quote:
dat is lief, gewoon zomaarquote:Op zondag 28 maart 2010 20:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
![]()
Ik kreeg vandaag zomaar bloemen van de buurvrouw! Omdat ze ze overhad.![]()
Ik heb haar laatst zomaar een nagelvijl gegeven. Ze zei dat ze het leuk vond om haar nagels te doen, maar ze werkt in de zorg. Dus ik gaf haar een nagelvijl waar ze haar nagels mee kon polijsten.quote:
Word vast een feest als ze begint te puberenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
MilouDat wordt nog een assertief dametje
Krijg je fijn je handen aan vol, SoL
Hehehe........quote:Op zondag 28 maart 2010 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
MilouDat wordt nog een assertief dametje :Heb je fijn je handen aan vol, SoL
daar wil ik nieteens aan denken... toekomstmuziekquote:Op zondag 28 maart 2010 21:10 schreef cybermans het volgende:
[..]
Word vast een feest als ze begint te puberen
Aan de andere kant he....Ik weet het allemaal niet.... Maar het komt op mij over of milou ook wel voor zichzelf op kan komen. Een beetje. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
daar wil ik nieteens aan denken... toekomstmuziekik denk wel dat ik behoorlijk wat te stellen zal hebben met haar
Als ze het maar beter doet dan ik met puberen komt het wel goedquote:Op zondag 28 maart 2010 21:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
daar wil ik nieteens aan denken... toekomstmuziekik denk wel dat ik behoorlijk wat te stellen zal hebben met haar
gelukkig vind ik het helemaal niet erg om voor te lezen, alleen hebben milou en ik niet meer dezelde smaak tegenwoordig want milou wil het liefste zelf lezen of ze gaat zich bemoeien met mijn leesvaardigheden en neemt het over en zo zou het zomaar kunnen dat pluk of jip en janneke heeeeele andere avonturen belevenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:05 schreef DarkElf het volgende:
10 verhaaltjesslim hoor om t zo te spelen..
Ik was een brave puberquote:Op zondag 28 maart 2010 21:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Als ze het maar beter doet dan ik met puberen komt het wel goed
Sterkte en tot gauw!quote:Op zondag 28 maart 2010 21:22 schreef DarkElf het volgende:
brr heb toch een koppijn... alleen links trouwens maar heb ook keelpijn (door de sonde) en oorpijn links dus mijn hele linkerhoofdkant is gevoelig. Lekker bruistabletje nemen en de laptop gaat toch maar dicht denk ik (voor even dan)...
samequote:Op zondag 28 maart 2010 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik was een brave puber![]()
Resultaten behaald in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst (einde disclaimer)
dat is niet te vergelijkenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Gewoon verder gaan met literatuur voorlezen. Van Wuthering Heights viel ze snel in slaap....quote:Op zondag 28 maart 2010 21:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gelukkig vind ik het helemaal niet erg om voor te lezen, alleen hebben milou en ik niet meer dezelde smaak tegenwoordig want milou wil het liefste zelf lezen of ze gaat zich bemoeien met mijn leesvaardigheden en neemt het over en zo zou het zomaar kunnen dat pluk of jip en janneke heeeeele andere avonturen beleven
goed voor jezelf zorgenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:22 schreef DarkElf het volgende:
brr heb toch een koppijn... alleen links trouwens maar heb ook keelpijn (door de sonde) en oorpijn links dus mijn hele linkerhoofdkant is gevoelig. Lekker bruistabletje nemen en de laptop gaat toch maar dicht denk ik (voor even dan)...
23 zelfsquote:Op zondag 28 maart 2010 21:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat is niet te vergelijkentenzij jij ook over een chromosoompje beschikt
Ik hoop wel wat meer, want 23 in dat hele lijf is bar weinig.quote:
donequote:Op zondag 28 maart 2010 21:30 schreef Isabeau het volgende:
Tip: [WIN] Vertel ons je grootste kookblunder en win een DVD!
En wie weet als je literatuur voorleest aan Milou beleeft Othello ook nog eens een leuker eind
Ik weet niet hoor... Ik kan me zomaar indenken dat Milou het niet wil horen.....quote:Op zondag 28 maart 2010 21:31 schreef cybermans het volgende:
DIt boek hielp me van al me slaap problemen af een paar jaar geleden.... Moest dat leren voor certificering maar na 5 pages lag ik echt te![]()
(Uiteindelijk wel gehaald in 1x)
Ik denk eigenlijk dat niemand het wil horenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor... Ik kan me zomaar indenken dat Milou het niet wil horen.....![]()
* krakkemieke ook niet
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gewoon verder gaan met literatuur voorlezen. Van Wuthering Heights viel ze snel in slaap....
...quote:Op zondag 28 maart 2010 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop wel wat meer, want 23 in dat hele lijf is bar weinig.
Ik begrijpquote:Op zondag 28 maart 2010 21:38 schreef SeaOfLove het volgende:
@ FC, bedoelde dus een extra chromosoom 21
Dat is je wiskunde/taal/ insert kunde knobbel!quote:Op zondag 28 maart 2010 21:38 schreef freecell het volgende:
Nog even nageteld Isa en ik dacht zelfs nog even 22, maar toen vond ik nog 1 achter mijn oor
hmmm, dan ben ik een chromosoom kwijtquote:Op zondag 28 maart 2010 21:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat is je wiskunde/taal/ insert kunde knobbel!
volgens mij kom ik daar helemaal niet doorquote:Op zondag 28 maart 2010 21:30 schreef Isabeau het volgende:
Tip: [WIN] Vertel ons je grootste kookblunder en win een DVD!
En wie weet als je literatuur voorleest aan Milou beleeft Othello ook nog eens een leuker eind
Ik durf het nu pas op te biechten...... Ik lees Woeste Hoogten op het toilet. Anders vind ik het te heftig en lees nooit verder. En bij stukjes en beetjes gaat het wel.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
volgens mij kom ik daar helemaal niet dooreerste wat van literaire betekenis is wat ik ga lezen, is anne karenina.
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:38 schreef freecell het volgende:
Nog even nageteld Isa en ik dacht zelfs nog even 22, maar toen vond ik nog 1 achter mijn oor
Maar dat ontspant ook beterquote:Op zondag 28 maart 2010 21:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb geen tijd voor de echte literaire klassiekersBlijft bij mij momenteel toch vaak bij wat meer lectuur-achtige romans.
Ik wil Gaat een vrouw naar de dokter.. lezen. Heb pas de film gezien.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb geen tijd voor de echte literaire klassiekersBlijft bij mij momenteel toch vaak bij wat meer lectuur-achtige romans.
Ik heb het boek vrij recent gelezen en ik vond het echt braakverwekkend. Bespaar jezelf de moeitequote:Op zondag 28 maart 2010 21:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik wil Gaat een vrouw naar de dokter.. lezen. Heb pas de film gezien.
Ja, braakverwekkend, hij is een eikel...quote:Op zondag 28 maart 2010 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb het boek vrij recent gelezen en ik vond het echt braakverwekkend. Bespaar jezelf de moeite
dude, kom er maar inquote:Op zondag 28 maart 2010 21:52 schreef freecell het volgende:
Telt de bijbel als literaire klassieker?
Ik heb een vriendin met borstkanker. Ik kan me indenken dat het heel confronterend kan zijn. Maar in de film laat die vrouw haar borst zien die door de bestraling verbrand is en zo ziet de borst van mijn vriendin eruit.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb het boek vrij recent gelezen en ik vond het echt braakverwekkend. Bespaar jezelf de moeite
Mijn moeder had het luisterboek en ik leed aan plaatsvervangende schaamte, wat een gevloek vloog er door de kamer zegquote:Op zondag 28 maart 2010 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
ik wil gewoon nog zoveel lezen en ik ben nu bezig met de klassiekers, andere boeken kunnen me niet meer boeien. ik ben een boekenwurmquote:Op zondag 28 maart 2010 21:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ik twijfel.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:52 schreef freecell het volgende:
hmmm... daar lees ik echt overheen meestalquote:Op zondag 28 maart 2010 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn moeder had het luisterboek en ik leed aan plaatsvervangende schaamte, wat een gevloek vloog er door de kamer zeg
Eensch met datquote:Op zondag 28 maart 2010 21:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik twijfel.
Ik vind het wel een goed boek om je kinderen mee op te voeden.
Ik ging met mijn moeder naar de film en wat een sex zeg. Mijn moeder kon er wel overheen kijken zeg maar.........quote:Op zondag 28 maart 2010 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn moeder had het luisterboek en ik leed aan plaatsvervangende schaamte, wat een gevloek vloog er door de kamer zeg
literair weet ik niet, maar klassieker wel natuurlijkquote:Op zondag 28 maart 2010 21:52 schreef freecell het volgende:
Ik! Ik deed dat!quote:Op zondag 28 maart 2010 21:58 schreef Braamyo het volgende:
En toen was in eens de weekend CUL vol en begonnen we aan een nieuwe
Ik ook!quote:Op zondag 28 maart 2010 21:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik wil gewoon nog zoveel lezen en ik ben nu bezig met de klassiekers, andere boeken kunnen me niet meer boeien. ik ben een boekenwurm
Het is allemaal zo verschrikkelijk platquote:Op zondag 28 maart 2010 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Boek gelezen. Film hoeft van mij niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
ik ben een andere mening toegedaan dan cf. zowel het boek als de film zijn goed. maar heeft verder niks met literatuur te maken.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik wil Gaat een vrouw naar de dokter.. lezen. Heb pas de film gezien.
You deserve a medal, one with your name on it, and is shines very very brightly.... into someone's eyequote:
'help, ikhen mijn vrouw zwanger gemaakt' is anders best leuk voor mannen. En niet zo heel plat eigenlijk... Tara durfde hem zelfs door mijn moeder te laten lezenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:03 schreef DarkElf het volgende:
Kluunik weiger het boek te lezen of de film te zien. Ik heb geen enkele behoefte om die eikel (mild uitgedrukt) te financieren.
niet zo generaliserend. er zijn goeie mannenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:07 schreef krakkemieke het volgende:
Kluun is geen ergere klootzak dan veel mannen die ik ken.
Als mannen te maken krijgen met erge dingen gaan ze niet praten en niks zeggen. Of ze gaan vreemd.
Dat praat ik niet goed. En voor zover ik het zie, Kluun ook niet.
Letterlijk, kut, lol!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
You deserve a medal, one with your name on it, and is shines very very brightly.... into someone's eye
Hoe was je wiekend
Er zijn zeker goeie mannen!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
niet zo generaliserend. er zijn goeie mannenik ken er meerdere, zelfs exemplaren die veel ellende meegemaakt hebben en nog steeds geen hufters geworden zijn.
Nou, zoek eens wat uitbreiding van je kennissenkring, danquote:Op zondag 28 maart 2010 22:07 schreef krakkemieke het volgende:
Kluun is geen ergere klootzak dan veel mannen die ik ken.
Als mannen te maken krijgen met erge dingen gaan ze niet praten en niks zeggen. Of ze gaan vreemd.
Dat praat ik niet goed. En voor zover ik het zie, Kluun ook niet.
Daar kan hij nog veel fouter van wordenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:13 schreef Bluezz het volgende:
En niet alles is waar wat Kluun geschreven heeft. Hij zegt dat niet eens de helft nonfictie is
Trusten slapers
meh ! dat klinkt ook niet leukquote:Op zondag 28 maart 2010 22:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Letterlijk, kut, lol!
Vorige week antibiotica geslikt, nu een schimmelinfectie, dus niet gefietst.
En de ontsteking in mijn kies is weer terug, morgen afspraak met de tandarts.
Ja, dat weten jij en ik.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, zoek eens wat uitbreiding van je kennissenkring, danIk weet heus dat niet alle mannen makkelijk praten in extreme situaties, maar vreemdgaan? Serieus? Je beslissingen laten leiden door je libido is geen goed idee
Het doet niet erg pijn, maar het valt gewoon even tegen dat de vorige kuur niet genoeg hielp.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
meh ! dat klinkt ook niet leuk
zijn er opbeurende woorden die we jou richting op kunnen werpen om een glimlach op je gezicht te toveren?
Blij om te horen dat het niet erg pijn doet.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het doet niet erg pijn, maar het valt gewoon even tegen dat de vorige kuur niet genoeg hielp.
Alles wat jullie zeggen maakt me vrolijk!
Ja want álles wat jij zegt is zo ravissant interessant dat ik meteen in de pen klim om er een ferme repliek op te schrijven GRAAWHHH!quote:
Nou en of!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
niet zo generaliserend. er zijn goeie mannenik ken er meerdere, zelfs exemplaren die veel ellende meegemaakt hebben en nog steeds geen hufters geworden zijn.
Gefeliciteerd Bente en Tezz!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:22 schreef Tezz het volgende:
Even zwaaien!!!!!
Bente is geslaagd voor haar B-diploma en dat hebben we gevierd met de familie (Bente had maar liefst 8 supporters, hihi)! Lekkere hapjes (ikke paprika en komkommer) en een wijntje! Was fijn!
@Bluezz: thx voor je pm, ik ga me er morgen in verdiepen.........
En trusten!
Welterusten en gefeliciteerd met de kleine zwemster!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:22 schreef Tezz het volgende:
Even zwaaien!!!!!
Bente is geslaagd voor haar B-diploma en dat hebben we gevierd met de familie (Bente had maar liefst 8 supporters, hihi)! Lekkere hapjes (ikke paprika en komkommer) en een wijntje! Was fijn!
@Bluezz: thx voor je pm, ik ga me er morgen in verdiepen.........
En trusten!
volgens mij ging het boek daar niet om. jammer dat je zegt dat krakke een wat uitgebreidere kennisenkring moet zoeken.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, zoek eens wat uitbreiding van je kennissenkring, danIk weet heus dat niet alle mannen makkelijk praten in extreme situaties, maar vreemdgaan? Serieus? Je beslissingen laten leiden door je libido is geen goed idee
Gefeliciteerdquote:
HOE"AH! Denk ik......quote:Op zondag 28 maart 2010 22:21 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Blij om te horen dat het niet erg pijn doet.
Ik ga morgen een 5 heule dage op bivanVROEM !
auteur van er komt een vrouw bij de dokterquote:Op zondag 28 maart 2010 22:29 schreef Braamyo het volgende:
[..]
wie of wat is een kluun?
enne, spartacus is op teevee !!!!
Ik begrijp niet waarom je dit zegt. Het is gewoon mijn ervaring met sommige mannen.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Wat doe je op bivak? Putje graven? Door de modder sluipen? Ik heb geen idee......quote:Op zondag 28 maart 2010 22:27 schreef Braamyo het volgende:ik zou willen dat...... maar geen internet tijdens bivak
geen eens een telefoon
Omdat ik het echt echt echt niet normaal of te excuseren kan vinden dat je maar vreemdgaat als je iets te moeilijk vindt om over te praten. Ik vind dat ontzettend verwerpelijk gedrag en zou dat denk ik ook absoluut niet accepteren van vrienden.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:32 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom je dit zegt. Het is gewoon mijn ervaring met sommige mannen.
Voor zover ik begreep was Sunny ook wel blij, doch hees....quote:Op zondag 28 maart 2010 22:28 schreef TAV74 het volgende:Ik ben inmiddels thuis, en ik kan best zeggen dat ik een beetje moe ben
![]()
Ook erg voldaan gelukkig. En een beetje ontdaan omdat Sunny nog in Nieuwegein zit
![]()
Anyway: PdeHoog en SOL waren geweldig zaterdag![]()
ik heb niks dan respect voor jou en jouw vrouw. volgend jaar help ik graag weer mee. geef Sun een dikke knuf van mequote:Op zondag 28 maart 2010 22:28 schreef TAV74 het volgende:Ik ben inmiddels thuis, en ik kan best zeggen dat ik een beetje moe ben
![]()
Ook erg voldaan gelukkig. En een beetje ontdaan omdat Sunny nog in Nieuwegein zit
![]()
Dat vind ik ook niet normaal.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omdat ik het echt echt echt niet normaal of te excuseren kan vinden dat je maar vreemdgaat als je iets te moeilijk vindt om over te praten. Ik vind dat ontzettend verwerpelijk gedrag en zou dat denk ik ook absoluut niet accepteren van vrienden.
Aaaaaaaaaaaaah...arme jijquote:Op zondag 28 maart 2010 22:28 schreef TAV74 het volgende:
Ik ben inmiddels thuis, en ik kan best zeggen dat ik een beetje moe ben
![]()
![]()
En dan breek ik even in in de discussie, maar hier ben ik het roerend mee eens!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Omdat ik het echt echt echt niet normaal of te excuseren kan vinden dat je maar vreemdgaat als je iets te moeilijk vindt om over te praten. Ik vind dat ontzettend verwerpelijk gedrag en zou dat denk ik ook absoluut niet accepteren van vrienden.
quote:Op zondag 28 maart 2010 22:37 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik heb niks dan respect voor jou en jouw vrouw. volgend jaar help ik graag weer mee. geef Sun een dikke knuf van me
Ze is nog verstaanbaar, maar het gaat niet van hartequote:Op zondag 28 maart 2010 22:37 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Aaaaaaaaaaaaah...arme jijIs ze haar stem al helemaal kwijt nu?
En het was tof hoor
En daarom vind ik het echt zum kotzen dat kluun denkt dat het een goed idee is om zichzelf in de spotlights te zetten 'kijk eens wat een klootzak ik ben'. De aandachtshoer. Hij zou zich dood moeten schamen.quote:
Ik zal het je laten weten zodra als dat ik terug benquote:Op zondag 28 maart 2010 22:34 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Wat doe je op bivak? Putje graven? Door de modder sluipen? Ik heb geen idee......
Wat ik zo verwonderlijk vind, is dat ik van die meisjes in de klas heb die dan roepen:quote:Op zondag 28 maart 2010 22:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En daarom vind ik het echt zum kotzen dat kluun denkt dat het een goed idee is om zichzelf in de spotlights te zetten 'kijk eens wat een klootzak ik ben'. De aandachtshoer. Hij zou zich dood moeten schamen.
Even daargelaten dat ik hem een waardeloze schrijver vind
Kluun zegt gewoon wat een hoop mannen zouden doen die ik ken: als het moeilijk wordt zuipen, hoeren taxirijden.................quote:Op zondag 28 maart 2010 22:42 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
En daarom vind ik het echt zum kotzen dat kluun denkt dat het een goed idee is om zichzelf in de spotlights te zetten 'kijk eens wat een klootzak ik ben'. De aandachtshoer. Hij zou zich dood moeten schamen.
Even daargelaten dat ik hem een waardeloze schrijver vind
Kluun niet gelezen, film niet gezien. En dat wil ik zo houden.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kluun zegt gewoon wat een hoop mannen zouden doen die ik ken: als het moeilijk wordt zuipen, hoeren taxirijden.................
Vooral niet nadenken over de toekomst.
Kluun heeft nog het excuus dat z'n vrouw doodgaat.
Veel mannen denken niet aan hun kinderen en doen maar wat.
Ik vind het zeker niet de leukste schrijver.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:47 schreef Duderella het volgende:
[..]
Wat ik zo verwonderlijk vind, is dat ik van die meisjes in de klas heb die dan roepen:Kluun
En een minuut later moet er iemand gruwelijk dood die met een ander meisje heeft gezoend.
![]()
Kijk, hoe je het ook wendt of keert: Kluun heeft het slim aangepakt. Neuken wat er te neuken valt (nog steeds, naar het schijnt) en tóch vinden alle vrouwen je de leukste man (Hij is een gevoelsmens namelluk) van de wereld.![]()
Nou ja, bijna alle dan. Ik vind het een waardeloze schrijver mét prutmondje (ik haat prutmondjes. Die zijn onvergeeflijker dan een belabberde pen).
Misschien heb ik een burgertrutten-vriendenkring, maar ik ken ze echt niet. Echt. Ik heb leuke vrienden, geloof me, en die stappen gewoon niet in de auto als ze hebben gedronken, nee. En ze naaien ook niet alles wat tieten heeft terwijl ze een relatie hebben om hun problemen uit de weg te gaan. Want hoe je het ook wendt of keert: dat is gewoon verwerpelijk gedrag.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Kluun zegt gewoon wat een hoop mannen zouden doen die ik ken: als het moeilijk wordt zuipen, hoeren taxirijden.................
Vooral niet nadenken over de toekomst.
Kluun heeft nog het excuus dat z'n vrouw doodgaat.
Veel mannen denken niet aan hun kinderen en doen maar wat.
Ik zeg niet dat je zulke vrienden hebt.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Misschien heb ik een burgertrutten-vriendenkring, maar ik ken ze echt niet. Echt. Ik heb leuke vrienden, geloof me, en die stappen gewoon niet in de auto als ze hebben gedronken, nee. En ze naaien ook niet alles wat tieten heeft terwijl ze een relatie hebben om hun problemen uit de weg te gaan. Want hoe je het ook wendt of keert: dat is gewoon verwerpelijk gedrag.
Dude, ja, dat herken ik welEn het is ook zo'n fijne vent dat 'ie meegaat naar alle doktersafspraken, nietwaar
![]()
Ik ben benieuwd..... Krijg je ook Struik eten mee?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Ik zal het je laten weten zodra als dat ik terug ben
Geen idee namelijk, want ik heb geen bivak meer meegemaatk sinds de AMO (das bijna een jaar geleden)
Ik wil het wel wat scherper formuleren: ik heb een sterke afkeer van mensen die dit soort 'coping mechanisms' aanwenden.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:01 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je zulke vrienden hebt.
Maar over het algemeen kunnen mijn mannen vrienden minder goed tegen tegenslag dan mijn vrouwelijke vrienden.
struik?quote:Op zondag 28 maart 2010 23:12 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd..... Krijg je ook Struik eten mee?
tabasco meenemen!quote:Op zondag 28 maart 2010 23:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
struik?
geen idee wat dat is, maar ik krijg zeer zeer zeer waarschijnlijk 24 uurs rantsoen blegh !
Toen mij zus ging survivallen, zat er Struik maaltijden in de Navo pakketten.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
struik?
geen idee wat dat is, maar ik krijg zeer zeer zeer waarschijnlijk 24 uurs rantsoen blegh !
Struik zijn de goedkoopste houdbare kant en klaar maaltijden (hoeven niet gekoeld te worden(quote:Op zondag 28 maart 2010 23:16 schreef Braamyo het volgende:
[..]
struik?
struik is nog prima te doen idd. lekker boven een houtvuurtje verwarmenquote:Op zondag 28 maart 2010 23:20 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Toen mij zus ging survivallen, zat er Struik maaltijden in de Navo pakketten.
En crackers en limonade, heel veel calorieen iig!
En Struik is voor een paar dagen wel te doen.
In het survival pakket zat een brandertje. Per struikblik had je een metablokje nodig.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:21 schreef cybermans het volgende:
[..]
struik is nog prima te doen idd. lekker boven een houtvuurtje verwarmen
LOL!quote:Op zondag 28 maart 2010 23:21 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Struik zijn de goedkoopste houdbare kant en klaar maaltijden (hoeven niet gekoeld te worden(
Iew dat mondje van hem jaquote:Op zondag 28 maart 2010 22:47 schreef Duderella het volgende:
Nou ja, bijna alle dan. Ik vind het een waardeloze schrijver mét prutmondje (ik haat prutmondjes. Die zijn onvergeeflijker dan een belabberde pen).
Hoe halen ze het in hun hoofd. Is er al een aktiecommitee gevormd om dat lied te behouden als afsluiter?quote:Op zondag 28 maart 2010 23:24 schreef borisz het volgende:
http://weblogs.nos.nl/met(...)-gute-nacht-freunde/
Ik ben niet dol op Gute Nacht Freunde..... Maar ik zie echt niks beters....quote:Op zondag 28 maart 2010 23:24 schreef borisz het volgende:
Donderdag is het 1 april... Schoot met net naar binnen.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Hoe halen ze het in hun hoofd. Is er al een aktiecommitee gevormd om dat lied te behouden als afsluiter?
gewoon eens per week ff met de vuilniszak dat ding ontruimenquote:Op zondag 28 maart 2010 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn katten zijn ergLaat je, per ongeluk, een lege verpakking van de ham slingeren....(gewoon even vergeten zeg maar
), vind je die terug in de kattenbak
Ze weten wel wat opruimen is
quote:Op zondag 28 maart 2010 23:27 schreef PdeHoog het volgende:
Mijn katten zijn ergLaat je, per ongeluk, een lege verpakking van de ham slingeren....(gewoon even vergeten zeg maar
quote:Op zondag 28 maart 2010 23:28 schreef cybermans het volgende:
[..]
gewoon eens per week ff met de vuilniszak dat ding ontruimen
Ik was er ook bijna ingetuind.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:28 schreef borisz het volgende:
Donderdag is het 1 april... Schoot met net naar binnen.
Dit kan niet waar zijn.quote:Op zondag 28 maart 2010 23:24 schreef borisz het volgende:
![]()
edit: donderdag is het 1 april
Zou het echt 1 april zijn, van het Oog!quote:Op zondag 28 maart 2010 23:53 schreef borisz het volgende:
Aaf in Next, ben zo blij dat ze weg is. Haar colums gingen nergens over. ABC
Dom wicht
Ja nou èn zeg, dan lees je haar toch lekker nie.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:03 schreef borisz het volgende:
Ja gelukkig wel, maar als je de voorpagina omslaat zag je eerstABC
met fokke en sukke op 1 pagina. En ja NRC NEXT
quote:Op maandag 29 maart 2010 00:08 schreef borisz het volgende:
De rest van de familie kan nog iets. Bij Aaf heb ik het gevoel dat ze dr achternaam mee heeft.
Milou is liefquote:Op zondag 28 maart 2010 21:03 schreef SeaOfLove het volgende:
En ik heb milou net aan de foon gehadZe heeft het geweldig gehad in disneyland. Heeft lekker verteld erover maar was al snel uitgepraat en begon te snikken: mammie, jij nu komen, ik bij jou slapen! CNK, mij komen halen met auto jah
Heb haar uitgelegd dat ze morgen toch echt naar school moet maar dat ze ipv vrijdag al op donderdag naar mij komt en we allemaal leuke dingen gaan doen
Ze heeft dus tegenwoordig een weerwoord: nou ik morgen dan niet naar school! Ik: maar je gaat morgen toch lekker lezen en schrijven? mama gaat donderdag wel voor jou lezen. Milou: hmz... oké, 10 verhaaltjes dan
Ach FC, met jou is het toch ook goed gekomen? Het gaat niet om de weg die je bewandeld, het gaat om de steentjes waar je op stapt, die je uit je evenwicht brengen!quote:![]()
Op zondag 28 maart 2010 21:21 schreef freecell het volgende:
Beterschap. Maar nog niet deze week, ik heb nog een kaartje liggen voor jequote:Op zondag 28 maart 2010 21:22 schreef DarkElf het volgende:
Alleen als ie 100 jaar of ouder is!quote:Op zondag 28 maart 2010 21:52 schreef freecell het volgende:
Ik vond Kluun wel tof. En vertederend soms. Maar vooral ook blij dat ikquote:Op zondag 28 maart 2010 22:01 schreef ColdFeet het volgende:
Het is allemaal zo verschrikkelijk platik ben heus niet preuts, maar dit ging nergens over
daarnaast is zijn stijl gewoon om te huilen.
En daarnaast denkt Kluun blijkbaar dat het een goed idee is om breed uit te meten wat een klootzak hij wel niet is; dat hij daar sympathie mee wil winnen ofzo? Ik vind het echt om te kotsen. Ik weiger principieel om de film te gaan zien
En hufterigheid hoeft in een kleine dosering niet eens iets slechts te zijn. Maar zodra het alle andere eigenschappen overstijgt, is het ook niet meer iets dat mij aantrekt in een man.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:10 schreef DarkElf het volgende:
Ik ookquote:
Gefeliciteerd met Bente! En paprika en komkommer is ook lekker! Maak er anders een dip bij van griekse yoghurt met knoflook ofzoquote:Op zondag 28 maart 2010 22:22 schreef Tezz het volgende:
Dude, wat gebruik je toch schitterende woordenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:23 schreef Duderella het volgende:
Ja want álles wat jij zegt is zo ravissant interessant dat ik meteen in de pen klim om er een ferme repliek op te schrijven GRAAWHHH!
O nee, toch niet.![]()
![]()
Vreemdgaan kan soms ook in een ietwat grijs gebied gebeuren. Maar natuurlijk niet als je duidelijk je relatie besproken hebt, of een kind hebt, of getrouwd bent, of als je vrouw je niet meer kan [i][geven/i]. Maar verwerpelijk gedrag: absoluut. En het maakt meer stuk dan je lief is, als ik kijk naar hoe ik het vreemdgaan van mijn ouders in de afgelopen jaren beleefd heb.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:35 schreef ColdFeet het volgende:
Coping is bijna nog persoonlijker dan poepen. Sommige mensen 'copen' door middel van sport, drugs. drank, eten, bijna alles wel. Ook seks of het gevoel van geliefd zijn dat het bij sommige mensen dat niet van je 'moet' houden omdat ze familie zijn. Maar vreemdgaan is voor mij ook een gevoelig puntquote:Op zondag 28 maart 2010 23:12 schreef ColdFeet het volgende:
Ik wil het wel wat scherper formuleren: ik heb een sterke afkeer van mensen die dit soort 'coping mechanisms' aanwenden.
Ik vind het een leuk liedje. En dat liedje van hem vind ik ook leukquote:Op zondag 28 maart 2010 23:59 schreef Duderella het volgende:
Zou het echt 1 april zijn, van het Oog!O vást!
![]()
En Aaf: Er staan meerdere columns in een krant hè, je kan het gewoon overslaan. Aaf had voor Next een hele belangrijke functie, vergeet dat niet. We hebben er, mede dankzij haar, wel een hele leuke experimentele krant bij gekregen in Nederland. Je wint de media-oorlog niet met louter Blokkers (hoe zeer ik óók fan ben van hem) en terecht. Je moet als media niet boven je (jonge) publiek willen staan.
Waar dan? Ik zie niksquote:
Komt vast wel goed. Van zorgen maken krijg je rimpels. Bad idea.quote:en doei
Morgen wat lastige gesprekken met docenten. Als ik een therapeut had, zou hij zeggen dat ik me geen zorgen vooraf moet gaan maken door de gesprekken vantevoren al af te draaien in m'n hoofd.
Och ja.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:42 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk liedje. En dat liedje van hem vind ik ook leuk
[..]
Ik heb gewoon veel gelezen dat ik het reageren waard vind. En een bier en een joint stimuleren dat.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:41 schreef Duderella het volgende:
Lein, lieve deerne, wat is er in je gevaren dat je álles terug leest en van repliek voorziet? Wel tof van je. Ik zou er op dit tijdstip geen lor zin meer aan hebben!![]()
![]()
Waar je gelijk in hebt, is dat je een leuk mannelijk exemplaar hebt gevangen, volgens mij. Over kaas hoor ik van jou nou nooit eens iets waarvan ik denk: minduh. Ben jij zo mild, of is kaas zo leuk?
Of ben jij zo leuk en is kaas zo mild? Of is mild zo kaas en is leuk zo jou?
Het is toch prima dat kaas (en jij) elkaars mindere punten hier niet belichten? Ik vind dat sowieso vreemd eigenlijk, om op internet over je partner te gaan klagen.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:46 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb gewoon veel gelezen dat ik het reageren waard vind. En een bier en een joint stimuleren dat.
Oh en ik heb absoluut mijn minpunten. De afgelopen week ben ik strontchago geweest. En mijn mindere punten belicht Kaas niet hier. Die brengt hij op subtiele (ja, serieus) wijze in het dialoog. Ik ben een hoop, maar mild is daar niet een van. En kaas is echt zo leukIk was de hoop dat ze bestonden verloren maar ze zijn er!
En zo leuk vindt Kaas mij misschien wel, maar ik nietZelfbeeld blijft een issue hier. Maar Kaas is wel mild
En zo lekker relaxed. En hij is dol op al mijn hobbeltjes en bobbeltjes. Niet eens alleen fysiek. Soms vraag ik me af waar ik dit mee verdient heb, want ik had altijd het idee een bad karma te hebben.
Het valt me gewoon op. Omdat, áls ik iets te klagen heb, klaag ik meestal hierquote:Op maandag 29 maart 2010 00:58 schreef Duderella het volgende:
Het is toch prima dat kaas (en jij) elkaars mindere punten hier niet belichten? Ik vind dat sowieso vreemd eigenlijk, om op internet over je partner te gaan klagen.
Maar dat klinkt prima tussen jullie. Geniet ervan. Heb jij jezelf niet behoorlijk onderschat, de afgelopen jaren? Vanwaar jouw bad karma? Je lijkt me een uiterst oprecht mens en dat is de enige voorwaarde voor good karma.
Wat een nare tekst.quote:Op maandag 29 maart 2010 00:48 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Stuk beter dan deze negatieve insteek. Hoewel dat soms ook herkenbaar voelt
Nou enfin. Lein ben je wel.quote:Op maandag 29 maart 2010 01:04 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Het valt me gewoon op. Omdat, áls ik iets te klagen heb, klaag ik meestal hier
Not all that glitters is goldOprecht ben ik wel, maar ook láng niet altijd leuk/aardig/gezellig/vriendelijk/fatsoenlijk
Dat schept mogelijkheden tot slaapquote:
quote:
dat is waar, ik ga zo ook maar eens een poging ondernemen, ik wu dat ik van nature een vroege slaper en ochtendmens wasquote:Op maandag 29 maart 2010 01:18 schreef Duderella het volgende:
[..]
Dat schept mogelijkheden tot slaap
Ik ben dol op slapen. Vooral uitslapenquote:Op maandag 29 maart 2010 01:20 schreef Memento-Mori het volgende:
dat is waar, ik ga zo ook maar eens een poging ondernemen, ik wu dat ik van nature een vroege slaper en ochtendmens was
ik vind slapen ook leuk maar lig er altijd veeeel te laat in en sta dan veel te laat op, hoef bijna nooit vroeg op te staan (laat colleges en late diensten qua werk omdat ze me vroeg niet kunnen gebruiken) maar dan is je dag meteen voor een deel weg als je zo laat opstaatquote:Op maandag 29 maart 2010 01:24 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik ben dol op slapen. Vooral uitslapenHoewel dat relatief is, soms 'voelt' tot 8 uur slapen als énorm uitslapen, en soms is 10 uur 's morgens nog te vroeg
Ja maar dat deel van de dag dat je 's ochtends 'verliest', krijg je wel 's avonds terug. Maar daar is geen reet aan, want dan ben je net als vandaag de enige die nog wakker is. Ik ga over een minuutje of 5 ook naar bed. Tegen Kaas aanliggenquote:Op maandag 29 maart 2010 01:32 schreef Memento-Mori het volgende:
ik vind slapen ook leuk maar lig er altijd veeeel te laat in en sta dan veel te laat op, hoef bijna nooit vroeg op te staan (laat colleges en late diensten qua werk omdat ze me vroeg niet kunnen gebruiken) maar dan is je dag meteen voor een deel weg als je zo laat opstaat
ik lig al in bed, alleen, nouja met laptopquote:Op maandag 29 maart 2010 01:35 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ja maar dat deel van de dag dat je 's ochtends 'verliest', krijg je wel 's avonds terug. Maar daar is geen reet aan, want dan ben je net als vandaag de enige die nog wakker is. Ik ga over een minuutje of 5 ook naar bed. Tegen Kaas aanliggen
logische combinatiequote:Op maandag 29 maart 2010 01:19 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]ik ook. Met heftige snack-trek. Dus de olijven zijn op. Ik heb ook al een stuk chocolade op en nu zit ik zilveruitjes uit de pot te vissen met een vorkje
het is licht heur!quote:Op maandag 29 maart 2010 07:32 schreef Tezz het volgende:
Goedemorgen! Het is donker buiten... hmmz....
Ja maar toen ik wakker werd niet! En nu is het echt nog zo schemerig buiten als in ; 'je hoort nog in bedje te liggen'.........quote:
nou hier is het gewoon licht sinds ik weer wakker benquote:Op maandag 29 maart 2010 07:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar toen ik wakker werd niet! En nu is het echt nog zo schemerig buiten als in ; 'je hoort nog in bedje te liggen'.........
Ja hihi, ik ben wel trots op haar. Binnen een jaar heeft ze gewoon A en B gehaald...... heerlijk! Zal wel heerlijk zijn straks op de camping, dan durf ik tenminste gewoon een boek te lezen langs de rand van het zwembad.quote:Op maandag 29 maart 2010 07:50 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
nou hier is het gewoon licht sinds ik weer wakker benwat goed dat Bente haar B-diploma heeft gehaald btw, wat een trotse mama zal jij zijn
dat is iets wat ik ook graag zal willen met milou. ze zal het nu doen met een mama die op haar let want het is echt heel leuk om de zwembandjes af te doen als ik niet kijkquote:Op maandag 29 maart 2010 07:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja hihi, ik ben wel trots op haar. Binnen een jaar heeft ze gewoon A en B gehaald...... heerlijk! Zal wel heerlijk zijn straks op de camping, dan durf ik tenminste gewoon een boek te lezen langs de rand van het zwembad.
Ach SOL, wie zegt dat ze het nooit zal leren? Ze is slim! Ze kan zelfs al woordjes lezen! Een zwemdiploma is wellicht helemaal niet te hoog gegrepen hoor! (maar goed dan nog is het link om haar alleen te laten zwemmen. Dat durf ik met Bente ook nog niet hoor......... ik geloof best dat ze prima kan zwemmen, maar ik vertrouw de rest van het zwembad niet...de jongens die bommetje doen enzo....)quote:Op maandag 29 maart 2010 08:03 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat is iets wat ik ook graag zal willen met milou. ze zal het nu doen met een mama die op haar let want het is echt heel leuk om de zwembandjes af te doen als ik niet kijk
Ik snap het helemaal. Maar het is wel meer relaxed in het zwembad lijkt me. Vorig jaar durfde ik Bente echt geen seconde uit het oog te verliezen (en toen kon ze ook al wel zwemmen zonder te zinken zeg maar....). Maar nu durf ik denk ik gerust de Linda of de Flair mee te nemen naar het zwembad.........quote:Op maandag 29 maart 2010 08:08 schreef SeaOfLove het volgende:
zelfs als ze een zwemdiploma heeft vertrouw ik milou niet geloof iken ik ben echt geen overbezorgde mama ofzo
inhaalslag voor mij dus, milou krijgt nu een soort van privé-les. Maar water en kind zal ik toch nooit vertrouwen. Vriendinnetje van milou is verdronken. dat heeft er behoorlijk ingehakt....quote:Op maandag 29 maart 2010 08:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik snap het helemaal. Maar het is wel meer relaxed in het zwembad lijkt me. Vorig jaar durfde ik Bente echt geen seconde uit het oog te verliezen (en toen kon ze ook al wel zwemmen zonder te zinken zeg maar....). Maar nu durf ik denk ik gerust de Linda of de Flair mee te nemen naar het zwembad.........
dat is toch geen klagen? je hebt pijn, dus zeg dat maar gewoon tegen de drquote:Op maandag 29 maart 2010 08:14 schreef DarkElf het volgende:
gefeliciteerd Bente! wel fijn ezz, zo kan je steeds iets meer loslaten![]()
goeiemorgen btw![]()
nog steeds hoofdpijn, keelpijn en oorpijn heeft dus ik ga zo eens bij de dr klagen
is ook zoquote:Op maandag 29 maart 2010 08:30 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat is toch geen klagen? je hebt pijn, dus zeg dat maar gewoon tegen de dr
Lekker wat opbouwen met je herstel, klinkt als een goed plan Elfje. En hoofdpijn, oorpijn en keelpijn wil je dokter graag weten. Dan kan ie er wat aan doenquote:Op maandag 29 maart 2010 08:46 schreef DarkElf het volgende:
is ook zo
heb net aan de fysio gevraagd of we het wat intensiever kunnen maken (was ze het mee eens) dus vanaf morgen mag ik mee naar de gymzaal... beetje fietsen en wat meer gerichtere oefeningen doen.
quote:Op maandag 29 maart 2010 10:31 schreef borisz het volgende:
Ringen zwaaien gaat nog. Koppeltje duikelen lukte mij alleen met hulp
. Maar dat komt omdat ik niet genoeg afzetkracht kan ontwikkelen.
Ja springen lukt wel, maar wil je een rondje duikelen heb je wat meer kracht nodig maar doordat ik een spierziekte heb mist net de kleine beetje extra om makkelijk te koppeltje duikelen.quote:
ah, okquote:Op maandag 29 maart 2010 10:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja springen lukt wel, maar wil je een rondje duikelen heb je wat meer kracht nodig maar doordat ik een spierziekte heb mist net de kleine beetje extra om makkelijk te koppeltje duikelen.
Die naam klinkt zo verschrikkelijk NIETquote:
Nee, hij kwam naar de CUL SC om anders te leren eten, en ik ben hem aan het helpen. Ik vind het zo schattig! Zo veel dingen die voor mij vanzelfsprekend zijn, heeft hij nog nooit gegeten. Zelfs écht frans stokbrood had hij nog nooit gehad. Zo schattig!quote:Op maandag 29 maart 2010 14:36 schreef golfer het volgende:
Windigo is dus culinair goed opvoedkundig bezig.
Want Alex is dus geen geval "wat de boer niet kent dat vreet ie niet".
nee, je kan ook thuis bami met mango en paprikapoeder makenquote:Op maandag 29 maart 2010 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fijn, dus als ik met hem uit eten wil gaan hoeft dat de volgende keer niet weer bij het pannenkoekenschip?.
En dat allemaal op een stokbroodje!quote:Op maandag 29 maart 2010 14:52 schreef freecell het volgende:
[..]
nee, je kan ook thuis bami met mango en paprikapoeder maken
Nou, niet teveel tegelijk hèquote:Op maandag 29 maart 2010 14:52 schreef freecell het volgende:
[..]
nee, je kan ook thuis bami met mango en paprikapoeder maken
Nou, als je het heel binnenkort van plan bent maar beter wel hoorquote:Op maandag 29 maart 2010 14:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Fijn, dus als ik met hem uit eten wil gaan hoeft dat de volgende keer niet weer bij het pannenkoekenschip?.
Ach, alleen Hollandse pot kan nog niet zo slecht zijn, maar ook dan is variatie gezondquote:Op maandag 29 maart 2010 15:26 schreef borisz het volgende:
Zo mijn kamer nu helemaal schoon. Volgende stap is het opgebouwde archief doorworstelen en kijken wat niet meer nodig is
.
Leer Alex maar goed eten WIndigo. Alleen maar Hollandsche pot is niet goed voor den mensch
.
Ja dat bedoel ikquote:Op maandag 29 maart 2010 15:28 schreef Windigo het volgende:
[..]
Ach, alleen Hollandse pot kan nog niet zo slecht zijn, maar ook dan is variatie gezondEn die ontbrak nogal
![]()
Maar hij vind het ook leuk om nieuwe dingen te leren kennen, dus ik heb de eer om hem een culinaire wereldreis te geven. Ik heb er vreselijk veel zin in!![]()
En jij moet ook voor je broertje koken? Da's dan wel jammer..quote:Op maandag 29 maart 2010 15:30 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik. Ik ben zelf ook de laatste jaren bezig om nieuwe dingen te ontdekken, klaar te maken etc. Een nadeel mijn broertje
op culinair gebied een ramp qua 'nieuwe' dingen.
Soms wel en dan moet je toch rekening houden met dat hij het ook naar binnen krijgtquote:Op maandag 29 maart 2010 15:32 schreef Windigo het volgende:
[..]
En jij moet ook voor je broertje koken? Da's dan wel jammer..
Misschien is het een idee om iets wat hij wel lust te combineren met iets wat hij niet lust? Alex had nog nooit varkenshaas gegeten, dus daar hebben ik gebakken aardappeltjes en sla bijgedaan die hij wel eerder had gehad en dat nodigde hem uit om alles te eten. (Hij vond het gelukkig ook lekker). Misschien als je iets maakt dat je broertje lekker vind en er iets bij legt wat hij niet kent of ''lust'' dat hij het eerder wil proberen en gaat waarderen?quote:Op maandag 29 maart 2010 15:33 schreef borisz het volgende:
[..]
Soms wel en dan moet je toch rekening houden met dat hij het ook naar binnen krijgt. Moeders is wel makkelijk gelukkig.
Doet mij er aan denken dat ik vanmiddag de uitslag van de duodenoscopie heb gekregen.quote:
Dat klinkt eng, maagzweer, maar het is het dus niet?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Doet mij er aan denken dat ik vanmiddag de uitslag van de duodenoscopie heb gekregen.
Uirslag: Positief/dubieus.
De internist wist zelf niet eens wat dat precies betekende, maar vermoedt dat er een bacterie in de darmen zit die maagzweerachtige verschijnselen vertoont.
Overige labwaardes waren wel weer redelijk in orde, dus langzaam weer op weg naar volledig werken.
Hm, da's raar van de internistquote:Op maandag 29 maart 2010 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Doet mij er aan denken dat ik vanmiddag de uitslag van de duodenoscopie heb gekregen.
De internist wist zelf niet eens wat dat precies betekende, maar vermoedt dat er een bacterie in de darmen zit die maagzweerachtige verschijnselen vertoont.
Overige labwaardes waren wel weer redelijk in orde, dus langzaam weer op weg naar volledig werken.
Hij is zo erg als ik iets met bijvoorbeeld courgette of aubergine klaarmaak dan vist hij alles eruit ook al meng je het door elkaarquote:Op maandag 29 maart 2010 15:36 schreef Windigo het volgende:
[..]
Misschien is het een idee om iets wat hij wel lust te combineren met iets wat hij niet lust? Alex had nog nooit varkenshaas gegeten, dus daar hebben ik gebakken aardappeltjes en sla bijgedaan die hij wel eerder had gehad en dat nodigde hem uit om alles te eten. (Hij vond het gelukkig ook lekker). Misschien als je iets maakt dat je broertje lekker vind en er iets bij legt wat hij niet kent of ''lust'' dat hij het eerder wil proberen en gaat waarderen?
Vraag hem dan om het tenminste te proeven? Of is hij op een leeftijd dat je dat niet meer vriendelijk kan afdwingen?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij is zo erg als ik iets met bijvoorbeeld courgette of aubergine klaarmaak dan vist hij alles eruit ook al meng je het door elkaar
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:31 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij is zo erg als ik iets met bijvoorbeeld courgette of aubergine klaarmaak dan vist hij alles eruit ook al meng je het door elkaar
ik schrik net weer wakkerquote:
Hij is 18quote:Op maandag 29 maart 2010 16:35 schreef Windigo het volgende:
[..]
Vraag hem dan om het tenminste te proeven? Of is hij op een leeftijd dat je dat niet meer vriendelijk kan afdwingen?
wat typisch?quote:Op maandag 29 maart 2010 16:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Voorlopig even niets. Eventueel zou volgens hem een antibioticakuur nog kunnen helpen, maar ik slik al zoveel troepmedicijnen voor de nieren, schildklier, maagzuur en bloeddruk dat het niet echt door hem aanbevolen werd.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:26 schreef Stereotomy het volgende:
Hm, da's raar van de internistEn nu? Veel Yakult drinken ofzo?
HOE'A! Toch op tijd, zit al in de busquote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik schrik net weer wakkermet koppijn maar wel bijna al mijn spierpijn weg
PdeHoog maar even smsen dat ik een half uur te laat ben
Heeft Mr. Internist nog een termijn genoemd waarop de bacterie weg mag gaan? Overigens is Yakult nooit een dom idee, imho.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:32 schreef golfer het volgende:
Voorlopig even niets. Eventueel zou volgens hem een antibioticakuur nog kunnen helpen, maar ik slik al zoveel troepmedicijnen voor de nieren, schildklier, maagzuur en bloeddruk dat het niet echt door hem aanbevolen werd.
Ik ga er van uit dat die bacterie vanzelf verdwijnt.
Goeie actieieieiequote:
Gezellig. Zei je dok nog iets over je keel-, oor- en hoofdpijn?quote:Op maandag 29 maart 2010 17:34 schreef DarkElf het volgende:
net bezoek gehad van schoonpapa en mama en nu is mijn keel ff op... zo maar eens lekker lezen
zit goed in het bezoek deze week, elke dag wel iemand dus dat is ook fijn
Zolang ik er niet al te veel last van heb (in de zin van maagpijn) vind ik het prima zo. Ik mag over 2 maanden weer naar hem toe.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Heeft Mr. Internist nog een termijn genoemd waarop de bacterie weg mag gaan? Overigens is Yakult nooit een dom idee, imho.
Jeejquote:Op maandag 29 maart 2010 17:33 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
HOE'A! Toch op tijd, zit al in de bus
ja komt echt door de sonde, alles staat natuurlijk in verbinding met elkaar.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:44 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Gezellig. Zei je dok nog iets over je keel-, oor- en hoofdpijn?
al gedaan maar de dr' s zijn dun gezwaaid vandaagquote:Op maandag 29 maart 2010 18:12 schreef Bluezz het volgende:
Toch maar even z.s.m. contact leggen met een verpleegkundige Elf en dan even vertellen dat je nog iets belangrijks te melden hebt aan de dok!
Helemaal niet gek, dat je even het vertrouwen kwijt bentquote:Op maandag 29 maart 2010 18:15 schreef DarkElf het volgende:
al gedaan maar de dr' s zijn dun gezwaaid vandaag
het heeft ook geen echte haast, bedoel als ik het kwijt kan morgen is het ook goed, tis meer dat ik gewoon ineens heel nerveuzig werd ervantis ook best een stap natuurlijk, van je support afstappen en het weer zelf gaan doen. Ben geloof mijn vertrouwen in mijn lichaam even kwijt...
I know maar dat betekent dus een stap terug (buiten dat een nieuwe zetten enorm klote is) en daar zie ik tegenop... liever heeeeeeel langzaam vooruit dan een stapje te hard en weer achteruit moetenquote:Op maandag 29 maart 2010 18:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Helemaal niet gek, dat je even het vertrouwen kwijt bent
Maar, je maakt je een beetje zorgen om die sonde enzo. Haske logisch. Maar als het zonder niet goed gaat, kunnen ze wel weer een nieuwe zetten
Mensen schijnen elk soort verandering tegen te willen gaanquote:Op maandag 29 maart 2010 18:35 schreef DarkElf het volgende:
ja stom he, al die weken wachten tot er wat gaat gebeuren, nu hebben ze het over dat er 'eventueel iets gaat veranderen deze week' en ik schiet in de paniek![]()
zit wat in... hoewel je van die types hebt die zich laten leiden door de getijden zowat, die hebben daar geen last vanquote:Op maandag 29 maart 2010 19:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mensen schijnen elk soort verandering tegen te willen gaanaldus mijn therapeut.
Maar oh wee als ze vastigheid krijgen, dan schieten ze in de stressquote:Op maandag 29 maart 2010 19:08 schreef DarkElf het volgende:
[..]
zit wat in... hoewel je van die types hebt die zich laten leiden door de getijden zowat, die hebben daar geen last van
ik zal mij gedragenquote:Op maandag 29 maart 2010 19:10 schreef Stereotomy het volgende:
ben weg, tot vanavond allemaal en DE niet het ziekenhuis uitvluchten
![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:33 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ver kom je waarschijnlijk toch niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
misschien een beetje stomen??quote:Op maandag 29 maart 2010 19:38 schreef Tezz het volgende:
Hoi! Even een zwaai van een zieke Tezz... Hoofdpijn is killing me. Heb er eigenlijk nooit last van, maar heb zo'n vermoeden dat mijn holtes een beetje verstopt zitten.. Blegh!
quote:Op maandag 29 maart 2010 19:56 schreef DarkElf het volgende:nee
zo ff onder een spoiler want niet iedereen zal t boeiend vindenSterkte ermee Elfje, we hebben respect voor jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou niet weten wat te doen als mij zulks overkomen zou. Ik vind ook dat je er goed mee omgaat
![]()
quote:Op maandag 29 maart 2010 20:16 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Sterkte ermee Elfje, we hebben respect voor jeIk zou niet weten wat te doen als mij zulks overkomen zou. Ik vind ook dat je er goed mee omgaat
Ik ben heel erg afgezaagd, maar mensen steunen als het moeilijk met ze gaat is niet mijn sterkste kant, ik heb niet zoveel woorden en kan meer zeggen als ik bij iemand ben.. Dus bij deze sterkte DE, en geloof me, ik meen het..quote:
Ja, wat hij zegt dusquote:Op maandag 29 maart 2010 20:16 schreef kaasplankje het volgende:
Sterkte ermee Elfje, we hebben respect voor jeIk zou niet weten wat te doen als mij zulks overkomen zou. Ik vind ook dat je er goed mee omgaat
jaquote:
Pics? Die kan je wel zien hoor, maar voor t adres van de foto's moet je even pm'en, want ik mag niet spammenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:38 schreef LieLie het volgende:
DE, met vissoep kan ik je niet helpen, maar ik vind ook dat je het goed doet! Jij komt er wel!![]()
En Windigozer: Pics or it...
van wie niet?quote:Op maandag 29 maart 2010 20:41 schreef Windigo het volgende:
[..]
Pics? Die kan je wel zien hoor, maar voor t adres van de foto's moet je even pm'en, want ik mag niet spammen
Wa? Dat je foto's van je eigen eten niet mag plaatsen? Dan zou FokFoodgawkers niet aan z'n derde deel toe zijnquote:Op maandag 29 maart 2010 20:46 schreef Windigo het volgende:
[..]
Volgens mij is dat n forumregel toch?
Ohquote:Op maandag 29 maart 2010 20:47 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wa? Dat je foto's van je eigen eten niet mag plaatsen? Dan zou FokFoodgawkers niet aan z'n derde deel toe zijn
Spammen is iets anders dan in een gesprek je eigen website noemenquote:
Ahá ok, dan kan ik dat voortaan dus wel doen. Maar ik had Lielie verkeerd begrepen, ik dacht dat ze foto's van mij wou, maar het bleek te gaan om foto's van mijn etenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:49 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Spammen is iets anders dan in een gesprek je eigen website noemenVooral als je een fatsoenlijke postgeschiedenis hebt en geen topics opent om je website aan te kondigen.
Ja nou, ook leuk! Maar doelde hier in dit geval op het etenquote:Op maandag 29 maart 2010 20:48 schreef Windigo het volgende:
[..]
OhIk dacht dat je foto's van mij wou
Ik heb geen camera, dus foto's van het eten maken zal nog even niet lukken. Maar volgend weekend zal ik er een paar maken, want Alex heeft n camera
Volgende week in het fok-foodgawkers topicquote:Op maandag 29 maart 2010 20:50 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja nou, ook leuk! Maar doelde hier in dit geval op het eten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |