Okequote:
Inderdaadquote:Op zondag 28 maart 2010 22:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Oh kijk, dan is het voor mij een stukje dichter bij om je op de komen zoeken
quote:
Dus beide op goed geluk, maar wat voor een vervolg opleiding wil je dan gaan doen?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:54 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Oke
[..]
InderdaadMaar het is wel kut, want mijn 1e keuze studie is dus met loting en numerus fixus, en 2e keuze heeft ook aanvullende eisen.
1e keuze forensisch onderzoek, 2e keuze creatieve therapie met als medium drama.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:55 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus beide op goed geluk, maar wat voor een vervolg opleiding wil je dan gaan doen?
Hoi Maantjequote:Op zondag 28 maart 2010 22:55 schreef DeLuna het volgende:
Hoiiiii, ik ben weer thuisss
Maar ik ga nu slapen dus dikke doeii
Nah, zo m'n mandje in. Vroege wakker enzoquote:
Lekker slapenquote:Op zondag 28 maart 2010 22:55 schreef DeLuna het volgende:
Hoiiiii, ik ben weer thuisss
Maar ik ga nu slapen dus dikke doeii
En die eerste kan alleen maar in A'dam of ook nog op andere plekken?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
1e keuze forensisch onderzoek, 2e keuze creatieve therapie met als medium drama.
Mag ik mee?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah, zo m'n mandje in. Vroege wakker enzo
Alleen Amsterdam.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:57 schreef Trevland het volgende:
[..]
En die eerste kan alleen maar in A'dam of ook nog op andere plekken?
ja en dan te bedenken dat het een uur eerder is als andersquote:Op zondag 28 maart 2010 22:56 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nah, zo m'n mandje in. Vroege wakker enzo
Ben je er zo slecht in dan?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:56 schreef timmmmm het volgende:
Ik wil geen mondeling Nederlands
Dan doe je het niet.quote:
Ja nogal. Je kan de master wel doen in Leeuwarden of breda, maar dan moet je eerst life sciences doen.quote:
Jij welquote:Op zondag 28 maart 2010 22:57 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Mag ik mee?Jouw bed slaapt lekker.
En vroege wakker ja? Zie je wel dat mijn Nederlands beter is
En daar heb je zo te horen geen zin in?quote:Op zondag 28 maart 2010 22:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja nogal. Je kan de master wel doen in Leeuwarden of breda, maar dan moet je eerst life sciences doen.
Dan word ik keizenuwachtig en ga ik veel te snel en ongecontroleerd praten, en alles door de war halen, en in plaats van het over het huis van de zeven zusters, Joe Speedboot, knielenop een bed violen en De geschiedenis van mijn kaalheid te hebben, gooi ik alles door elkaar en worden het zeven zusters die een bloemenkwekerij onderhouden terwijl ze maar een hand kunnen bewegen en een te kleine piemel hebben, dus dan gaat het helemaal fout.quote:
Geyl.quote:Op zondag 28 maart 2010 22:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jij wel
Typo is wat anders dan goed of slecht Nederlands.
quote:Op zondag 28 maart 2010 23:02 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Dan word ik keizenuwachtig en ga ik veel te snel en ongecontroleerd praten, en alles door de war halen, en in plaats van het over het huis van de zeven zusters, Joe Speedboot, knielenop een bed violen en De geschiedenis van mijn kaalheid te hebben, gooi ik alles door elkaar en worden het zeven zusters die een bloemenkwekerij onderhouden terwijl ze maar een hand kunnen bewegen en een te kleine piemel hebben, dus dan gaat het helemaal fout.
En dit is een hele lange zin geworden
show me your titsquote:Op zondag 28 maart 2010 23:03 schreef suikertaartje het volgende:
Is dat gezeur met die tieten al afgelopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |