Wat zie je dan voor voordelen?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Oprah heeft nonnen te gast, die vertellen over waarom ze non zijn geworden.
Ik denk dat dat ook wel iets voor mij is
Ik weet niet of ik nou heel hard moet lachen of je moet vragen waarom...quote:Op maandag 29 maart 2010 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Je wil mee hequote:Op maandag 29 maart 2010 15:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik nou heel hard moet lachen of je moet vragen waarom...
Daarom:![]()
![]()
![]()
Mag je dan ook je kindertjes mee?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:37 schreef Huppelmuts het volgende:
Ze beweren dat je jezelf mag en vooral kan blijven in het klooster![]()
Ze leven in armoede, doe ik nu ook al.
En tjah geen sex, er wordt nergens zoveel geneukt als in de katholieke kerk![]()
[..]
Je wil mee he
Weet ik niet even uitzoeken, zonder kindertjes gaan we natuurlijk niet!!quote:Op maandag 29 maart 2010 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mag je dan ook je kindertjes mee?
Ik ga meteen voor katholiekquote:Op maandag 29 maart 2010 15:44 schreef naatje_1 het volgende:
Hej, wordt je ineens christelijk huppel
Geen grey;s of 21 jumpstreet meerquote:Op maandag 29 maart 2010 15:33 schreef Huppelmuts het volgende:
Oe kleine glitch in mn plan dusquote:Op maandag 29 maart 2010 15:46 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Geen grey;s of 21 jumpstreet meerGeen Kendra
Geen luxe hequote:
En tuintjes onderhoudenquote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 15:45 schreef naatje_1 het volgende:
katholiekenprotestanten
Katholieken mogen niets
Dat is beiden niet erg. Althans als ik maar kijk naar een plant gaat ie al doodquote:
Dat kunnen we niet hebben.quote:Op maandag 29 maart 2010 15:54 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is beiden niet erg. Althans als ik maar kijk naar een plant gaat ie al dood
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |