quote:Op maandag 29 maart 2010 23:05 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Gekocht voor 1200 gulden, ingeruild (bij Toyotadealer notabene) in 88 en er 2000 gulden voor teruggekregen
als jij me het geld teruggeeft van alles wat ik vervangen heb en volgens jou "niet stuk" was dan ben je mooi wat centen kwijt.quote:
Zolang je niet overdrijft...quote:Op zondag 4 april 2010 18:45 schreef scarback het volgende:
Zo'n apparaat heb ik ook![]()
Hier een foto als ik m net in de was gezet heb (met een beetje voordelige zon..)
[ afbeelding ]
ik hoor verschillende mensen die nog dingetjes nodig hebben voor de starlet....ik weet niet of dit mag (mods?) maar in nijkerk zit cartoyota.nl, das een soort sloop maar dan alleen voor toyota's ze hebben er bijna alles en weten nog meer. Je kan helaas niet op de site alles zien wat ze hebben maar als je ff mailt komt t vaak wel goed.
Voor mensen die in het noorden van Nederland wonen is Japoto een goed adres, is een japanse autosloper en dan heb je in het zuid-oosten van het land ook nog Van Deijne (bekend van o.a. de Dakar).quote:Op zondag 4 april 2010 18:45 schreef scarback het volgende:
ik hoor verschillende mensen die nog dingetjes nodig hebben voor de starlet....ik weet niet of dit mag (mods?) maar in nijkerk zit cartoyota.nl, das een soort sloop maar dan alleen voor toyota's ze hebben er bijna alles en weten nog meer. Je kan helaas niet op de site alles zien wat ze hebben maar als je ff mailt komt t vaak wel goed.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |