En je hoeft ook niet te ontharen.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:56 schreef Panda72 het volgende:
ach ja het is wel handig om non te zijn, je hoeft tenminste niet elke dag voor je kast te staan om te bedenken wat je vandaag nou weer moet aantrekken.
hier doe ik dan weer:quote:Op maandag 29 maart 2010 15:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat je katholieken afkeurt en protestanten wel goed vindHet is toch dezelfde bijbel?
Het gaat om hoe je de bijbel interpreteertquote:Op maandag 29 maart 2010 15:59 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Dat je katholieken afkeurt en protestanten wel goed vindHet is toch dezelfde bijbel?
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:00 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ben bezig met scheikunde, ik snap voor het eerst in mijn leven de structuurformules
Nog een pluspuntquote:Op maandag 29 maart 2010 15:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
En je hoeft ook niet te ontharen.
quote:
Iedereen die verkondigd dat je naar de hel gaat als je niet volgens dat boek leeft. Vandaar mijnquote:Op maandag 29 maart 2010 16:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat om hoe je de bijbel interpreteert![]()
De katholieken zien overal staan: je mag niks behalve kleine jongetjes verkrachten
Jij kent Naatje;s echte naam niet blijkbaar?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:04 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
[..]
Iedereen die verkondigd dat je naar de hel gaat als je niet volgens dat boek leeft. Vandaar mijn![]()
Naatje1, zelf gelovig?
Nopequote:Op maandag 29 maart 2010 16:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij kent Naatje;s echte naam niet blijkbaar?
Dan zullen wij elkaar nooit begrijpen op dit onderwerpquote:
Okquote:Op maandag 29 maart 2010 16:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Nope![]()
[..]
Dan zullen wij elkaar nooit begrijpen op dit onderwerp
huh?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Godverdomme!!!
Binnen 1 dag stort ons hele leventje even in elkaar
Wat dan?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Godverdomme!!!
Wat is er aan het handje?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:22 schreef Huppelmuts het volgende:
Godverdomme!!!
Bel je al?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:33 schreef DevilsWhore het volgende:
Chantal, reageer eens, anders ga ik je bellen.
Succes daarmee danquote:
Net opgehangen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |