Nou op je 37ste nog in de eredivisie spelen vind ik ook een prestatie.quote:
Niet zonder vuil getackeld te worden idd.quote:
Huh? Het was toch een Vitesse-plaatje?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:32 schreef Lundegaard het volgende:
Pothuizen... Die dwaas die ooit een Feyenerd tattoo had en `m weer liet weghalen omdat ie eigenlijk weer voor Twente was.
Hoe ging dat daarvóór dan? Gewoon waarschuwingen en ging je over het randje rood?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:30 schreef tong80 het volgende:
Iemand trouwens met een top tien van gele kaarten verzamelaars ofzo ?
Denk dat Hans Kraaij en Cor Lems er wel in staan.
Van Hanegem ontving trouwens ooit de allereerste.
Rode kaarten bestonden ook niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 07:44 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Hoe ging dat daarvóór dan? Gewoon waarschuwingen en ging je over het randje rood?
Wat heb jij vandaag de hele dag gedaan, als ik zo vrij zou mogen zijn dit te vragen?quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rode kaarten bestonden ook niet.
Waarschuwingen wel.
Langs mijn hoertjes geweest om de weekend opbrengst te incassseren.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:02 schreef PjotrXII het volgende:
[..]
Wat heb jij vandaag de hele dag gedaan, als ik zo vrij zou mogen zijn dit te vragen?
Mijn klassieke beeld van Tong80, wat doe je?!quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Langs mijn hoertjes geweest om de weekend opbrengst te incassseren.
Ook geen uitsluitingen etc? Wel stukje beter nu danquote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
Rode kaarten bestonden ook niet.
Waarschuwingen wel.
Jawel Cruijff was de eerste Nederlandse international die uit het veld werd gestuurd in 1968.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 21:49 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ook geen uitsluitingen etc? Wel stukje beter nu dan
Opa Tong, vertel me het verhaal over de allereerste gele kaart en de invoering er vanquote:Op zondag 28 maart 2010 19:30 schreef tong80 het volgende:
Iemand trouwens met een top tien van gele kaarten verzamelaars ofzo ?
Denk dat Hans Kraaij en Cor Lems er wel in staan.
Van Hanegem ontving trouwens ooit de allereerste.
Klootzakquote:Op dinsdag 30 maart 2010 22:16 schreef Mr.Houdoe het volgende:
[..]
Opa Tong, vertel me het verhaal over de allereerste gele kaart en de invoering er van
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |