze scene al bijna het aankopen waard.![]()
Ok, voor jou dan:quote:
Serieus? Ik had juist gehoopt dat ze deze keer de prettyboy niet een kutpersoonlijkheid hadden gegeven die zo rechtlijnig was als maar kon, maar helaas.quote:Op maandag 29 maart 2010 @ 14:47 schreef Marble het volgende:
Ik vind Snow juist een leukere persoonlijkheid hebben dan ik van tevoren gedacht had. Zal wel iets te maken hebben met de extreem lage verwachtingen die ik voor hem had, dan kan het alleen maar meevallen.
Ik vind hem echt het stereotype dommekracht. En dan ook nog eens zeikerig romantisch over een meisje wat er uitziet alsof het zijn dochter had kunnen zijn. En dat gemok van hem de hele tijd. Ik bedoel, Hope is nog maar een kind.... daar kan ik 't van hebben, en die draait bij!quote:Op maandag 29 maart 2010 14:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Serieus? Ik had juist gehoopt dat ze deze keer de prettyboy niet een kutpersoonlijkheid hadden gegeven die zo rechtlijnig was als maar kon, maar helaas.
Ik denk dat ie dan mot krrijgt met Fang... en tis maar de vraag of ie daar van kan winnenquote:Op maandag 29 maart 2010 15:02 schreef Pheno het volgende:
Maar hij is een held! Zegt ie steeds. Daarna gilt hij iets als Serah. Terwijl hij gewoon Vanille kan playen.
die google ik vanavond wel even.. mijn collega's zaten me net al raar aan te kijkenquote:
Haha ja inderdaad.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind hem echt het stereotype dommekracht. En dan ook nog eens zeikerig romantisch over een meisje wat er uitziet alsof het zijn dochter had kunnen zijn. En dat gemok van hem de hele tijd. Ik bedoel, Hope is nog maar een kind.... daar kan ik 't van hebben, en die draait bij!
Maar goed, hij is wel lekker. Dat maakt wel een beetje wat goed.
Ik vind ze ook eerder vader en dochterquote:Op maandag 29 maart 2010 15:10 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Haha ja inderdaad.
Ik bedoel met een leeftijdsverschil is niets mis op zich. Maar als de jongen eruit ziet als 25 en het meisje als 12 dan is er toch iets mis IMO.
Wilde ik net een foto van mezelf als Vanille plaatsen!quote:Op maandag 29 maart 2010 15:57 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Vrouwelijk, that is.
* kruipt terug in zijn homofobe hoekje
Niet als Sazh?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wilde ik net een foto van mezelf als Vanille plaatsen!
Te veel geschminkquote:
Wat is dat voor game dan, een spin-off?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:28 schreef Ang3l het volgende:
Kijk, jullie mogen dan nu in FF XIII het geluk hebben met babes als Lightning, Vanille en Fang... maar bij versus zijn wij aan de beurt
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar goed, deze mag je nog hebben dan:
[ afbeelding ]
Nee, Square Enix maakt vaker spellen in een zelfde universum. XIII Versus heeft ook te maken met kristallen, voor zover we wetenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat is dat voor game dan, een spin-off?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |