Merciquote:Op zondag 28 maart 2010 23:36 schreef Adelante het volgende:
kappen met die pics en dat offtopic gelul of het topic gaat dicht voor deze week!
Die pics is maar 1 iemand, en we volgen reportage nogquote:Op zondag 28 maart 2010 23:36 schreef Adelante het volgende:
kappen met die pics en dat offtopic gelul of het topic gaat dicht voor deze week!
BAGGERBAGGERBAGGERBAGGERquote:Op zondag 28 maart 2010 23:36 schreef Adelante het volgende:
Bannen magquote:Op zondag 28 maart 2010 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die pics is maar 1 iemand, en we volgen reportage nog
Ik ga effe deleten en bannen, want sommige reacties hier gaan veel te ver.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:36 schreef Adelante het volgende:
Niks mee te maken, ik spreek een groep aan en als jullie het zelf niet kunnen reguleren is het afgelopen voor vandaag!quote:Op zondag 28 maart 2010 23:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Die pics is maar 1 iemand, en we volgen reportage nog
Ja adelante doet alsof we allemaal offtopic pratenquote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 23:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niks mee te maken, ik spreek een groep aan en als jullie het zelf niet kunnen reguleren is het afgelopen voor vandaag!
Alsof wij mensen tegen kunnen houden die plaatjes postenquote:Op zondag 28 maart 2010 23:38 schreef Adelante het volgende:
[..]
Niks mee te maken, ik spreek een groep aan en als jullie het zelf niet kunnen reguleren is het afgelopen voor vandaag!
quote:
quote:Op zondag 28 maart 2010 23:39 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
![]()
Ik ga maar slapen denk ik, voor ik straks geconfronteerd word met een schokkend slotje.
Truste allemaal!![]()
Truste en denk maar aan alberto en de boze boemanquote:Op zondag 28 maart 2010 23:39 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
![]()
Ik ga maar slapen denk ik, voor ik straks geconfronteerd word met een schokkend slotje.
Truste allemaal!![]()
Gewoon een koppel seriemoordenaars die jonge meisjes verkrachten en misbruiken in hun partyvanquote:Op zondag 28 maart 2010 23:39 schreef Snaavel het volgende:
Ik heb het niet meegemaakt? wat is er dan.. ben er pas net..
denk het niet..quote:Op zondag 28 maart 2010 23:41 schreef darkshadow16 het volgende:
wat is er toch steeds met dat tangetje en die hamer.
Hebben ze nou niks originelers?
Lekker gezellig dusquote:Op zondag 28 maart 2010 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon een koppel seriemoordenaars die jonge meisjes verkrachten en misbruiken in hun partyvan
Ja dat nog wel, maar waarom er mensen worden geband en gedelete..wat is er gebeurt in het topic..quote:Op zondag 28 maart 2010 23:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Gewoon een koppel seriemoordenaars die jonge meisjes verkrachten en misbruiken in hun partyvan
Adelante let ineens heel veel op. Vanavond was de reeks ook even dicht omdat mensen 'misschien' wel persoonlijke informatie van die gast bij UIN zouden plaatsen of zo.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:42 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja dat nog wel, maar waarom er mensen worden geband en gedelete..wat is er gebeurt in het topic..
Vind ik ook.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:38 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga effe deleten en bannen, want sommige reacties hier gaan veel te ver.
Ja, ze zijn wel heel trots op de premièrequote:Op zondag 28 maart 2010 23:43 schreef darkshadow16 het volgende:
007 Opflikkeren met die klote reclame.
Ok, Ik was al bang dat ik te ver ging met mijn ''hoe dichter bij de nul..'' reactie..quote:Op zondag 28 maart 2010 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Adelante let ineens heel veel op. Vanavond was de reeks ook even dicht omdat mensen 'misschien' wel persoonlijke informatie van die gast bij UIN zouden plaatsen of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |