Dit is de paardenbek van NL:quote:Op maandag 29 maart 2010 13:49 schreef FP128 het volgende:
Voor de liefhebbers is hier de 'paardenbek' van Nederland
[ afbeelding ]
Gezichtsuitdrukkingen zullen dan wel eentonig zijn. (zie FP/NU.NL)quote:Op woensdag 31 maart 2010 14:09 schreef DrDentz het volgende:
Ik las Sugar Lee Hooper naakt voor playboy.
Dacht altijd wel dat ze leuke borsten zou hebben, maar verder vind ik haar wel wat mager en vind haar ook niet zo knap.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:54 schreef Son-Goku het volgende:
Haar tieten zien er beter uit dan ik me voorgesteld had, verheug me op de betere kwaliteit foto's
Die zijn dan ook niet echt. Ze heeft ze laten vergroten, al jaren geleden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:54 schreef Son-Goku het volgende:
Haar tieten zien er beter uit dan ik me voorgesteld had, verheug me op de betere kwaliteit foto's
Dat is belangrijk, want? Neem me even me in de wereld van je puberale hormonen afwijking.quote:
quote:Op donderdag 8 april 2010 19:42 schreef static het volgende:
[..]
Dat is belangrijk, want? Neem me even me in de wereld van je puberale hormonen afwijking.
quote:Op maandag 29 maart 2010 13:51 schreef JackHerrer het volgende:
[..]
Dit is de paardenbek van NL:
[ afbeelding ]
quote:Playboy met Nicolette Kluijver geen succes.
De Playboy waarin BNN's Nicolette Kluijver naakt te bewonderen is, is één van de slechtst verkopende nummers ooit.
Volgens Albert Verlinde merken boekhandels in Nederland duidelijk dat het blad met de "beetje ranzige" Nicolette niet verkoopt. Ook Playboy geeft toe dat het niet lekker loopt. Er zijn dan ook 25.000 minder Playboys gedrukt dan de keer dat Patricia Paay uit de kleren ging.
Hoe lang ligt de PB nu in de winkel, pas een paar dagen toch pas?quote:
Eén dag. En ze liggen er allemaal nog.quote:Op vrijdag 9 april 2010 23:37 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Hoe lang ligt de PB nu in de winkel, pas een paar dagen toch pas?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |