Nee, maar de app die jij beschrijft kun je alleen downloaden op een android telefoon en denk niet dat iedereen een android telefoon heeft vandaar mn opmerking. De app is gratis, maar je moet wel een toestel hebben die het ondersteund.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:41 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Die koop je toch niet puur voor het rennen?
Zo ga jij er ook van uit dat ik een iPod hebquote:Op zondag 28 maart 2010 19:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Nee, maar de app die jij beschrijft kun je alleen downloaden op een android telefoon en denk niet dat iedereen een android telefoon heeft vandaar mn opmerking. De app is gratis, maar je moet wel een toestel hebben die het ondersteund.
Uiteraard, mn post is niet bedoeld als kritiek, ik moedig verschillende mogelijkheden alleen maar aanquote:Op zondag 28 maart 2010 19:47 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Zo ga jij er ook van uit dat ik een iPod heb
Punt is dat GotC met haar post mensen (met een android phone, of die er eentje willen hebben) wilde laten
zien dat er een mooie gratis app beschibaar is. Lief toch?
Goedzo, dan zitten we op één lijnquote:Op zondag 28 maart 2010 19:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Uiteraard, mn post is niet bedoeld als kritiek, ik moedig verschillende mogelijkheden alleen maar aan
Vind het wel leuk dat er zo veel opties zijn voor hardlopersquote:Op zondag 28 maart 2010 19:48 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Uiteraard, mn post is niet bedoeld als kritiek, ik moedig verschillende mogelijkheden alleen maar aan
Misschien ben je te hard begonnen en loop je te snel. Op wat voor schoenen loop je eigenlijk?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:46 schreef Stienn het volgende:
Ben er al een aantal keer mee begonnen. Alleen ik krijg vaak last van spierpijn in mijn scheenbeen, wat doe ik fout?
Heb je spierpijn tijdens of na het lopen? Mijn schenen willen af en toe wat pijn doen tijdens t lopen..quote:Op zondag 28 maart 2010 19:46 schreef Stienn het volgende:
Ben er al een aantal keer mee begonnen. Alleen ik krijg vaak last van spierpijn in mijn scheenbeen, wat doe ik fout?
Ik ben daar ook mee bezig. Omdat ik eigenlijk mn hele leven alleen maar hele korte sprintjes heb getrokken, liep ik alleen maar op mijn voorvoeten. Dat is nu wel andersquote:Op zondag 28 maart 2010 20:00 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Zo, dat gaat opeens snel hier!![]()
Ik ben vanochtend weer geweest. Mijn schema herhaalt de vorige week dus ik had het makkelijk.
Alleen het was het weer er echt niet voor.Het was best koud en het meest irritante was dat het zo hard waaide. Dat loopt echt niet lekker.
![]()
Ik ga me trouwens toch iets meer verdiepen in de looptechniek. Het viel me vandaag op dat ik niet op mijn hiel, maar op mijn hele voet land en dat het elke keer wel een duidelijk hoorbare "klap" maakt. Het lijkt me dat het toch de bedoeling is om soepeler te lopen.
Heheh mijn route gaat langs een provinciale weg en het is daar heel open en het waait er al redelijk tot hard.. maar je went er aan uiteindelijk.quote:Op zondag 28 maart 2010 20:00 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
Zo, dat gaat opeens snel hier!![]()
Ik ben vanochtend weer geweest. Mijn schema herhaalt de vorige week dus ik had het makkelijk.
Alleen het was het weer er echt niet voor.Het was best koud en het meest irritante was dat het zo hard waaide. Dat loopt echt niet lekker.
![]()
Ik ga me trouwens toch iets meer verdiepen in de looptechniek. Het viel me vandaag op dat ik niet op mijn hiel, maar op mijn hele voet land en dat het elke keer wel een duidelijk hoorbare "klap" maakt. Het lijkt me dat het toch de bedoeling is om soepeler te lopen.
Hoe ben jij daar precies mee bezig? Heb je bijvoorbeeld ergens gelezen hoe je het beste kunt lopen of forceer je jezelf om anders te lopen?quote:Op zondag 28 maart 2010 20:01 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ik ben daar ook mee bezig. Omdat ik eigenlijk mn hele leven alleen maar hele korte sprintjes heb getrokken, liep ik alleen maar op mijn voorvoeten. Dat is nu wel anders
Ik forceer mezelf anders te lopen (op een paar verschillende manieren). De manier die het lekkerst blijkt te lopen en waar ik het minst lichamelijk last van heb, wintquote:Op zondag 28 maart 2010 20:14 schreef Vuurvliegje88 het volgende:
[..]
Hoe ben jij daar precies mee bezig? Heb je bijvoorbeeld ergens gelezen hoe je het beste kunt lopen of forceer je jezelf om anders te lopen?
Spierpijn na het lopen, soms zo erg dat ik de volgende dag niet eens kan lopen..quote:Op zondag 28 maart 2010 19:57 schreef GotC het volgende:
[..]
Heb je spierpijn tijdens of na het lopen? Mijn schenen willen af en toe wat pijn doen tijdens t lopen..
Geen probleemquote:Op zondag 28 maart 2010 20:31 schreef Lolaatje het volgende:
Toffe tip van die app, ik ga daar dinsdag eens mee lopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |