jij bent echt het levende bewijs dat strakke wielerbroekjes je denkvermogen aantastenquote:Op zondag 28 maart 2010 13:56 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik heb een simpele fiets! Maar ik wielren alleen of met maximaal 3 a 4 man. Maar gewoon relaxt heh! Wat boeit mij het als ik even niet langs kan! Dan ga ik wel een zij wegje in! Waar ik wel een hekel aan heb zijn fietsende groepjes die naar hun school gaan! Met uhm 9-13 km per uur! Die mensen vragen erom om ingehaald te worden!
GVD! NEE!quote:
Het gaat niet om de sport. Het gaat om het gedrag wat een hoop van die apen menen aan te moeten nemen, zodra ze met hun tanga met pijpen op hun zadeltje gaan zitten.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:54 schreef erkel het volgende:
Al de anti-sporters en chubbies organiseren zich weer een topicWat aan afgunst proef ik uit het commentaar.
Ow wat zouden de chubbies eens op een fiets willen springen en een paar kilometer willen afleggen, maar na een paar honderd meter staan hun longen al op ontploffen
Daar hebben we een wielrenner, hoor.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:54 schreef erkel het volgende:
Al de anti-sporters en chubbies organiseren zich weer een topicWat aan afgunst proef ik uit het commentaar.
Ow wat zouden de chubbies eens op een fiets willen springen en een paar kilometer willen afleggen, maar na een paar honderd meter staan hun longen al op ontploffen
Tsjah, ik doe niet aan wielrennen. Goh, blijkt de wereld toch niet te bestaan uit alleen maar wielrenhaters en wielrenners, hè.quote:Op zondag 28 maart 2010 17:04 schreef Marurk het volgende:
[..]
Daar hebben we een wielrenner, hoor.
En niet alle niet-wielrenners sporten niet hoor. (Lastige zin he, whahaha EINZ!!!11!!![]()
![]()
![]()
)
ik fiets gemiddeld rond de 1000-1200 km per maand, gewoon op een normale hybride fiets, in normale kleding. om lekker te bewegen hoef ik geen strak mongolenpakje aanquote:Op zondag 28 maart 2010 16:54 schreef erkel het volgende:
Dus je doet een aanname over mensen die niet wielrennen, want hun longen ontploffen binnen een paar honderd meter, maar je doet het zelf dus ook niet?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:08 schreef erkel het volgende:
[..]
Tsjah, ik doe niet aan wielrennen. Goh, blijkt de wereld toch niet te bestaan uit alleen maar wielrenhaters en wielrenners, hè.
Ik snap ze alleen wel. Lekker in de buitenlucht sporten. Zouden meer mensen hier eens moeten doen.
Mooi.quote:Op zondag 28 maart 2010 16:51 schreef Yankee het volgende:
"Vanaf terrasjes kijken toeristen en inwoners toe. Niet-wielrenners. De leegte van die levens schokt me."
Gemiddeld een km of 40 per dag is wel netjes. Wat voor hybride rijd je?quote:Op zondag 28 maart 2010 17:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik fiets gemiddeld rond de 1000-1200 km per maand, gewoon op een normale hybride fiets, in normale kleding. om lekker te bewegen hoef ik geen strak mongolenpakje aan
een 10 jaar ouwe Gazelle Cayoquote:Op zondag 28 maart 2010 17:19 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Gemiddeld een km of 40 per dag is wel netjes. Wat voor hybride rijd je?
Gelukkig weten die mensen wel dat de straat geen wedstrijdparcour isquote:Op zondag 28 maart 2010 17:14 schreef marcodej het volgende:
[..]
Mooi.![]()
Onterechte, gegeneraliseerde, klacht.
Lekker net een rondje van 90km gedaan. Na zo'n ritje kan ik altijd wel een veelvoud aan topics openen over andere verkeersdeelnemers: nordic walkers op het fietspad, skeeleraars, wandelaars op het fietspad, mensen met (onaangelijnde) honden, automobilisten die slecht anticiperen, jeugd die met zn drieen naast elkaar fietst, bejaarden die niet reageren op belsignalen en zich argeloos in het verkeer begeven... Je komt ze elke rit wel tegen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |