abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79699580
Herkenbaar
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_79707389
Altijd wel problemen met samen slapen, of het nou het ge-deken-trek of de extra hitte is
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_79707458
quote:
Op maandag 29 maart 2010 08:09 schreef Bootje84 het volgende:

[..]

Dat zou voor mij écht te smal zijn.. Ik wil minimaal 1.80M hebben voor 2 personen. Anders lig je bovenop elkaar als je je omdraait..

Wat btw (vind ik dan) ook fucking irritant is, is als je partner een stuk warmer is dan mij. Ik ben van mezelf altijd al redelijk warm, en als er dan iemand tegen je aan gaat liggen die nóg warmer is, kan ik echt niet in slaap vallen. Bah, ga weg.
wij liggen nooit tegen elkaar aan tijdens het slapen, dus weet niet hoe dik jullie zijn?

we liggen gewoon aan onze eigen kant van het bed, en soms raakt alleen een voet of been de ander aan. Geen problemen hier met een 1,40 bed
Ja doei.
pi_79707917
quote:
Op maandag 29 maart 2010 10:31 schreef hero13 het volgende:

[..]

Dat lijkt me nou helemaal niks.

Helemaal niets warms in bed en toch samen naar bed
Hoezo, je kunt gewoon dichtbij elkaar liggen als je dat wil hoor.
Alleen daar heb je om vier uur 's nachts toch niks aan, dan wil je gewoon slapen
  maandag 29 maart 2010 @ 15:30:47 #30
135890 Bootje84
Bewuste taalnazi
pi_79708571
quote:
Op maandag 29 maart 2010 15:00 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

wij liggen nooit tegen elkaar aan tijdens het slapen, dus weet niet hoe dik jullie zijn?

we liggen gewoon aan onze eigen kant van het bed, en soms raakt alleen een voet of been de ander aan. Geen problemen hier met een 1,40 bed
Nou, momenteel ben ik single. Mn schoonouders zijn onvruchtbaar

Maar goed. Ik ben zelf niet dik of wat (85 kilo, 1.97m) maar ik lig graag diagonaal of met een arm onder het kussen enzo. Tja, dan is het snel krap.
Leer spaties gebruiken!
Op donderdag 16 december 2010 20:05 schreef craftyvirus het volgende:
Bootje84 is een westlander waar ik respect voor heb :@ :P
pi_79715387
Dekengetrek is makkelijk zat op te lossen! Wij hebben al vanaf het begin, 8 jaar geleden, gescheiden dekbedden. Ieder zijn eigen dekentje waar je helemaal op je eigen manier in kunt kruipen.
pi_79715762
wij hebben zo, breed bed dat we allebei de ruimte hebben
als mijn man snurkt en ik heb er last van, gewoon een zetje geven zodat hij zich omdraait en problem is opgelost
Follow your heart and your dreams won't be far behind
Life is too short to wake up with regrets. So love the people who treat you right. Forget about the ones who don’t. If you get a second chance, grab it!
pi_79736452
Wij hebben een bed van 220 x 200 geloof ik. Ik heb voor mezelf een deken van 240x220 en mijn vriendin heeft gewoon een éénpersoonsdeken

Wij kunnen absoluut niet onder 1 deken slapen. Al jaren niet.
pi_79736499
^^ Is ook met name omdat ik graag met 1 been boven de deken lig. Als je maar 1 deken hebt, kun je maar op 1 zij liggen met je been boven de deken
pi_79737846
quote:
Op dinsdag 30 maart 2010 09:33 schreef kikoooooo het volgende:
Wij hebben een bed van 220 x 200 geloof ik. Ik heb voor mezelf een deken van 240x220 en mijn vriendin heeft gewoon een éénpersoonsdeken

Wij kunnen absoluut niet onder 1 deken slapen. Al jaren niet.
dat hebben mn ouders ook. Mn moeder ligt altijd helemaal onder de dekens, ook met dr hoofd. En mn vader jat snachts alle dekens. Niet handig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')