En voor de zones 1-2 maar 5,90. Tenzij ze naar Disneyland gaan lijkt een dagkaart met zo'n uitgebreide dekking als jij aanraadt me nogal overbodig.quote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:37 schreef psv-gomes het volgende:
mobilis zone 1 tot 5 kost ¤ 14,00
lijkt mij veel handiger, dan die losse kaartjes
ligt er natuurlijk aan hoe vaak je met de metro gaatquote:Op woensdag 26 mei 2010 17:16 schreef Che1984 het volgende:
Komend weekend zit ik in Parijs. het is hopen op een beetje weer, aangezien we ook Roland Garros gaan bezoeken.
Wass is eigelijk het handigste voor de metro. Las in de OP dat er ook dagkaarten zijn?
Iemand ervaring? Maak er denk ik zo'n 3 dagen gebruik van en we zijn met zn tweeen...
er is meer te zien dan disneyland hoorquote:Op vrijdag 28 mei 2010 23:44 schreef Corkscrew het volgende:
[..]
En voor de zones 1-2 maar 5,90. Tenzij ze naar Disneyland gaan lijkt een dagkaart met zo'n uitgebreide dekking als jij aanraadt me nogal overbodig.
Hier vind je een plattegrond van de eerst twee zones. Een kaart die alle zones aangeeft kan ik alleen van het RER-netwerk vinden, hij staat hier.
Zoals? Volgens mij kom je dan toch vooral in de buitenwijken; en als je al één dag zo ver weg gaat is een los kaartje misschien juist weer beter.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:20 schreef psv-gomes het volgende:
[..]
er is meer te zien dan disneyland hoor
Stedentripje. En het wordt lekker weer dus dat wordt super relaxed.quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:20 schreef Tonio-mcdo het volgende:
Nice, veel plezier. Roland Garros of stedentripje?
Misschien komen die abonnementshouders hier ook, maar de meeste kans maak je denk ik in het Disneyland-topic (ook in TRV).quote:Op woensdag 2 juni 2010 11:30 schreef Tjeerdtq het volgende:
Ik wil voor mijn vriendin (en mezelf natuurlijk) een abonnement aanschaffen voor Euro Disney. Nu kunnen mensen met een bestaande abonnement een formulier toe sturen voor 10% korting (en zelf krijgen ze bij 3 aanmeldingen 1 jaar gratis). Heeft er toevallig iemand hier een abonnement?
wij laten onze koffers altijd in het hotel staan, halen ze pas op als we gaan reizen ; kost niks oif een habbekrats, maar zeker geen 10 euro ;quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:52 schreef Stansfield het volgende:
Even een vraag over het stallen van een koffer. Wij checken zondagmorgen uit bij ons hotel maar hebben de trein terug om 5 uur. Waar kun je een beetje handig je koffer voor een aantal uur stallen in een kluis ofzo?
En nog een vraag een visite de paris metrokaart van 3 dagen geld die per dag of houd die ook nog rekening met uren dus dat die 72 uur geldig is?
Hoe vaak ben je al in Parijs geweest (en wat heb je toen gezien) en waar liggen je interesses?quote:Op zaterdag 5 juni 2010 02:42 schreef Drinky het volgende:
wat is er eigenlijk het bezichtigen waard voor een tijdsspannen van ~ 2 dagen?
3 dagen, geen 72 uur.quote:Op vrijdag 4 juni 2010 22:52 schreef Stansfield het volgende:
En nog een vraag een visite de paris metrokaart van 3 dagen geld die per dag of houd die ook nog rekening met uren dus dat die 72 uur geldig is?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |