abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92058935
bah ik wou naar amsterdam gaan maar is uitverkocht }:|
pi_92252641
Yes ik ga ze zien!! :D
pi_93263869

Sunday clip. Volgende single Silver Lining please, Sunday is niet zo goed als veel van hun andere nummers.
Unbowed, Unbent, Unbroken.
pi_93266727
Ik vind Sunday de best denkbare singlekeuze! Prima nummer, mooie clip ook
pi_93389822
:? waarom wist ik niet dat Hurts naar NL zou komen in maart! :'(

vinden jullie de zanger ook niet wat weg hebben van een van de Bros leden?
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_93682039
Vraagje is Clare Maguire de support act???? De Light After Dark cd van haar is geniaal!

pi_93682882
Zo te zien wel... de naam zei me even niks maar nu weet ik het weer, was laatst helemaal onder de indruk toen deze clip op tv voorbij kwam O+

Hele album maar eens checken dan!
pi_94336144
Ja gatver, komen er opeens 2 (!) hele andere voorprogramma's.. maargoed, toch zin in vanavond :9
pi_94371915
Jammer dat Clare Maguire niet de supportact was, want haar vervangers waren echt waardeloos. Nu ben ik geen liefhebber van dat genre.

Hurts zelf was top, kort maar krachtig!
Old enough to know better. Too young to care.
pi_94372190
Wie waren de vervangers dan? En speelde Hurts dezelfde nummers als bij eerdere concerten?
pi_94419301
Heb pas net ontdekt dat Better Than Love ook van Hurts is. Kende ze alleen nog maar van Wonderful Life en Stay. Bleef door die clips altijd wel kijken, en zo is de muziek ook blijven hangen. En pas nu ben ik er ook eindelijk achter hoe ze heten, nooit op gelet. Jammergenoeg beetje te laat, net na de concerten (die in Grunn was echt super geweest).
Hoe zijn ze live? Enige hoop dat ze op Pinkpop komen? (Zag dat ze wel naar Werchter enz gaan...)
People live to learn things, and I learn to live...
  maandag 21 maart 2011 @ 14:33:04 #112
134538 chansadres
Black & White
pi_94419474
quote:
1s.gif Op zondag 20 maart 2011 13:28 schreef Boldface het volgende:
En speelde Hurts dezelfde nummers als bij eerdere concerten?
Wat ik heb gehoord spelen ze ongeveer hetzelfde als hun 1e concert in Paradiso. The Water is er uit en Evelyn en Mother nature zijn toegevoegd. Maar zelfs de opbouw van de setlist zou hetzelfde zijn...
We are young but getting old before our time
We'll leave the T.V. and the radio behind
Don't you wonder what we'll find
Steppin out tonight
pi_94430754
Ze deden geen Unspoken deze keer ;(

Ik vond deze show trouwens veel beter dan vorig jaar, nu wel met complete band en gave visuals & lichtshow! Kort (!) maar krachtig idd. Heb het voorprogramma maar overgeslagen..
pi_94490463
Ik heb nog een stukje van het voorprogramma meegekregen, maar dat vond ik niet zo´n succes.

Geen Unspoken vond ik ook wel jammer ja, maar Mother Nature vond ik wel een mooie vervanger :) Mooie lichtshow tijdens Illuminated, en een hele vette afsluiter met Better Than Love O+

En Theo was wel erg fijn om naar te kijken ook :P
pi_94815896
CD gekocht :)
pi_95102161
Opmerkelijk: er gaat nog een single uitkomen van het album 'Happiness'. Het wordt een dubbele A-kant, van - de perfecte keuze - Illuminated en Better Than Love.

Ik ga er vooralsnog vanuit dat deze release alleen Engeland betreft.

quote:
New single announced
Hurts are set to release new double A-side single Illuminated/Better Than Love on Monday 2nd May across download, CD + vinyl formats. We'll bring you full details once they have been confirmed, but for now:

Download Bundle
1. Better Than Love (original)
2. Better Than Love (Freemasons remix)
3. Better Than Love (Death in Vegas remix)
4. Better Than Love (Burns remix)
5. Illuminated (Original)

7" vinyl
Illuminated (album version)
Better Than Love (album version)
Tracklisting voor de cd-single is nog niet duidelijk; hopelijk staan daar ook remixes van Illuminated op. Bijgaand alvast de cover:

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 06-04-2011 00:26:06 ]
  woensdag 6 april 2011 @ 22:28:48 #117
39793 Moody
el moody
pi_95143861
Ik heb een vreemde verhouding met Hurts.

Wonderful Life vind ik (ondanks dat het doodgedraaid is door 3FM) een heel fijn nummer, maar alle andere nummers vind ik bagger tot de derde macht. Veel te "zie ons eens jaren-80 muziek maken", en slechte ook nog eens....
Jaarlijstjes: '08 | '09 | '10 | '11 | '12 |
'13 |
'14
pi_95170897
quote:
1s.gif Op woensdag 6 april 2011 22:28 schreef Moody het volgende:
(ondanks dat het doodgedraaid is door 3FM)
Oh echt? Ik luister bijna nooit 3FM, maar ik heb, op Better Than Love na, nog nooit een liedje van Hurts op de radio gehoord ?! Ken ze alleen maar via VH1, hun clips komen daar redelijk vaak voorbij...
pi_95177564
Op Pinkpop :)
pi_98087835
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2011 18:23 schreef Piepje het volgende:
Op Pinkpop :)
Het optreden van Hurts op Pinkpop is terug te zien op de website van VPRO 3 voor 12:

http://3voor12.vpro.nl/tv/#/41129661/44818434/6
pi_98088598
Heb het op tv gezien, wat een gave show weer!
pi_98193066
Het was leuk :)
Had niet verwacht dat ze Verona ook zouden spelen, toch wel leuk met die operazanger erbij :)
  woensdag 15 juni 2011 @ 16:10:30 #123
151134 tochmaarwel
wel, maar toch..
pi_98206136
Hoop dat ze op Lowlands komen de 19e, wil ze graag live zien en 't lijkt me helemaal mooi op een festival :)
You may say I'm a dreamer, but I'm not the only one.
pi_98216664
quote:
0s.gif Op woensdag 15 juni 2011 10:40 schreef Piepje het volgende:
Het was leuk :)
Had niet verwacht dat ze Verona ook zouden spelen, toch wel leuk met die operazanger erbij :)
Deden ze ook in Brussel, waar ik een tijdje geleden hun concert heb gezien. Best gewaagd om zo'n nummer erin te knikkeren.

Ik zie trouwens dat hier nog helemaal niet is vermeld dat Hurts ook de laatste single van Lady Gaga heeft geremixt. Bij deze:

pi_98238518
Hurts. O+ O+ Altijd al eens live willen zien, en pinkpop was geweldig. Heel tof dat Verona ook werd gespeeld inderdaad. Zie het wel gebeuren dat zij "binnenkort" de festivals afsluiten ipv openen.

Helden. _O_
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')