Wat ik heb gehoord spelen ze ongeveer hetzelfde als hun 1e concert in Paradiso. The Water is er uit en Evelyn en Mother nature zijn toegevoegd. Maar zelfs de opbouw van de setlist zou hetzelfde zijn...quote:Op zondag 20 maart 2011 13:28 schreef Boldface het volgende:
En speelde Hurts dezelfde nummers als bij eerdere concerten?
Tracklisting voor de cd-single is nog niet duidelijk; hopelijk staan daar ook remixes van Illuminated op. Bijgaand alvast de cover:quote:New single announced
Hurts are set to release new double A-side single Illuminated/Better Than Love on Monday 2nd May across download, CD + vinyl formats. We'll bring you full details once they have been confirmed, but for now:
Download Bundle
1. Better Than Love (original)
2. Better Than Love (Freemasons remix)
3. Better Than Love (Death in Vegas remix)
4. Better Than Love (Burns remix)
5. Illuminated (Original)
7" vinyl
Illuminated (album version)
Better Than Love (album version)
Oh echt? Ik luister bijna nooit 3FM, maar ik heb, op Better Than Love na, nog nooit een liedje van Hurts op de radio gehoord ?! Ken ze alleen maar via VH1, hun clips komen daar redelijk vaak voorbij...quote:Op woensdag 6 april 2011 22:28 schreef Moody het volgende:
(ondanks dat het doodgedraaid is door 3FM)
Het optreden van Hurts op Pinkpop is terug te zien op de website van VPRO 3 voor 12:quote:
Deden ze ook in Brussel, waar ik een tijdje geleden hun concert heb gezien. Best gewaagd om zo'n nummer erin te knikkeren.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:40 schreef Piepje het volgende:
Het was leuk
Had niet verwacht dat ze Verona ook zouden spelen, toch wel leuk met die operazanger erbij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |