Heb deze absurde blunder volgens mij al eens eerder gepost, hier komt hij nogmaals.
Nieuw huis nieuwe keuken met mooi 6 pits gasfornuis met oven

. Na ruim 5 jaar geen goede oven meer te hebben gehad de eerste dag dat ik hem gebruikte wilde ik dus weer eens een echte pizza-plaat bakken

.
Dus goed het deeg bereid ,ingredienten gesneden, saus gemaakt, ach je kent het wel oven voorverwarmd
Pak ik mijn bakplaat, begin ook heel snel met het op maat maken van het deeg, verdeel de saus erover ingerdienten de paprika ,ham, salami, tonijn uien olijven etc. en tot slot de kaas.
Enfin pizza in de oven.....
Na een minuut of 10 kwam er een vreemde geur vanuit de keuken een beetje plastic-achtig maar ik vond het niet vreemd, dat heb je weleens vaker bij nieuwe apparatuur..
Tot dat vriend lief mij vroeg of dat toch echt wel goed was die geur, hij is wel vaker over bezorgd als het om koken aangaat dus ik kijk in de keuken en stel hem gerust, dat er echt niets aan de hand is.
Het belletje gaat de tijd is voorbij , dus trek ik mijn oven wanten aan en pak de plaat uit de oven.
De geur was erg , echt vreselijk....
Nieuwe ovens en bakplaten blijken dus verpakt te worden in plastic en die van de bakplaat was ik er dus vergeten af te halen. Gevolg goede Pizza op bedje van vermolten plastic die ook nog eens gedeeltelijk op de bakplaat was ingebrand.
Ik vond het al zo vreemd dat er een witte bakplaat werd geleverd bij een RVS gasfornuis. En waarom dat niet op de plaat zelf een sticker word gedaan met een herinnering dat deze eerst verwijderd dient te worden.
Damn wat een K*T blunder