quote:
dat is lief, gewoon zomaarquote:Op zondag 28 maart 2010 20:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
![]()
Ik kreeg vandaag zomaar bloemen van de buurvrouw! Omdat ze ze overhad.![]()
Ik heb haar laatst zomaar een nagelvijl gegeven. Ze zei dat ze het leuk vond om haar nagels te doen, maar ze werkt in de zorg. Dus ik gaf haar een nagelvijl waar ze haar nagels mee kon polijsten.quote:
Word vast een feest als ze begint te puberenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
MilouDat wordt nog een assertief dametje
Krijg je fijn je handen aan vol, SoL
Hehehe........quote:Op zondag 28 maart 2010 21:07 schreef PdeHoog het volgende:
MilouDat wordt nog een assertief dametje :Heb je fijn je handen aan vol, SoL
daar wil ik nieteens aan denken... toekomstmuziekquote:Op zondag 28 maart 2010 21:10 schreef cybermans het volgende:
[..]
Word vast een feest als ze begint te puberen
Aan de andere kant he....Ik weet het allemaal niet.... Maar het komt op mij over of milou ook wel voor zichzelf op kan komen. Een beetje. Of zie ik dat verkeerd?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
daar wil ik nieteens aan denken... toekomstmuziekik denk wel dat ik behoorlijk wat te stellen zal hebben met haar
Als ze het maar beter doet dan ik met puberen komt het wel goedquote:Op zondag 28 maart 2010 21:17 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
daar wil ik nieteens aan denken... toekomstmuziekik denk wel dat ik behoorlijk wat te stellen zal hebben met haar
gelukkig vind ik het helemaal niet erg om voor te lezen, alleen hebben milou en ik niet meer dezelde smaak tegenwoordig want milou wil het liefste zelf lezen of ze gaat zich bemoeien met mijn leesvaardigheden en neemt het over en zo zou het zomaar kunnen dat pluk of jip en janneke heeeeele andere avonturen belevenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:05 schreef DarkElf het volgende:
10 verhaaltjesslim hoor om t zo te spelen..
Ik was een brave puberquote:Op zondag 28 maart 2010 21:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Als ze het maar beter doet dan ik met puberen komt het wel goed
Sterkte en tot gauw!quote:Op zondag 28 maart 2010 21:22 schreef DarkElf het volgende:
brr heb toch een koppijn... alleen links trouwens maar heb ook keelpijn (door de sonde) en oorpijn links dus mijn hele linkerhoofdkant is gevoelig. Lekker bruistabletje nemen en de laptop gaat toch maar dicht denk ik (voor even dan)...
samequote:Op zondag 28 maart 2010 21:24 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik was een brave puber![]()
Resultaten behaald in het verleden zijn geen garantie voor de toekomst (einde disclaimer)
dat is niet te vergelijkenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:21 schreef freecell het volgende:
[..]
Als ze het maar beter doet dan ik met puberen komt het wel goed
Gewoon verder gaan met literatuur voorlezen. Van Wuthering Heights viel ze snel in slaap....quote:Op zondag 28 maart 2010 21:24 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
gelukkig vind ik het helemaal niet erg om voor te lezen, alleen hebben milou en ik niet meer dezelde smaak tegenwoordig want milou wil het liefste zelf lezen of ze gaat zich bemoeien met mijn leesvaardigheden en neemt het over en zo zou het zomaar kunnen dat pluk of jip en janneke heeeeele andere avonturen beleven
goed voor jezelf zorgenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:22 schreef DarkElf het volgende:
brr heb toch een koppijn... alleen links trouwens maar heb ook keelpijn (door de sonde) en oorpijn links dus mijn hele linkerhoofdkant is gevoelig. Lekker bruistabletje nemen en de laptop gaat toch maar dicht denk ik (voor even dan)...
23 zelfsquote:Op zondag 28 maart 2010 21:27 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
dat is niet te vergelijkentenzij jij ook over een chromosoompje beschikt
Ik hoop wel wat meer, want 23 in dat hele lijf is bar weinig.quote:
donequote:Op zondag 28 maart 2010 21:30 schreef Isabeau het volgende:
Tip: [WIN] Vertel ons je grootste kookblunder en win een DVD!
En wie weet als je literatuur voorleest aan Milou beleeft Othello ook nog eens een leuker eind
Ik weet niet hoor... Ik kan me zomaar indenken dat Milou het niet wil horen.....quote:Op zondag 28 maart 2010 21:31 schreef cybermans het volgende:
DIt boek hielp me van al me slaap problemen af een paar jaar geleden.... Moest dat leren voor certificering maar na 5 pages lag ik echt te![]()
(Uiteindelijk wel gehaald in 1x)
Ik denk eigenlijk dat niemand het wil horenquote:Op zondag 28 maart 2010 21:33 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor... Ik kan me zomaar indenken dat Milou het niet wil horen.....![]()
* krakkemieke ook niet
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:28 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Gewoon verder gaan met literatuur voorlezen. Van Wuthering Heights viel ze snel in slaap....
...quote:Op zondag 28 maart 2010 21:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik hoop wel wat meer, want 23 in dat hele lijf is bar weinig.
Ik begrijpquote:Op zondag 28 maart 2010 21:38 schreef SeaOfLove het volgende:
@ FC, bedoelde dus een extra chromosoom 21
Dat is je wiskunde/taal/ insert kunde knobbel!quote:Op zondag 28 maart 2010 21:38 schreef freecell het volgende:
Nog even nageteld Isa en ik dacht zelfs nog even 22, maar toen vond ik nog 1 achter mijn oor
hmmm, dan ben ik een chromosoom kwijtquote:Op zondag 28 maart 2010 21:40 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Dat is je wiskunde/taal/ insert kunde knobbel!
volgens mij kom ik daar helemaal niet doorquote:Op zondag 28 maart 2010 21:30 schreef Isabeau het volgende:
Tip: [WIN] Vertel ons je grootste kookblunder en win een DVD!
En wie weet als je literatuur voorleest aan Milou beleeft Othello ook nog eens een leuker eind
Ik durf het nu pas op te biechten...... Ik lees Woeste Hoogten op het toilet. Anders vind ik het te heftig en lees nooit verder. En bij stukjes en beetjes gaat het wel.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:44 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
volgens mij kom ik daar helemaal niet dooreerste wat van literaire betekenis is wat ik ga lezen, is anne karenina.
quote:Op zondag 28 maart 2010 21:38 schreef freecell het volgende:
Nog even nageteld Isa en ik dacht zelfs nog even 22, maar toen vond ik nog 1 achter mijn oor
Maar dat ontspant ook beterquote:Op zondag 28 maart 2010 21:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb geen tijd voor de echte literaire klassiekersBlijft bij mij momenteel toch vaak bij wat meer lectuur-achtige romans.
Ik wil Gaat een vrouw naar de dokter.. lezen. Heb pas de film gezien.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ik heb geen tijd voor de echte literaire klassiekersBlijft bij mij momenteel toch vaak bij wat meer lectuur-achtige romans.
Ik heb het boek vrij recent gelezen en ik vond het echt braakverwekkend. Bespaar jezelf de moeitequote:Op zondag 28 maart 2010 21:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik wil Gaat een vrouw naar de dokter.. lezen. Heb pas de film gezien.
Ja, braakverwekkend, hij is een eikel...quote:Op zondag 28 maart 2010 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb het boek vrij recent gelezen en ik vond het echt braakverwekkend. Bespaar jezelf de moeite
dude, kom er maar inquote:Op zondag 28 maart 2010 21:52 schreef freecell het volgende:
Telt de bijbel als literaire klassieker?
Ik heb een vriendin met borstkanker. Ik kan me indenken dat het heel confronterend kan zijn. Maar in de film laat die vrouw haar borst zien die door de bestraling verbrand is en zo ziet de borst van mijn vriendin eruit.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb het boek vrij recent gelezen en ik vond het echt braakverwekkend. Bespaar jezelf de moeite
Mijn moeder had het luisterboek en ik leed aan plaatsvervangende schaamte, wat een gevloek vloog er door de kamer zegquote:Op zondag 28 maart 2010 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
ik wil gewoon nog zoveel lezen en ik ben nu bezig met de klassiekers, andere boeken kunnen me niet meer boeien. ik ben een boekenwurmquote:Op zondag 28 maart 2010 21:47 schreef ColdFeet het volgende:
Ik twijfel.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:52 schreef freecell het volgende:
hmmm... daar lees ik echt overheen meestalquote:Op zondag 28 maart 2010 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn moeder had het luisterboek en ik leed aan plaatsvervangende schaamte, wat een gevloek vloog er door de kamer zeg
Eensch met datquote:Op zondag 28 maart 2010 21:56 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik twijfel.
Ik vind het wel een goed boek om je kinderen mee op te voeden.
Ik ging met mijn moeder naar de film en wat een sex zeg. Mijn moeder kon er wel overheen kijken zeg maar.........quote:Op zondag 28 maart 2010 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn moeder had het luisterboek en ik leed aan plaatsvervangende schaamte, wat een gevloek vloog er door de kamer zeg
literair weet ik niet, maar klassieker wel natuurlijkquote:Op zondag 28 maart 2010 21:52 schreef freecell het volgende:
Ik! Ik deed dat!quote:Op zondag 28 maart 2010 21:58 schreef Braamyo het volgende:
En toen was in eens de weekend CUL vol en begonnen we aan een nieuwe
Ik ook!quote:Op zondag 28 maart 2010 21:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik wil gewoon nog zoveel lezen en ik ben nu bezig met de klassiekers, andere boeken kunnen me niet meer boeien. ik ben een boekenwurm
Het is allemaal zo verschrikkelijk platquote:Op zondag 28 maart 2010 21:55 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Boek gelezen. Film hoeft van mij niet.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:51 schreef ColdFeet het volgende:
ik ben een andere mening toegedaan dan cf. zowel het boek als de film zijn goed. maar heeft verder niks met literatuur te maken.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:49 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ik wil Gaat een vrouw naar de dokter.. lezen. Heb pas de film gezien.
You deserve a medal, one with your name on it, and is shines very very brightly.... into someone's eyequote:
'help, ikhen mijn vrouw zwanger gemaakt' is anders best leuk voor mannen. En niet zo heel plat eigenlijk... Tara durfde hem zelfs door mijn moeder te laten lezenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:03 schreef DarkElf het volgende:
Kluunik weiger het boek te lezen of de film te zien. Ik heb geen enkele behoefte om die eikel (mild uitgedrukt) te financieren.
niet zo generaliserend. er zijn goeie mannenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:07 schreef krakkemieke het volgende:
Kluun is geen ergere klootzak dan veel mannen die ik ken.
Als mannen te maken krijgen met erge dingen gaan ze niet praten en niks zeggen. Of ze gaan vreemd.
Dat praat ik niet goed. En voor zover ik het zie, Kluun ook niet.
Letterlijk, kut, lol!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:04 schreef Braamyo het volgende:
[..]
You deserve a medal, one with your name on it, and is shines very very brightly.... into someone's eye
Hoe was je wiekend
Er zijn zeker goeie mannen!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
niet zo generaliserend. er zijn goeie mannenik ken er meerdere, zelfs exemplaren die veel ellende meegemaakt hebben en nog steeds geen hufters geworden zijn.
Nou, zoek eens wat uitbreiding van je kennissenkring, danquote:Op zondag 28 maart 2010 22:07 schreef krakkemieke het volgende:
Kluun is geen ergere klootzak dan veel mannen die ik ken.
Als mannen te maken krijgen met erge dingen gaan ze niet praten en niks zeggen. Of ze gaan vreemd.
Dat praat ik niet goed. En voor zover ik het zie, Kluun ook niet.
Daar kan hij nog veel fouter van wordenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:13 schreef Bluezz het volgende:
En niet alles is waar wat Kluun geschreven heeft. Hij zegt dat niet eens de helft nonfictie is
Trusten slapers
meh ! dat klinkt ook niet leukquote:Op zondag 28 maart 2010 22:10 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Letterlijk, kut, lol!
Vorige week antibiotica geslikt, nu een schimmelinfectie, dus niet gefietst.
En de ontsteking in mijn kies is weer terug, morgen afspraak met de tandarts.
Ja, dat weten jij en ik.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nou, zoek eens wat uitbreiding van je kennissenkring, danIk weet heus dat niet alle mannen makkelijk praten in extreme situaties, maar vreemdgaan? Serieus? Je beslissingen laten leiden door je libido is geen goed idee
Het doet niet erg pijn, maar het valt gewoon even tegen dat de vorige kuur niet genoeg hielp.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
meh ! dat klinkt ook niet leuk
zijn er opbeurende woorden die we jou richting op kunnen werpen om een glimlach op je gezicht te toveren?
Blij om te horen dat het niet erg pijn doet.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:17 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Het doet niet erg pijn, maar het valt gewoon even tegen dat de vorige kuur niet genoeg hielp.
Alles wat jullie zeggen maakt me vrolijk!
Ja want álles wat jij zegt is zo ravissant interessant dat ik meteen in de pen klim om er een ferme repliek op te schrijven GRAAWHHH!quote:
Nou en of!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:10 schreef DarkElf het volgende:
[..]
niet zo generaliserend. er zijn goeie mannenik ken er meerdere, zelfs exemplaren die veel ellende meegemaakt hebben en nog steeds geen hufters geworden zijn.
Gefeliciteerd Bente en Tezz!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:22 schreef Tezz het volgende:
Even zwaaien!!!!!
Bente is geslaagd voor haar B-diploma en dat hebben we gevierd met de familie (Bente had maar liefst 8 supporters, hihi)! Lekkere hapjes (ikke paprika en komkommer) en een wijntje! Was fijn!
@Bluezz: thx voor je pm, ik ga me er morgen in verdiepen.........
En trusten!
Welterusten en gefeliciteerd met de kleine zwemster!quote:Op zondag 28 maart 2010 22:22 schreef Tezz het volgende:
Even zwaaien!!!!!
Bente is geslaagd voor haar B-diploma en dat hebben we gevierd met de familie (Bente had maar liefst 8 supporters, hihi)! Lekkere hapjes (ikke paprika en komkommer) en een wijntje! Was fijn!
@Bluezz: thx voor je pm, ik ga me er morgen in verdiepen.........
En trusten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |