Ik wil de dinosaurushuisgenootquote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:13 schreef netflanders het volgende:
Er posten drie verschillende huisgenoten (studenten) onder één account op de centrale computer in ons huis. Verschillende poststijlen, goed advies in het studieforum, hier en daar wat getroll - allemaal verschillende huisgenoten. Deze post was geen troll. Echter, voor de GeenStijlers die Nederland aanvallen; dit voorval deed zich niet voor op een Nederlandse universiteit. Dit stond dan ook in de post die ik later in dit topic heb verwijderd. Daar stond echter in welk land dit wél was, en ik had er achteraf weinig zin in om dat bekend te maken.
Maar goed. Nogmaals, de OP was volledig waar - alleen de percentages ietwat uit mijn duim gezogen. Ze werkten met termen als een 'grotere meerderheid', etc.
Aangezien ik nogal wat boeken van Theodore Dalrymple heb gelezen, waarin vergelijkbare situaties naar voren komen, gok ik op het Verenigd Koninkrijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:13 schreef netflanders het volgende:
Er posten drie verschillende huisgenoten (studenten) onder één account op de centrale computer in ons huis. Verschillende poststijlen, goed advies in het studieforum, hier en daar wat getroll - allemaal verschillende huisgenoten. Deze post was geen troll. Echter, voor de GeenStijlers die Nederland aanvallen; dit voorval deed zich niet voor op een Nederlandse universiteit. Dit stond dan ook in de post die ik later in dit topic heb verwijderd. Daar stond echter in welk land dit wél was, en ik had er achteraf weinig zin in om dat bekend te maken.
Maar goed. Nogmaals, de OP was volledig waar - alleen de percentages ietwat uit mijn duim gezogen. Ze werkten met termen als een 'grotere meerderheid', etc.
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 14:35 schreef netflanders het volgende:
hoi ensaf dat gevoel knenne meer mensen vooral knape meisjes maar ja we krijgen niet alemaal wat we willen
Van Pruisen is blijkbaar ontslagen na dat topicquote:Op woensdag 31 maart 2010 22:14 schreef jorijorijori het volgende:
Looool. Ze maken zich heftig zorgen bij geenstijl. Ze zijn er zwaar ingetuind. Een vriendin van mij heeft een viertal identiteiten van netflanders op geenstijl gezet, en die comments zijn gewist en ze is geband !! user+IP-ban.
De naam waaronder geenstijl het artikel schreef, dat deze post gebruikte, wordt sindsdien niet meer gebruikt
Fok! - 1 - GeenStijl 0
Ze gaan nu een nieuw pseudoniem gebruiken bij geenstijl. Heeft iemand een 'internet for dummies' voor ze ?
Serieus? Zou spijtig zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2010 22:37 schreef -jos- het volgende:
[..]
Van Pruisen is blijkbaar ontslagen na dat topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |