SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
Mjaquote:Op maandag 29 maart 2010 11:28 schreef The_Dean het volgende:
Jammer B!
Doe je goedquote:Op maandag 29 maart 2010 11:37 schreef Bravebart het volgende:
Wtf, ik heb nu vrij tot 20 april, omdat ik al mn tentamens al gehaald heb![]()
Do want!quote:Op maandag 29 maart 2010 11:37 schreef Bravebart het volgende:
Ik haat hetquote:
Ik snap m nog niet hoorquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik haat hetRaak ik weer helemaal uit mn ritme
Wtf?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:37 schreef Bravebart het volgende:
Van m'nquote:
Moet nog nieuwe rubbertjes voor onder m'n motor bestellen ja, goede. Binnenkort 14 uit spanje halenquote:Je rubbers zijn een beetje uitgesleten?
Jij leest niet terug, dus dat is je eigen schuld.quote:
Ruilen?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:40 schreef L.no het volgende:
[..]
Jij leest niet terug, dus dat is je eigen schuld.
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sinds ik PI's gebruik ben ik erg gehecht aan deze geraakt. Ik begon er mee zo eind 2007.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:40 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Van m'n-PI. Heb ik alleenrecht op
.
[..]
Moet nog nieuwe rubbertjes voor onder m'n motor bestellen ja, goede. Binnenkort 14 uit spanje halen.
Mensen met een ritme. Falers pur sang.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoe is het met de bandjesquote:
Wat kijk je boos. Het blijft je eigen schuld.quote:
Dat jij aan mijn PI gehecht geraakt bent is niet mijn probleemquote:Op maandag 29 maart 2010 11:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sinds ik PI's gebruik ben ik erg gehecht aan deze geraakt. Ik begon er mee zo eind 2007.
Chilly Billyquote:Op maandag 29 maart 2010 11:37 schreef Bravebart het volgende:
Ja ok, 'ritme' maar 3 weken niks doen is ook maar kutquote:Op maandag 29 maart 2010 11:41 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mensen met een ritme. Falers pur sang.
I beg to differ.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja ok, 'ritme' maar 3 weken niks doen is ook maar kut
Tijdenlang afgestraft omdat ik teruglas, en nu weer het omgekeerdequote:Op maandag 29 maart 2010 11:43 schreef L.no het volgende:
[..]
Wat kijk je boos. Het blijft je eigen schuld.
Timmerenquote:Op maandag 29 maart 2010 11:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dushiquote:
Ik ookquote:Op maandag 29 maart 2010 11:43 schreef jna het volgende:
[..]
Chilly Billy
Serieus, zo moeten ze een bank noemen bij de Ikea. De chilly Billy. Ik zou 'm kopen
Mensen die teruglezenquote:Op maandag 29 maart 2010 11:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Tijdenlang afgestraft omdat ik teruglas, en nu weer het omgekeerde
Nieuwe tafel timmerenquote:Op maandag 29 maart 2010 11:43 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Piles.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mensen die teruglezen.
Bestaan die.
quote:
Ik heb alleen veel te weinig gereedschap hierquote:
Whehe.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:44 schreef Piles het volgende:
[..]
Tijdenlang afgestraft omdat ik teruglas, en nu weer het omgekeerde
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mensen die teruglezen.
Bestaan die.
Kom je thuis met een chick, ligt daar net je Gerard joling dekbedquote:Op maandag 29 maart 2010 11:44 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ookNet als een Gerard Joling dekbed, dat is zo enorm fout dat het weer tof is
Dan koop/leen je ze. Je hebt toch genoeg tijd.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Ik heb alleen veel te weinig gereedschap hier
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:44 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Mensen die teruglezen.
Bestaan die.
Dat is toch tof manquote:Op maandag 29 maart 2010 11:47 schreef jna het volgende:
[..]
Kom je thuis met een chick, ligt daar net je Gerard joling dekbed
Ik heb 3 kisten en 1 pro kast vol. Lenen?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
dan heeft zij er straks "geen kracht meer voor"quote:Op maandag 29 maart 2010 11:47 schreef jna het volgende:
[..]
Kom je thuis met een chick, ligt daar net je Gerard joling dekbed
Ik kan het natuurlijk ook gewoon bij mn ouders gaan timmeren en dan laat ik hem wel een keer door mn pa meenemen!quote:Op maandag 29 maart 2010 11:48 schreef L.no het volgende:
[..]
Dan koop/leen je ze. Je hebt toch genoeg tijd.
Daar kan je dan toch geen seks onder hebben.quote:Op maandag 29 maart 2010 11:49 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat is toch tof manGerard J. is zo walgelijk dat een dekbed van hem gewoon tof is
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:48 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
.aan niks toch je heb daar ,teruglezen die menseM
Waar woon je?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb 3 kisten en 1 pro kast vol. Lenen?
Licht uitquote:Op maandag 29 maart 2010 11:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar kan je dan toch geen seks onder hebben.
Je zit toch op een technische universiteit?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
En hij probeerde je gewoon op te vrolijkenquote:Op maandag 29 maart 2010 11:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je katje kijkt te vrolijk voor deze maandagmorgen. Ik wil 'm doden.
Ja, so?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:50 schreef jna het volgende:
[..]
Je zit toch op een technische universiteit?
quote:
We zijn geen HBOquote:Op maandag 29 maart 2010 11:53 schreef jna het volgende:
[..]
Krijg je daar in het eerste jaar geen gereedschapskist bij de introweek?
Dus die zonnewagen van jullie wordt eigenlijk door HBO'ers gemaakt?quote:Op maandag 29 maart 2010 11:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
We zijn geen HBOWij bedenken alleen hoe het moet
Wel erop en dan in z'n oog klaarkomen oid!quote:Op maandag 29 maart 2010 11:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daar kan je dan toch geen seks onder hebben.
"Om te gillen, bwwweeeeaaaahaeehauhaaaaaaaaaaaaa!"quote:Op maandag 29 maart 2010 11:57 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Wel erop en dan in z'n oog klaarkomen oid!
Nee, MBO-ers. HBO-ers kijken alleen of het idee van de TU goed uitgevoerd wordtquote:Op maandag 29 maart 2010 11:56 schreef jna het volgende:
[..]
Dus die zonnewagen van jullie wordt eigenlijk door HBO'ers gemaakt?
quote:Op maandag 29 maart 2010 11:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
"Om te gillen, bwwweeeeaaaahaeehauhaaaaaaaaaaaaa!"
Ik pas.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Ik zal eens in jouw oog klaarkomen.
Bouwko's, dat is bijna hetzelfdequote:Op maandag 29 maart 2010 11:56 schreef jna het volgende:
[..]
Dus die zonnewagen van jullie wordt eigenlijk door HBO'ers gemaakt?
Topicwending!quote:Op maandag 29 maart 2010 12:00 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
![]()
Ik zal eens in jouw oog klaarkomen.
Dat is de oldschool verdeling jaquote:Op maandag 29 maart 2010 11:59 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee, MBO-ers. HBO-ers kijken alleen of het idee van de TU goed uitgevoerd wordt
En die koester ik!quote:Op maandag 29 maart 2010 12:03 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Niet zo zuur doen, je hebt toch 2 ogen.
quote:
Is pas 11 uur heur..quote:Op maandag 29 maart 2010 12:06 schreef Piles het volgende:
Wat een heerlijke berichten weer, zo vlak voor de lunch...
Ja hoor, wel gezienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Isdatzo op 29-03-2010 12:10:19 ]Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Nee, dat is een twitterpost.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:06 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
[..]
TOPIC WENDING NUMMER ZWEI!1!1
Ohh!quote:Op maandag 29 maart 2010 12:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Je moet ook niks nieuws in de OP zetten, die leest toch niemand
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:07 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja hoor, wel gezienNiet doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Huilen dan.
RT @Januitdenhaag Poeping as we speakquote:
iPhonequote:Op maandag 29 maart 2010 12:11 schreef jna het volgende:
Als ik aan het poepen ben heb ik toch helemaal geen tijd om te fokken. Ik moet nog gaan
Jaja, ontken het maar.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:11 schreef jna het volgende:
Als ik aan het poepen ben heb ik toch helemaal geen tijd om te fokken. Ik moet nog gaan
Je hebt een eifoonquote:Op maandag 29 maart 2010 12:11 schreef jna het volgende:
Blijf even van mijn posts af jongquote:
Ik wil het niet, maar deze post komt heel verkeerd mijn brein in.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:13 schreef Isdatzo het volgende:
Zijn weinig dingen zo lekker als poepen in de baas z'n tijd.
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:13 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Blijf even van mijn posts af jong
Isdatzo: Nee![]()
Ik hoop dat je 'm laat vallenquote:Op maandag 29 maart 2010 12:14 schreef jna het volgende:
Ok. Ik ga nu. Ik zal m'n eifoon meenemen en verslag doen voor jullie dan.
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil het niet, maar deze post komt heel verkeerd mijn brein in.
Op z'n minst de vorm en structuur beschrijven. Of maak er met je appelfoon een foto van!quote:Op maandag 29 maart 2010 12:14 schreef jna het volgende:
Ok. Ik ga nu. Ik zal m'n eifoon meenemen en verslag doen voor jullie dan.
Dankzij deze post moest ik ook aan iets anders denkenquote:Op maandag 29 maart 2010 12:14 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik wil het niet, maar deze post komt heel verkeerd mijn brein in.
Bedoel je het op z'n Nederlands of op z'n Belgs?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:13 schreef Isdatzo het volgende:
En dat 'ie er zo in blijft steken. Met zo'n mooi geluid "flot".quote:Op maandag 29 maart 2010 12:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik hoop dat je 'm laat vallende foon dan hè
Jij stemt dus voorquote:Op maandag 29 maart 2010 12:15 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Op z'n minst de vorm en structuur beschrijven. Of maak er met je appelfoon een foto van!
Dit gaat te fur.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:16 schreef jna het volgende:
Oh oh oh. Ik heb een idee. Fuck treinfoto's. Zal ik voortaan foto's nemen terwijl ik aan het poepen ben? En het eindresultaat? Wie stemt voor?
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:16 schreef Piles het volgende:
[..]
Bedoel je het op z'n Nederlands of op z'n Belgs?
Are you thinking what I'm thinking?quote:Op maandag 29 maart 2010 12:15 schreef L.no het volgende:
[..]
Dankzij deze post moest ik ook aan iets anders denken
We hadden een keer een overstroming in de WC's bij mijn oude baas. Dames en heren naast elkaar natuurlijk, dikke ruzie om wie er nou de schuldige was... elkaar bestoken met gedichtjesquote:Op maandag 29 maart 2010 12:13 schreef Isdatzo het volgende:
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:16 schreef jna het volgende:
Oh oh oh. Ik heb een idee. Fuck treinfoto's. Zal ik voortaan foto's nemen terwijl ik aan het poepen ben? En het eindresultaat? Wie stemt voor?
www.ratemypoo.comquote:Op maandag 29 maart 2010 12:16 schreef jna het volgende:
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:16 schreef jna het volgende:
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:18 schreef The_Dean het volgende:
[..]
We hadden een keer een overstroming in de WC's bij mijn oude baas. Dames en heren naast elkaar natuurlijk, dikke ruzie om wie er nou de schuldige was... elkaar bestoken met gedichtjes
Vrouwen vonden dat het aan ons lag, dus we kregen een papier aan de deur:
Dit alles valt jullie te verwijten,
omdat jullie altijd zo zitten te schijten!
Waarna het nieuws kwam dat het beide de dames wc mis ging en ze ze meedogenloos terugpakten:
Jullie hadden eerst naar jullie zelf moeten kijken,
omdat jullie nooit eens ophouden te zeiken!
[zie je de woordgrap? Altijd moeten pissen, maar ook zeiken over het werk en de andere mensen/chefs. Geniaal toch!![]()
![]()
]
quote:
[..]
We hadden een keer een overstroming in de WC's bij mijn oude baas. Dames en heren naast elkaar natuurlijk, dikke ruzie om wie er nou de schuldige was... elkaar bestoken met gedichtjes
[..]
Vrouwen vonden dat het aan ons lag, dus we kregen een papier aan de deur:
Dit alles valt jullie te verwijten,
omdat jullie altijd zo zitten te schijten!
Waarna het nieuws kwam dat het beide de dames wc mis ging en ze ze meedogenloos terugpakten:
Jullie hadden eerst naar jullie zelf moeten kijken,
omdat jullie nooit eens ophouden te zeiken!
[zie je de woordgrap? Altijd moeten pissen, maar ook zeiken over het werk en de andere mensen/chefs. Geniaal toch!![]()
![]()
]
Ja, met zo'n gezicht stond ik ook voor die deur te lezenquote:
Oiquote:
Pics.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:25 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, met zo'n gezicht stond ik ook voor die deur te lezen
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Door Fok! probeer ik ook regelmatig een-gezicht te trekken
.
Wel eens voor de spiegel geoefend... het is onmogelijk.quote:Op maandag 29 maart 2010 12:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Door Fok! probeer ik ook regelmatig een-gezicht te trekken
.
Wat als ze in de film v for vendetta de guy fawkes masker vervangen in diequote:Op maandag 29 maart 2010 12:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Wel eens voor de spiegel geoefend... het is onmogelijk.
Ze moeten maskers uitdelen aan de Fok!kers met die smiley erop.
quote:
Was dat voor of na?quote:
Als dat het eindresultaat is, dan is ie een mooie vrouw.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:35 schreef jna het volgende:
Willen jullie volgende keer bruine vlinders zien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch wel mooi
[ Bericht 13% gewijzigd door Isdatzo op 29-03-2010 12:38:40 ]It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:38 schreef Etcetera het volgende:
Spoiler aub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch wel mooi
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:38 schreef Etcetera het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch wel mooi![]()
![]()
![]()
![]()
Spoileren graag.
Vieze plaatjes.
Huilen dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
quote:Op maandag 29 maart 2010 12:56 schreef Isdatzo het volgende:
Ok, 12uur. Lunchen.
Wat voor tijd leef jij manSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
Ok, 12uur. Lunchen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
0 topics op naam. 14.gif
Ok, 12uur. Lunchen.
"Give me some chocolate or I will cut you" -Becky
quote:
Idd!quote:
Wtf?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:19 schreef Bootje84 het volgende:
Zo, lekker broodje Brie, honing, walnoten en andere shizzle op
ontdooien, in een pizza stoppen en aan mij gevenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:22 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb zin in kip... heb nog twee moten kipfilet in de koelkast, gebraden en al... wat kan ik daar eens mee doen?
Voeren aan levende kippen.quote:Op maandag 29 maart 2010 13:22 schreef The_Dean het volgende:
Ik heb zin in kip... heb nog twee moten kipfilet in de koelkast, gebraden en al... wat kan ik daar eens mee doen?
Is al ontdooit, daarom moet het snel opquote:Op maandag 29 maart 2010 13:26 schreef L.no het volgende:
[..]
ontdooien, in een pizza stoppen en aan mij geven
Zondequote:
Nee! Hij heeft serieus kippen.quote:
Heeft Dean kippenquote:Op maandag 29 maart 2010 13:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee! Hij heeft serieus kippen.Geef hem geen sadistische ideeën
Whut?quote:
Ja, zijn ouders.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:29 schreef L.no het volgende:
[..]
Nee! Hij heeft serieus kippen.Geef hem geen sadistische ideeën
Het is wel warme brie.. Dus beetje gesmolten. Echt fucking lekker..quote:Op maandag 29 maart 2010 13:32 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, zijn ouders.Zo cute.
Ik vind die combo echt vreemd.. zal aan mij weer liggen
Geen idee... mijn broertje heeft in het grote hok van pa een eigen plekje, met wat kippetjes en een haan... maar geen idee waar, wanneer en óf er kuikens gaan komen.. voorgaande jaren wel een paarquote:Op maandag 29 maart 2010 13:46 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Het is wel warme brie.. Dus beetje gesmolten. Echt fucking lekker..
En Dean, al aan de kuikens?
Ja, wat gaat het nou worden, zoete of zure saus?quote:Op maandag 29 maart 2010 13:50 schreef The_Dean het volgende:
Besloten! Nu een kipsalade [kip, ijsbergsla en honingmosterdsaus, ja alweer, verslavend!] en vanavond witte rijst met kip in zoetzure saus
Gooi het doorelkaarquote:Op maandag 29 maart 2010 13:55 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ja, wat gaat het nou worden, zoete of zure saus?
Maar the living is easyquote:Op maandag 29 maart 2010 14:01 schreef Isdatzo het volgende:
Bin ich wieder.
Tyfus hey, die zomertijd sloopt je echt.
Stel je aan, wijfquote:Op maandag 29 maart 2010 14:01 schreef Isdatzo het volgende:
Bin ich wieder.
Tyfus hey, die zomertijd sloopt je echt.
Wij gaan als het goed is zondag aan de kuikens. Heb er weer zin in. Kuikens zijn zoo schattigquote:Op maandag 29 maart 2010 13:49 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Geen idee... mijn broertje heeft in het grote hok van pa een eigen plekje, met wat kippetjes en een haan... maar geen idee waar, wanneer en óf er kuikens gaan komen.. voorgaande jaren wel een paar
Ben benieuwdquote:Op maandag 29 maart 2010 14:06 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Wij gaan als het goed is zondag aan de kuikens. Heb er weer zin in. Kuikens zijn zoo schattig
Gisteren had mn pa gekeken of de eieren bevrucht waren, en dat waren ze, op 1 twijfelgeval na, allemaal.
Die ene gaat hij morgen nog ff een keer controleren.
Met pasen dus kuikentjes. Zal er wel een topique van maken en fobo-foto's
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:14 schreef Etcetera het volgende:
Net een koffierondje gedaan, had m'n begeleider gezegd 'wees blij dat ik geen 2 koffie vraag'.
Toch maar even 2 koffie neergezet
In mijn fobo staan ze van vorig jaarquote:
Hehequote:Op maandag 29 maart 2010 14:09 schreef jna het volgende:
Vader klagend dat je op itunes alleen muziek van grote platenmaatschappijen kunt vinden. Dus ik zoeken, heb ik een manier gevonden om zijn muziek ook op itunes te krijgen. Zegt ie: Ja net alsof iemand mijn muziek gaat zoeken op itunes
KLAAG DAN NIET
Zeker een neger?quote:Op maandag 29 maart 2010 14:09 schreef jna het volgende:
Vader klagend dat je op itunes alleen muziek van grote platenmaatschappijen kunt vinden. Dus ik zoeken, heb ik een manier gevonden om zijn muziek ook op itunes te krijgen. Zegt ie: Ja net alsof iemand mijn muziek gaat zoeken op itunes
KLAAG DAN NIET
Ik zie niet waar ik op moet lettenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:17 schreef The_Dean het volgende:
Wat een verschil
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De hoogtequote:
Je hebt de voor en achterkant omgewisseldquote:Op maandag 29 maart 2010 14:17 schreef The_Dean het volgende:
Wat een verschil
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de velgen..quote:Op maandag 29 maart 2010 14:19 schreef The_Dean het volgende:
[..]
De hoogte
Nu moeten overstekende dieren oppassen dat ik ze niet schep. Voor zaterdag konden ze nog duiken en reed ik mooi over ze heen
Ja, als ik dat had had ik ze wel gepostquote:Op maandag 29 maart 2010 14:20 schreef Etcetera het volgende:
Maak verdomme dan ook foto's vanuit hetzelfde standpunt
Jawelquote:Op maandag 29 maart 2010 14:21 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
En de velgen..
In Friesland hebben ze zeker geen snelheidsdrempels?
Waarom verlaag je dan in hemelsnaam je autoquote:
Supermotard kopen, kan je vol gas over drempels knallenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:26 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Waarom verlaag je dan in hemelsnaam je auto
Als ik persoonlijk ergens een pesthekel aan heb, is het wel die tyfusdrempels waar je met 10 km/h overheen moet..
Op een weg hier in de buurt heb je ten minste drempels waar je met 100 km/h overheen kan. Achterkant komt dan klein beetje van de grond, maar das niet erg.
Drempels
Staat ook op de wishlist. Maarja, eerst ff een huis roggelenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:28 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Supermotard kopen, kan je vol gas over drempels knallen. Leuk speelgoed
. Als ik ooit geld over heb komt er zo'n fietsje voor de speel bij
.
Is ook lekker voor je ophanging, aandrijfasstofhoezen, homokinetische koppeling, etc, etc. Vooral doenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:27 schreef Bootje84 het volgende:
Oh, and FYI.. Die 100 km/h is niet overdreven. Veel sneller moet het niet gaan, want dan schuif je op de bodemplaat verder denk ik
Doe er mij ook 1quote:Op maandag 29 maart 2010 14:29 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Staat ook op de wishlist. Maarja, eerst ff een huis roggelen
Ik zeg dat het kán. Wil niet beweren dat ik het (elke keer) doe..quote:Op maandag 29 maart 2010 14:29 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Is ook lekker voor je ophanging, aandrijfasstofhoezen, homokinetische koppeling, etc, etc. Vooral doen.
Daarvoor hoef je je auto niet te verlagen hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 14:30 schreef The_Dean het volgende:
Weet je wel hoe lekker een verlaagde auto rijd?
Superstrak bochten nemen, superstrak over het asfalt zoeven, geen zwevende over de weg zwalkende, deinende, slappe auto.
Daar heeft mijn auto überhaupt geen last van...quote:Op maandag 29 maart 2010 14:30 schreef The_Dean het volgende:
Superstrak bochten nemen, superstrak over het asfalt zoeven, geen zwevende over de weg zwalkende, deinende, slappe auto.
Jou auto... of die van je ouders?quote:Op maandag 29 maart 2010 14:27 schreef Bootje84 het volgende:
Oja, en als ik in mijn auto zit met 4 man heb ik al moeite met de iets fellere drempels. Dan schuurt de onderkant van mn voorbumper over de grond
Deze wel.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:30 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Daarvoor hoef je je auto niet te verlagen hoor.
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:30 schreef The_Dean het volgende:
Mijn uitlaat schraapt nog wel eens.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:27 schreef Bootje84 het volgende:
Oja, en als ik in mijn auto zit met 4 man heb ik al moeite met de iets fellere drempels. Dan schuurt de onderkant van mn voorbumper over de grond
Mijne wel. Na 507.000 kilometers zijn de originele veren en schokbrekers wel opquote:Op maandag 29 maart 2010 14:31 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Daar heeft mijn auto überhaupt geen last van...
Ik kan met 4 man erbij gerust rijden hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 14:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Mijn uitlaat schraapt nog wel eens.
De auto waar ik in rij.. Mijn auto. Dat praat wat makkelijker. Of wil je graag zien dat ik elke keer "de auto die ik rij, maar eigenlijk van mijn ouders is" typ?quote:
Dan zal dat ook nooit een "superstrak sturende, superstrak zoevende, niet-over-het-asfalt-zwevende-zwalkende, niet deinende, niet slappe" auto worden. Al verlaag je 'm tot je met je hoofd op as-hoogte zitquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 14:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De auto waar ik in rij.. Mijn auto. Dat praat wat makkelijker. Of wil je graag zien dat ik elke keer "de auto die ik rij, maar eigenlijk van mijn ouders is" typ?
Ja, want ik wil nu elke keer vragen welke auto je hebt gekochtquote:Op maandag 29 maart 2010 14:34 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
De auto waar ik in rij.. Mijn auto. Dat praat wat makkelijker. Of wil je graag zien dat ik elke keer "de auto die ik rij, maar eigenlijk van mijn ouders is" typ?
Nou, ik blijf voorlopig nog lekker in de Yaris rijden. Met mach 6quote:Op maandag 29 maart 2010 14:37 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ja, want ik wil nu elke keer vragen welke auto je hebt gekocht
Profiteurquote:Op maandag 29 maart 2010 14:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen auto en ik kom ook waar ik zijn moet
Da's geen auto. Da's een gebakje.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou, ik blijf voorlopig nog lekker in de Yaris rijden. Met mach 6
Ik heb een 2 pers auto.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ik kan met 4 man erbij gerust rijden hoor
Voor zaterdag niet echt
Nu wel! Bredere bandjes, hard onderstel [hoogte verstelbaar]. Amper tot geen bodyroll meer en bakken met grip.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:35 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Dan zal dat ook nooit een "superstrak sturende, superstrak zoevende, niet-over-het-asfalt-zwevende-zwalkende, niet deinende, niet slappe" auto worden. Al verlaag je 'm tot je met je hoofd op as-hoogte zit.
Neuh, ik betaal regelmatig de benzinequote:
Ik dacht dat je over een auto praattequote:Op maandag 29 maart 2010 14:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nou, ik blijf voorlopig nog lekker in de Yaris rijden. Met mach 6
Ik vraag er niet om hè..quote:
Heul nietquote:
Niks mis mee tochquote:Op maandag 29 maart 2010 14:38 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb geen auto en ik kom ook waar ik zijn moet
quote:
Nofi, maar ik vind hem er strakker uitzien dan een golf 2...quote:
Dat is smaak... maar we zijn ook ruim 20 jaar verder in ontwerpen ehquote:Op maandag 29 maart 2010 14:44 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Nofi, maar ik vind hem er strakker uitzien dan een golf 2...
Och, zou wel een auto willen hebben, heb alleen geen idee welke en kan het voor geen meter betalenquote:
't Zal wel iets uitmaken maar 't is niet ineens een ongekend scherp sturend en fantastisch op de weg liggend circuitmonster geworden hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 14:40 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu wel! Bredere bandjes, hard onderstel [hoogte verstelbaar]. Amper tot geen bodyroll meer en bakken met grip.
Waaauwquote:Op maandag 29 maart 2010 14:49 schreef Broekpaling het volgende:
Die van mij wel. Ik zit op nog geen 20cm van de grond als het niet minder is.
Ah, mooi. Ik heb hier nog een motor staan.. heb je ff?quote:Op maandag 29 maart 2010 14:49 schreef Bravebart het volgende:
Badkamer schoon, wc schoon, douchekop aan het ontkalken, beddengoed in de was, hè lekker!
Tja, blokkendoos vergelijken met iets gestroomlijnd is niet zo heel lastig. Maar goed.quote:Op maandag 29 maart 2010 14:45 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Dat is smaak... maar we zijn ook ruim 20 jaar verder in ontwerpen eh
Nee, ik moet nodig een weekje uitrustenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:50 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Ah, mooi. Ik heb hier nog een motor staan.. heb je ff?
Verspreidt dat nou een beetje over de week, straks ga je je weer vervelenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:49 schreef Bravebart het volgende:
Badkamer schoon, wc schoon, douchekop aan het ontkalken, beddengoed in de was, hè lekker!
Ganttquote:Op maandag 29 maart 2010 14:50 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja, blokkendoos vergelijken met iets gestroomlijnd is niet zo heel lastig. Maar goed.
Ff wat anders.. Hoe noem je die plan-methode met bolletjes die eventueel naast elkaar lopen met vaste doorlooppunten..
Waarbij er werkzaamheden naast elkaar (kunnen) lopen maar vaste knooppunten hebben waarbij iets af moet zijn..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |