Bij betaalde hypotheekrente en financieringskosten eigen woningquote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:51 schreef Stiemie het volgende:
Wij hebben in september onze hypotheek overgesloten. Hoe geef ik dat dan op en waar moet ik rekening mee houden (aftrekbare kosten enzo)?
En ik ben dus weer eens te laat met aangifte doen... nou ja met de paasdagen dan maar eens doen
nou... omdat je al weet ik veel hoe lang aan het zoeken bent heb ik gewoon even de zoekopdracht op belastingdienst.nl gedaan....quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:48 schreef klusfoobje het volgende:
ok, dus ff opnieuw rekenen met 4556. thnx
Sorry, spelfouten vliegen er wat vlot in... momenteel maar idd het gaat over afgelopen jaar, leek me logisch.
en bedankt don james , fijne vent, je moest eens weten hoe fijn een troen xm is![]()
enige dat ik maar niet kan vinden... WAAR vul ik die stomme basis verzekering in....Dat bedrag samen met de tandarts doet me over de drempel heen helpen.
Dat trouwens die "inhouding bijdrage Zorgverzekeringswet" niet aftrekbaar is omdat mijn baas die zou betalen vind ik maar vreemd. Er staat toch duidelijk dat het word ingehouden. Dan betaal IK dat toch?
quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
nou... omdat je al weet ik veel hoe lang aan het zoeken bent heb ik gewoon even de zoekopdracht op belastingdienst.nl gedaan....
Was wel 2 hele minuten werk!!
http://www.belastingdiens(...)tekosten2009-01.html
Mijn dank is groot!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:54 schreef justmattie het volgende:
[..]
Bij betaalde hypotheekrente en financieringskosten eigen woning
Bij het vraagtekentje staat welke kosten je op kunt geven.
Zou je graag willen helpen maar ik snap echt niks van wat je bedoelt.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:56 schreef klusfoobje het volgende:
okay, ff heel blond nu.
Ik heb alles ingevuld ( op die stomme basisverzekering na dan) Kijk ik bij het resume en zie ik tot mijn stomme verbazing een salaris staan dat nergens op slaat...
Met het salaris bij mijn nieuwe werkgever haal ik dat net niet en das echt substantieel hoger dan dat van de vorige.
Dit jaar is een gedeeld jaar dus dan zou ik dat bedrag zeker niet halen. Hoe komen ze daar in vredesnaam aan want de ingevulde bedragen kloppen wel....
troost je, ik ook niet.. daarom zweeg ik ook.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:38 schreef v0lt026 het volgende:
[..]
Zou je graag willen helpen maar ik snap echt niks van wat je bedoelt.
Wat ik bedoel is het volgende.quote:Op woensdag 31 maart 2010 00:41 schreef Nizno het volgende:
[..]
troost je, ik ook niet.. daarom zweeg ik ook.
Klopt. De ¤ 5.000,- geldt met ingang van 2010.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 23:06 schreef klusfoobje het volgende:
die vrij schenking van paps en mams voro afgelopen jaar, is die ECHT 5000 euro ???
ik heb in mijn aantekeningen van vorig jaar staan dat het toen 4479 euro was.
Ze zijn toch gene sinterklaas aan het spelen opeens?
is het niet teveel ?
mot het ff weten if aftrek van lening aan paps en mams...
quote:
Daar kan ik wel mee leven met deze suggesties.quote:Op woensdag 31 maart 2010 03:58 schreef aloe_vera het volgende:
[..]
en uitgekeerde vakantiedagen en andere verrekeningen
begrijpend lezen... en vooral.. alles lezenquote:Op woensdag 31 maart 2010 10:09 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Klopt. De ¤ 5.000,- geldt met ingang van 2010.
Laat ook maar,... heb een half topic gemist. Vraag was al beantwoord.
naja, op de loonstrook zie ik een bedrag staan van 815 euro nogwat per maand aan bijtelling.quote:
quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:02 schreef v0lt026 het volgende:
Als voor jou het soort auto niet van belang is, lease dan gewoon zo'n Honda Hybrid o.i.d. Ben je met een paar honderd euro klaar volgens mij per maand.
Ik zei toch laat maar. Ga zeur er dan ook niet over door.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:07 schreef Nizno het volgende:
[..]
begrijpend lezen... en vooral.. alles lezen
er staat in deze vraag ook.. afgelopen jaar.. en dat bedrag is dus 4556...
Neem aan dat er een "/" tussen Ga en zeur moet?quote:Op woensdag 31 maart 2010 12:58 schreef ManAtWork het volgende:
[..]
Ik zei toch laat maar. Ga zeur er dan ook niet over door.
Zeikerd.quote:Op woensdag 31 maart 2010 13:26 schreef Nizno het volgende:
[..]
Neem aan dat er een "/" tussen Ga en zeur moet?
Niks aparts aan. Jij stelt een vraag met betrekking tot schenkingsrechten, en schenkingen doe je vaak echt in het heden..en niet in het verleden.quote:Op woensdag 31 maart 2010 11:10 schreef klusfoobje het volgende:
op zich wel grappig dat idd in een topic over de belasting opgave van afgelopen jaar het idee kan komen dat een vraag betrekking heeft dit jaar. :-)
Wees gerust, als je te laat bent krijg je eerst nog een laatste herinnering/aanmaning voordat ze beginnen met het uitdelen van boetes.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |