Wat moet ik er dan mee? Op posterformaat af laten drukken en in willekeurige bushokjes plakken?quote:Op zondag 28 maart 2010 21:50 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Zet het dan niet op internet
En je ziet dus helemaal niets
Ze staan op fok.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:52 schreef naatje_1 het volgende:
DW, mag timmm de foto's aan mij doorsturen
Iedereen kan hem nu sowieso zien, als je hem neerzet, moet je er gewoon vanuit gaan dat iedereen op FOK! hem kan bekijken. En dan niet huillie doen als hij ergens anders gepost wordt. Staat trouwens zelfs in de algemene voorwaarden.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat moet ik er dan mee? Op posterformaat af laten drukken en in willekeurige bushokjes plakken?
En dat ìk het online zet, wil niet zeggen dat jij die post mag cross-posten.
En je ziet wel wat.
Iedereen kan ;m zien ja. Dus? Dat wil niet zeggen dat ik ;m in ONZ wil hebben.quote:Op zondag 28 maart 2010 21:55 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Iedereen kan hem nu sowieso zien, als je hem neerzet, moet je er gewoon vanuit gaan dat iedereen op FOK! hem kan bekijken. En dan niet huillie doen als hij ergens anders gepost wordt. Staat trouwens zelfs in de algemene voorwaarden.
Maar goed, ik heb hem toch weggehaald, omdat ik zo'n lieverd ben. En je ziet inderdaad wel wat, maar geen tetten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
Jep.2quote:Op zondag 28 maart 2010 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
moet ik gaan zoekenHeb jij ze zelf gepost?
Heb jij ook weer fapmateriaal.quote:
Is genoeg.quote:
Kest t wel oan?quote:
Of je het wel aankan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |