Keuze is aan jouquote:Op dinsdag 6 april 2010 21:33 schreef boskameel het volgende:
Bij Apple kosten ze helaas allemaal >30 euro, beetje erg veel. Bij DX kosten ze maar 3/4 dollar, maar dan kan ik weer 2 weken wachten tot ie binnen is.
ik heb een sport houder van belkin die doet opzich zn werk was rond de 15/20 euro.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:19 schreef boskameel het volgende:
Grappig tooltje dat Runkeeper zeg, nooit eerder gebruikt. Vanavond eens geinstalleerd op mijn iPhone, en hij houdt echt alles precies bij.
[ afbeelding ]
Weet iemand een goede houder voor de iPhone tijdens het hardlopen bv voor om je bovenbeen/ arm? Hij zat nu in mijn broekzak, en ik durfde niet echt voluit te gaan, straks viel hij eruit.
Zolang je geen last hebt van enorme spierpijn / of andere blessure's zal het wel redelijk loslopen qua techniek.quote:Op dinsdag 6 april 2010 21:57 schreef winka het volgende:
Had geen correctie nodig en die lui zeiden dat ik goed liepMaar ja dat was drie keer heen en weer
![]()
Maar goed, ik ben nu sinds januari bezig, kan nu onderhand 4.5 km lopen zonder onderbreking. Ik heb (nog) geen last van spierpijn of wat dan ook. Kan ik er nu van uit gaan dat het wel goed zit met mijn looptechniek?
Ik heb vandaag ook last van mn kuiten, maar heb ook een slechte loop gehad, moest mn route meerdere malen aanpassen omdat de fietspaden open lagen en daardoor mn tempo niet kon vasthouden en dus heel inconsistent liep.quote:Op woensdag 7 april 2010 08:52 schreef blomst het volgende:
Net les 6 gelopen. Ging goed, maar ik hou maar last van harde, pijnlijke kuiten. In de loopstukjes hersteld het wel weer.
Pas aan het eind van de les wordt dat wat minder.
Hebben meer mensen daar last van?? i
Heb je destijds verschillende merken geprobeerd? Anders kun je misschien eens een aantal andere merken schoenen passen, om te voelen of het nu echt veel verschil maakt. Dan kun je altijd nog beslissen of je andere wilt gaan kopen of het bij deze houdt. Elk merk heeft een eigen systeem voor de demping heb ik begrepen en het is heel persoonlijk wat je fijn vindt.quote:Op woensdag 7 april 2010 08:29 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Ik lees trouwens nu al meerdere keren dat mensen met perfecte, voor hen bedoelde schoenen over de weg lijken te zweven. Dat heb ik helemaal niet met mijn schoenen, en ik ben dan ook niet gefilmd toen ik ze kocht.
Maar ik heb dan wel weer het gevoel dat ze goed zitten en ik heb ook geen overmatige last van spierpijn, laat staan blessures.
Ik vraag me af of ik er toch goed aan zou doen om andere schoenen te halen.
Thanks!quote:Op woensdag 7 april 2010 11:18 schreef Lolaatje het volgende:
[..]
Heb je destijds verschillende merken geprobeerd? Anders kun je misschien eens een aantal andere merken schoenen passen, om te voelen of het nu echt veel verschil maakt. Dan kun je altijd nog beslissen of je andere wilt gaan kopen of het bij deze houdt. Elk merk heeft een eigen systeem voor de demping heb ik begrepen en het is heel persoonlijk wat je fijn vindt.
Chapeau trouwens voor je schema
Ja oké, ik wist al niet echt wat ik me erbij voor moest stellen.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:44 schreef KingOfMars het volgende:
Nou vind ik over de weg zweven ook enigzins geromantiseerd overkomen hoor. Tuurlijk, op wandeltempo loop je op kussentjes maar na een paar kilometer ga je net zo dood hoor..
Ik wou net zeggen idd, als ik een km of wat gewoon loop wordt het uiteindelijk wel minder dat zweefeffect.quote:Op woensdag 7 april 2010 12:44 schreef KingOfMars het volgende:
Nou vind ik over de weg zweven ook enigzins geromantiseerd overkomen hoor. Tuurlijk, op wandeltempo loop je op kussentjes maar na een paar kilometer ga je net zo dood hoor..
Jij bent ook al goed bezig, zo te horen.quote:Op woensdag 7 april 2010 14:57 schreef LieLie het volgende:
hey!
ik denk dat ik deze schoenen uiteindelijk niet houd, maar wel tot ik zekerder ben dat ik doorga. voor kleren geldt hetzelfde. loopt lekker, dus is eerst oké![]()
ik hoop straks nog te kunnen lopen als ik thuis ben. maar na het eten hoef ik niet te doen, daar heb ik nog zo lang last van!
volgens mij moet ik 5x2 of 5x3
en 6 minuten, goed bezig! de stappen naar meer minuten gaan wel steeds makkelijker of niet?
Dat is ook wel zo. Ik vond het zelf vooral goed merkbaar toen ik voor het eerst op mijn nieuwe schoenen ging lopen, zeker in vergelijking met die oude ging ik zo fijn de weg over. Nu nog overigens, alleen dat effect ebt wel wat weg na een paar kilometer inderdaadquote:Op woensdag 7 april 2010 12:44 schreef KingOfMars het volgende:
Nou vind ik over de weg zweven ook enigzins geromantiseerd overkomen hoor.
lopen staat bij Evy voor draven, en dan op je eigen tempo.quote:Op woensdag 7 april 2010 18:07 schreef Rimketje het volgende:
Hier een nieuweling op hardloopgebied.
Afgelopen maandag begonnen met Evy's start to run en daarnet les 2 gehad..
Maar ik twijfel of ik het wel juist doe, je hebt wandelen en lopen, maar wandelen was vandaag erg traag en het lopen was gewoon wat ik altijd loop (En nu loop ik snel, ik krijg er vaak commentaar op, maar rennen is het toch ook nog niet).
Nu heb ik verder geluisterd en lijkt het tempo nog wel wat hoger te worden, maar klopt het dat je eerst meer 'snelloopt' dan echt hardloopt (echt versnellen naar renachtig..)
Beetje vage uitleg, maar ik vroeg het me af, voordat ik straks in les 10 ben en eigenlijk nog niks ben opgeschoten..
Ik heb er ook wel last van, volgens mij gaat het wel over. Maar waarom ben je in week vijf begonnen dan?quote:Op woensdag 7 april 2010 18:13 schreef Hondenfluitje het volgende:
Ik ben met dat schema van Runinfo begonnen nu (begonnen met week 5). Maar ik merk dat ik binnen 5 minuten al last krijg van m'n kuiten. Ik houd me wel gewoon aan m'n schema, maar ik weet niet of het op deze manier wel goed voor m'n kuiten is. M'n broertje zegt dat m'n lichaam gewoon moet wennen en dat het na een paar weken wel overgaat, maar ik weet het even niet.
Ik was al bijna naar zo'n winkel toe gegaan waar je je looptechniek enz. kan laten analyseren. Maar dat heb ik nu dus nog niet gedaan, misschien heeft iemand anders een andere raad?
Goed topic trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |