Das best rapquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:11 schreef klaagbaas het volgende:
vandaag weer een rustig rondje van 5k, doel is dat te kunnen lopen onder 20 minutennog 5 minuten verbetering nodig
25 minuten is niet slecht ofzo, maar het blijkt dat als man zijnde je snelheid op je 27ste je top is en dat je dan door de jaren heen alleen maar langzamer zal wordenquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Das best rapIk ben tevreden met 25 min. Dat heb ik wel eens gelopen en vind ik een mooi tempo.
Dan ben ik dus pas na mn hoogtepunt begonnenquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:33 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
25 minuten is niet slecht ofzo, maar het blijkt dat als man zijnde je snelheid op je 27ste je top is en dat je dan door de jaren heen alleen maar langzamer zal worden
je zal nooit weten hoe snel je echt had kunnen zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:34 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Dan ben ik dus pas na mn hoogtepunt begonnen
Moet je kortere afstanden gaan lopen om je snelheid te gebruikenquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:33 schreef klaagbaas het volgende:
[..]
25 minuten is niet slecht ofzo, maar het blijkt dat als man zijnde je snelheid op je 27ste je top is en dat je dan door de jaren heen alleen maar langzamer zal worden
100m sprint ofzo.quote:Op vrijdag 9 april 2010 10:50 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Moet je kortere afstanden gaan lopen om je snelheid te gebruiken
Bijvoorbeeld.. Want dan test je pas echt hoe snel je bent.quote:
haha ik moet ook maar in het zuiderpark gaan wandelen is er maar druk met fok mensenquote:Op donderdag 8 april 2010 20:04 schreef Flappekz het volgende:
Zojuist EVY les 11 (8x2) gelopen, ging wel okee. Wel balen dat mn rug tegen ging sputteren vanaf de helft..
[ afbeelding ]
Je test dan alleen hoe snel je bent op de 100 metert, het gaat mij om de 5kmquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:55 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld.. Want dan test je pas echt hoe snel je bent.
Ik weet er sowieso al 3 die daar regelmatig lopen jaquote:Op vrijdag 9 april 2010 11:01 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
haha ik moet ook maar in het zuiderpark gaan wandelen is er maar druk met fok mensen
Maar je ziet straks wel duidelijk verbetering!quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:15 schreef Marvelous het volgende:
net voor het eerst met de sports tracker aan gelopen op aanraden van een medefokker.... nu dus spijt van!! ik wilde dus helemaal niet weten dat ik in les 4 3,2 km zou lopenmet een gemiddelde waar een bejaarde van in de lach schiet...
pffff...
Het gaat niet om wat je nu kan. Het gaat om wat je straks kanquote:Op vrijdag 9 april 2010 12:15 schreef Marvelous het volgende:
net voor het eerst met de sports tracker aan gelopen op aanraden van een medefokker.... nu dus spijt van!! ik wilde dus helemaal niet weten dat ik in les 4 3,2 km zou lopenmet een gemiddelde waar een bejaarde van in de lach schiet...
pffff...
Het is gewoon een kwestie van je ego aan de kant schuiven, niks meer en niks minder.quote:Op vrijdag 9 april 2010 12:15 schreef Marvelous het volgende:
pffff...
Dat zou idd netjes zijnquote:Op vrijdag 9 april 2010 10:14 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Das best rapIk ben tevreden met 25 min. Dat heb ik wel eens gelopen en vind ik een mooi tempo.
Inderdaad, dat is veel belangrijker. Je kunt wel snel lopen, zeg 25 minuten over 5 km, maar dat betekent dat je maar 25 minuten je conditie traint. Iemand die er 40 minuten over doet, traint dus 40 minuten zijn conditie. Uiteindelijk conditie train je met de duur, de hoeveelheid minuten die je loopt dus.quote:Op vrijdag 9 april 2010 13:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Ik heb helemaal (nog) niets met snelheid. Eerst maar eens 12,5 rondjes (atletiekbaan, is 5 km) aan 1 stuk kunnen lopen. Dat is al heel wat!
Dat is dus de reden dat ik in het donker loop of op een erg afgelegen plekquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:04 schreef LieLie het volgende:
Worden jullie ook zo enorm rood? Ik zie er vaak niet uit![]()
Ik ook hoor! Als wij de straat uitlopen en een andere oversteken zijn we aan de rand van het dorp, en daar is zo'n wandel/trimbosje waar je ongestoord kunt lopenquote:Op vrijdag 9 april 2010 16:09 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Dat is dus de reden dat ik in het donker loop of op een erg afgelegen plek![]()
Wel fijn dat het lopen zo goed ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |