Er doen wel veel teams mee, maar die worden niet voorgetrokken of iets dergelijks, dus mocht je via je bedrijf willen lopen, dan kan datquote:Op vrijdag 2 april 2010 12:44 schreef No-P het volgende:
[..]
Ah die indeling op streeftijd is inderdaad beter. Via mijn werk vorig jaar deden er wel behoorlijk veel teams mee, maar die starten dus ook op streeftijd. Welk % moet je ongeveer aftrekken van je tijd in vergelijking met een volledig vlak parkoers?
Alle hardlopers dus massaal aan de kersensap!quote:Op vrijdag 2 april 2010 14:40 schreef ForrestX het volgende:
Sneller herstel marathonlopers door kersensap
Erg jammer! Misschien kan je dit jaar alsnog een andere marathon doen als je hersteld bent...quote:Op vrijdag 2 april 2010 13:02 schreef Quito1 het volgende:
Jammer dat het zo snel vol was, wist niet dat de inschrijving gister was. Ik zal een paar weken van te voren marktplaats ed maar eens afspeuren...
Vandaag weer een poging gedaan om te lopen, maar ik krijg na 10km. nog steeds last van mijn knie dus de marathon volgende week in Rotterdam gaat hem niet worden....
Als iemand mijn startbewijs wil overnemen kan hij me een pm sturen.
Ik had hetzelfde geluk, mijn vriendin was iets van 1 uur en 45 min bezig geweest met het inschrijven van 3 personen...quote:Op vrijdag 2 april 2010 17:25 schreef The_Hives het volgende:
ik ben ingeschreven voor de dam tot damMaar goed dat mn vriendin vrij was anders had ik het 's avonds nog moeten proberen
Daar word ik toch zo moe van hè, al die daily fads... Tegenwoordig is het chocomel, morgen kersensapquote:Op vrijdag 2 april 2010 14:43 schreef Quito1 het volgende:
[..]
Alle hardlopers dus massaal aan de kersensap!
ik loop ook. Volgens mij iets over gelezen. Dat het wordt vervoerd ofzo. Morgen startnummer halen en pasta eten in de jaarbeurs??quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:10 schreef ShadyLane het volgende:
Gaat er nog iemand van hier de 10km lopen in Utrecht overmorgen? Ik lees dat we met de trein vervoerd worden naar het startpunt en ik zie niets over garderobe/bagagevervoer. Ik neem dus aan dat je geen jack o.i.d. achter kunt laten bij de start? In dat geval bind ik het wel gewoon om, heb geen zin in gekleum.
Ja ik ga hem ook lopen.quote:Op zaterdag 3 april 2010 21:10 schreef ShadyLane het volgende:
Gaat er nog iemand van hier de 10km lopen in Utrecht overmorgen? Ik lees dat we met de trein vervoerd worden naar het startpunt en ik zie niets over garderobe/bagagevervoer. Ik neem dus aan dat je geen jack o.i.d. achter kunt laten bij de start? In dat geval bind ik het wel gewoon om, heb geen zin in gekleum.
Ik heb het nog even voor je nagevraagd hoe het zit met je spullen in bewaring geven.quote:Op zondag 4 april 2010 11:50 schreef ShadyLane het volgende:
Ja precies, en ik ben toch al zo'n koukleum. Ik ga dus mooi m'n jack meenemen en tijdens het lopen ombinden. En wellicht ook maar geen korte broek!
Voor morgen is wel aardig weer voorspeld, dus wellicht valt het met de kou best mee.
Meeten had ik leuk gevonden, maar ik haal dus niet zelf m'n startnummer op straks. Daarom alvast iedereen veel succes gewenst!
Zag je bericht te laat, ben net terugquote:Op zondag 4 april 2010 12:00 schreef dyna18 het volgende:
Casper en ik gaan om 14:00 vandaag naar de beurs.
Beertenderrr, Annoh en Woodpecker. Als jullie nog willen meeten, stuur me even een PB met je 06 nummer.
Ik heb er trouwens enorm zin in. Dit wordt mijn 1e evenement.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |