quote:Op zondag 28 maart 2010 20:11 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Ik wil niet meer raden want ik raad altijd fout en ik vind het zo voor lul elke keer![]()
Maar ik vind 'm wel erg mooooi
quote:Op zondag 28 maart 2010 19:19 schreef PeRi het volgende:
[..]
Mooi, staat je goed.
[..]
Dát is pas gróen.
Ik heb horrible Catrice er af gehaald enRimmel Pro - Celebrity Bash opgedaan
.
[ afbeelding ]
OPI Yoga-ta this Blue? Mooie kleur trouwensquote:
Russian Navy?quote:Op zondag 28 maart 2010 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
Okee, jullie mogen het lakje raden
[ afbeelding ]
Yup, meerdere keren zelfs hahaha. Heb er 2 keer een set laten zetten en ook een aantal keren laten opvullen. Het wisselt erg wie je hebt, maar over het algemeen is het echt niet best. Maar ja goedkoop hequote:Op zondag 28 maart 2010 20:11 schreef Juud- het volgende:
Ai snkr, heb je die slechte ervaring zelf gehad?
Ennee..welkom nieuweling! Wat heb je besteld?
Ja dat wilde ik ook stiekem zeggen , maar ja die had ze pas al opgehad. Of zou het een strikvraag zijn, is wel SQ stylo natuurlijk!!quote:
oef dat klinkt goed! Ik ga morgen na mijn werk gelijk even kijken of V&D in Den Haag die ook heeftquote:Op zondag 28 maart 2010 20:07 schreef Daph_ het volgende:
Oh ja ik zag idd WIC lakken in een set van 4 voor 10 euro bij V&D.. Zal even kijken of ze die morgen nog hebben!
Opi Inkquote:Op zondag 28 maart 2010 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt sprekend op mijn Hema lakje, maar heb zo'n vermoeden dat die het wel niet zal zijnquote:Op zondag 28 maart 2010 19:52 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Zie je!! Dat had ik nooit geraden. Niemand niet, en dat wist je, zo gemeenquote:Op zondag 28 maart 2010 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
*tromgeroffel*
Het is...
China Glaze Afterglow
Over een laagje zwart!
Echt bizar!
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:16 schreef Stormqueen het volgende:
*tromgeroffel*
Het is...
China Glaze Afterglow
Over een laagje zwart!
Echt bizar!
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:18 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
Zie je!! Dat had ik nooit geraden. Niemand niet, en dat wist je, zo gemeen![]()
![]()
![]()
Ja.. Maar kan op de site alleen een naturel versie vinden, of deze: http://www.vd.nl/vendWebS(...)llak/20715080?page=2quote:
Ik zou er niet op rekenen, da's nooit bij dat soort setsquote:Op zondag 28 maart 2010 20:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ja.. Maar kan op de site alleen een naturel versie vinden, of deze: http://www.vd.nl/vendWebS(...)llak/20715080?page=2
Zal morgen eens kijken of ze ook setjes met interessante kleuren hebben
quote:Op zondag 28 maart 2010 20:16 schreef snkr-xxx het volgende:
En nog over die nagelsalon: Vragen ze : Hoe komen je nagelriemen zo rood?
- Ja uh geen idee, misschien omdat je die slijptol er steeds langs gooit?
Wat een bjoetie zeg.. Echt een mooi kleurtje.quote:Op zondag 28 maart 2010 18:08 schreef MinderMutsig het volgende:
Oh hai
[ afbeelding ]
Asos by Ciaté Pixie.
Eindelijk weer eens tijd om te lakken.Heb al voor drie dagen aan posts klaarstaan.
Awwwquote:Op zondag 28 maart 2010 20:23 schreef Juud- het volgende:
[..]
![]()
Je eigen nagels laten groeien was een gouden greep.. ze zijn echt zooo mooi
Die is zo mooi!!!!!!!!quote:Op zondag 28 maart 2010 16:17 schreef snkr-xxx het volgende:
Die lakjes van AA voor Daph die waren voor haar meebesteld hoor, de rekening krijgt ze nog![]()
Naja behalve die Hello Kitty dan![]()
Sorry Daph![]()
![]()
![]()
![]()
Of nou ja, dat geld ben ik toch alweer kwijt aan haar voor de Nfu Oh's![]()
Dit droeg ik een paar dagen gelee, OPI DS original , was het maar altijd zonnig:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |