Voorjaarsschoonmaak hequote:
Ja hoor, met jou ook?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:22 schreef PiRANiA het volgende:
Alles goed jongens ende meisjes?
Blijf nog even. Studeren is slecht voor je gezondheid.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:23 schreef Maraca het volgende:
Nou kinders, ik ga weer studeren. Tot straks bij UIN
Och och och...quote:Op zondag 28 maart 2010 19:23 schreef Maraca het volgende:
Ik zeg doen!quote:Op zondag 28 maart 2010 19:23 schreef WcPot het volgende:
Ik heb een idee.![]()
Zullen we allemaal de zelfde avatar nemen als wegmisbruikers en Undercover in Nederland begint.
Bijvoorbeeld allemaal Koos of Albertoooo. Dat zal er best leuk uitzien. En als wegmisbruikers en Undercover in Nederland is afgelopen neemt iedereen zijn eigen avatar weer in gebruik.
Wrom?quote:
idem hier. Kan eigenlijk niet kijken ivm met belangrijke toets maar voor alberto maak ik uiteraard een uitzondering.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:23 schreef Maraca het volgende:
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Yeah. mooi man dat je weer terug bent.
Valt ook wel meequote:Op zondag 28 maart 2010 19:29 schreef 9611Niels het volgende:
![]()
![]()
![]()
Pirania is keurig op tijd geunband zie ik
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:23 schreef WcPot het volgende:
Ik heb een idee.![]()
Zullen we allemaal de zelfde avatar nemen als wegmisbruikers en Undercover in Nederland begint.
Bijvoorbeeld allemaal Koos of Albertoooo. Dat zal er best leuk uitzien. En als wegmisbruikers en Undercover in Nederland is afgelopen neemt iedereen zijn eigen avatar weer in gebruik.
Ik had willen openenquote:Op zondag 28 maart 2010 19:29 schreef 9611Niels het volgende:
![]()
![]()
![]()
Pirania is keurig op tijd geunband zie ik
Totaal niet handig in dit topicquote:Op zondag 28 maart 2010 19:23 schreef WcPot het volgende:
Ik heb een idee.![]()
nee, die maagdendokter is niet te overtreffen..quote:
Nouja, hij had ook om 22.30 geunband kunnen wordenquote:
Remlof had mij 19.00 uur beloofd.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:31 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Nouja, hij had ook om 22.30 geunband kunnen worden
Dit plaatje gepost:quote:Op zondag 28 maart 2010 19:33 schreef 9611Niels het volgende:
Wat had je nou eigenlijk gedaan dan pirania?
Is dat ook al banwaardig tegenwoordig?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dit plaatje gepost:
http://uploads.kexx.net/image.jpeg
Ja. Kinderachtig hequote:Op zondag 28 maart 2010 19:35 schreef 9611Niels het volgende:
[..]
Is dat ook al banwaardig tegenwoordig?
Nee ik zat net nog te zeggen dat ik er niet van hou als mensen hun UI veranderen want dan herken ik ze nietquote:
Ik ken hetquote:Op zondag 28 maart 2010 19:36 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nee ik zat net nog te zeggen dat ik er niet van hou als mensen hun UI veranderen want dan herken ik ze niet
Is dat allesquote:Op zondag 28 maart 2010 19:34 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Dit plaatje gepost:
http://uploads.kexx.net/image.jpeg
Jahquote:Op zondag 28 maart 2010 19:38 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
T was nog in een SC ook, toch PiRANiA?
quote:
Als Alberto mee leest zal hij trots op ons zijn. Dus ik zeg doen!quote:
Stel hem gewoon in op http://kexx.net/alberto.gifquote:Op zondag 28 maart 2010 19:41 schreef AdvancedPower het volgende:
Hihi. Ik krijg ook een nieuwe UI.
Gaat Juicy mij hopelijk even bij helpen.
Een minuut zonder Hege in mijn UI is een minuut niet geleefd.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:41 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Stel hem gewoon in op http://kexx.net/alberto.gif
Daar hebben wij wel iemand anders voor op het forumquote:
Alsof het zo bijzonder wasquote:Op zondag 28 maart 2010 19:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Daar hebben wij wel iemand anders voor op het forum
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |