quote:Gaaf, word er helemaal blij vanOp zaterdag 23 oktober 2010 13:01 schreef matthijst het volgende:
Na Versailles wild van die Murakami bloemen, dus nu deze hangen, 60 x 60cm:
[ ]
[ ]
quote:Zijn ze lekker op tijd mee. Was er trouwens al niet eens eerder 'gedoe' over een tentoonstelling van moderne kunst in Versailles? Staat me iets van bij.Op zondag 24 oktober 2010 17:10 schreef Corkscrew het volgende:
Niet iedereen is er zo enthousiast over als jij
[..]
quote:Yep, bij Jeff Koons ook al gejank. Ben toen ook geweest, die was ook wel cool:Op zondag 24 oktober 2010 18:03 schreef k_man het volgende:
Zijn ze lekker op tijd mee. Was er trouwens al niet eens eerder 'gedoe' over een tentoonstelling van moderne kunst in Versailles? Staat me iets van bij.
Vriend van me is in dat hotel geweest. Alleen werd t hem (op de site van OAD) verkocht als zijnde Campanile.quote:Op donderdag 18 november 2010 15:48 schreef truSteh het volgende:
Ik wil met m'n vriendin naar Parijs in de kerstvakantie. Ben er nog nooit geweest, zij ook niet, dus dat is wel leuk.
Ik zou de 27ste daar aan willen komen (gewoon met de auto, dus 's ochtends vroeg weg) neem aan dat er 1 dag na kerst nog wel een leuke kerstsfeer hangt
Nu heb ik een hotelletje gevonden:
http://www.timhotel.com/e(...)thier-paris-xvii.htm
Ziet er wel netjes uit, beoordelingen zijn ook wel goed. Ligt aan de andere kant van de straat een metro station lees ik, dus wat dat betreft is het centrum wel goed te bereiken neem ik aan.
Hotel lijkt me interessant omdat het 1 niet duur is (150e voor 2 personen voor 2 nachten, dan heb ik daar 3 dagen) Er ligt een parkeergarage onder het hotel waar ik me auto neer kan zetten. En het ligt praktisch naast de randweg (ik zie mezelf niet in Parijs centrum rondrijden eerlijk gezegd, dat lijkt me niks)
Iemand ervaringen met dit hotel toevallig?
Dit is de locatie van het hotel: http://maps.google.fr/map(...)ie=UTF-8&sa=N&tab=wl , ligt volgens mij niet al te ver van de bezienswaardigheden.
Ik ben er benieuwd, nog nooit in Parijs geweest dus dat word nog wat. Las dat de winkels op zondag dicht zijn (als ik aan wil komen) maar dat maakt niet uit, dan maar bezienswaardigheden op zondagShoppen kan dan maandag en dinsdag nog. Neem aan dat de bezienswaardigheden gewoon open zijn op zondag voor toeristen?
Probeer het gewoon. In Parijs is altijd wel wat te doen lijkt me.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:33 schreef nadiadekkers het volgende:
Dus zit er aan te denken om alleen te gaan. Maar is dat een slim idee?
Ik denk ook dat de tips voor een alleen reizende vrouw niet anders zijn dan tips voor ieder ander.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:33 schreef nadiadekkers het volgende:
Wil binnenkort ook graag weer naar Parijs, maarre iedereen heeft het druk, relaties, werk, geen geld you name it..
Heb wel wat topics gevonden over iemand die een week alleen naar Parijs wilde gaan, maar wat er nu uiteindelijk is uitgekomen weet ik niet.
Hebben jullie parijs-kenners tips voor een single reizende vrouw in Parijs?
wanneer zit je in parijs? als je het leuk vind wil ik best met je een dagje parijs in hoor.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:33 schreef nadiadekkers het volgende:
Wil binnenkort ook graag weer naar Parijs, maarre iedereen heeft het druk, relaties, werk, geen geld you name it..
Heb wel wat topics gevonden over iemand die een week alleen naar Parijs wilde gaan, maar wat er nu uiteindelijk is uitgekomen weet ik niet.
Hebben jullie parijs-kenners tips voor een single reizende vrouw in Parijs?
ja, ik was gisteren in Parijs. Het was al weer aan het dooien, maar de meeste stoepen waren of natte slurrie of ijs. Vooral in Montparnasse was het soms een beetje linkquote:Op donderdag 9 december 2010 15:37 schreef quirigua het volgende:
Parijs gisterenmiddag
[ afbeelding ]
Echt niet ?quote:Op zaterdag 4 december 2010 00:42 schreef ClioSporT het volgende:
Weet iemand nog een goedkope parkeergarage in de buurt van de arc de triomph. Moet zo'n 2.5 dag m'n auto kwijt.
Parkeergarage precies tegenover het hotel kost zo'n 25-28 euro per 24/h en ben eerlijk gezegd bang dat het nergens goedkoper kan, maar wie weet
Google maps link
Wat beschouw je als 'niet al te prijzig'?quote:Op woensdag 15 december 2010 23:46 schreef wahzo het volgende:
Ik ga 28 januari een weekendje naar Parijs met m'n wijffie, weet iemand nog een leuk, niet al te prijzig hotelletje in Parijs met een goede locatie? Dwz in het centrum, dat alle toeristische dingen makkelijk bereikbaar zijn.
wat een lozer ben je dan. Blijf gewoon thuis als je niet eens voor parkeren kan/wilt betalenquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:05 schreef ClioSporT het volgende:
Kan je niet gewoon 1 week parkeren en dan melden dat je je parkeerkaartje kwijt bent ?
Volgens mij betaal je dan alleen een dagtarief ?
quote:Op donderdag 6 januari 2011 15:05 schreef ClioSporT het volgende:
Kan je niet gewoon 1 week parkeren en dan melden dat je je parkeerkaartje kwijt bent ?
Volgens mij betaal je dan alleen een dagtarief ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |