Nee, er komen klachten binnen over dit topic en dat gebeurt me te vaak, in ieder geval keert het regelmatig terug en dat is jammer.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Adelante let ineens heel veel op. Vanavond was de reeks ook even dicht omdat mensen 'misschien' wel persoonlijke informatie van die gast bij UIN zouden plaatsen of zo.
Ja ook echt een 'premiere' na zoveel tijd. Als je die film nu nog niet hebt gezien, dan wil je hem niet zien of ben je blind.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:43 schreef Snaavel het volgende:
[..]
Ja, ze zijn wel heel trots op de première
Is dat misschien ook niet de rede waarom het in [KLB] staat?quote:Op zondag 28 maart 2010 23:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, er komen klachten binnen over dit topic en dat gebeurt me te vaak, in ieder geval keert het regelmatig terug en dat is jammer.
Wat voor klachtenquote:Op zondag 28 maart 2010 23:45 schreef Adelante het volgende:
[..]
Nee, er komen klachten binnen over dit topic en dat gebeurt me te vaak, in ieder geval keert het regelmatig terug en dat is jammer.
Ik heb de film ook nog niet gezien, maar gewoon omdat die nieuwe bond films stinken.. heb vorige week die andere gezien,, ook maar half..ons pap was hem aan het kijken.. en heb af een toe een paar stukjes gezien.. maar een blonde bond verpest het eigenlijk gewoon...quote:Op zondag 28 maart 2010 23:45 schreef darkshadow16 het volgende:
[..]
Ja ook echt een 'premiere' na zoveel tijd. Als je die film nu nog niet hebt gezien, dan wil je hem niet zien of ben je blind.
reacties op minderjarige meisjes die zijn verkracht en vermoord, die kunnen niet. ook niet in KLB.quote:
Ok..quote:Op zondag 28 maart 2010 23:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
reacties op minderjarige meisjes die zijn verkracht en vermoord, die kunnen niet. ook niet in KLB.
tsja, redelijk begrijpelijkquote:Op zondag 28 maart 2010 23:48 schreef Adelante het volgende:
[..]
reacties op minderjarige meisjes die zijn verkracht en vermoord, die kunnen niet. ook niet in KLB.
SBS is gelijk aan irritant.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:55 schreef Snaavel het volgende:
Waarom steeds die strepen in beeld, echt irritant..1!!!!@!@#!EINZ!@!@#!!!!@#
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |