Anne, wat ik je bromquote:Op maandag 29 maart 2010 16:23 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heb ook echt mijn best gedaan jou te boycotten hoorMaar paar dagen terug was ik alles kwijt weet je nog? Heb jou toen bericht gestuurd of jij wel op Fok! kon. Dat kon je en toen ben ik gewoon een tijdje leuk bezig geweest de hele heidense bende te resetten en hoera!!! Toen kon ik er weer op.
Denk zelf dat het het spook van Huissen is, of de zweefmuts. Of allebei. Ze donderen gewoon af en toe eens iemand van Fok!
Nee hoor, die verzint er een belspelletje of een panel met BN'ers bij en het is zijn eigen idee.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:29 schreef Toverheks het volgende:schei ermee uit mijn ideen te delen met johan en de rest van nederland, Ga eens bij Johan de Mol langs, die betaald me tenminste voor mijn strakke plannen.*O*
Ik vind het meer de Brabantse en dronken variant van Hedy d'Ancona.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:33 schreef beequeen het volgende:
Volgens juffrouw Jannie spreken ze in Spanje keiveel spaans.
Die rot Spanjaarden ookquote:Op maandag 29 maart 2010 16:33 schreef beequeen het volgende:
Volgens juffrouw Jannie spreken ze in Spanje keiveel Spaans.
Echt? Goh, dat was me nu nog nooit opgevallen. Apart zeg, spaans spreken in Spanjequote:Op maandag 29 maart 2010 16:33 schreef beequeen het volgende:
Volgens juffrouw Jannie spreken ze in Spanje keiveel Spaans.
Mag ook.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:34 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik vind het meer de Brabantse en dronken variant van Hedy d'Ancona.
34 jaar getrouwdquote:Op maandag 29 maart 2010 16:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Mag ook.
Ik val midden in het gesprek, maar begrijp ik het goed dat haar vent naar Thailand vertrekt en ze bang is dat hij niet meer terugkomt?![]()
Ja dus.
Oh, wat sneu.quote:
Ze kwam om geld bedelen, Johan voelde dat aan.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh, wat sneu.Maar waarom dat aan Johan vertellen dan?
Heeft die waterteef mijn band lekgestoken?quote:
Er is een bende actief in Eindhoven die banden van damesfietsen leksteken.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:41 schreef Copycat het volgende:
[..]
Heeft die waterteef mijn band lekgestoken?
quote:4:41 kaya35: zak suri reist ff na hassen voor kilo kip voor 3 euro pakkie maggi en je heb voor week e
Een zak Surinaamse rijst, even naar Hassen (dat is vast en zeker een goede en goedkope slager) voor een kilo kip voor 3 euro en nog een pakje Maggi en je hebt weer voldoende eten voor een week.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef beequeen het volgende:
Kaya is weer goed bezig. Wat zou ze bedoelen?
[..]
De hufters.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Er is een bende actief in Eindhoven die banden van damesfietsen leksteken.
Een kilo Surinaamse rijst............eh verder kom ik eigenlijk nietquote:Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tips om goedkoop van te leven, Surinaamse rijst met kip van Hassan, de islamitische slager. Typisch, eerder vandaag moest ze zo nodig nog een opmerking maken over een theedoek die voor het paleis langs liep.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:43 schreef beequeen het volgende:
[..]
Jij hebt een kaya woordenboek! Je speelt vals!quote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Een zak Surinaamse rijst, even naar Hassen (dat is vast en zeker een goede en goedkope slager) voor een kilo kip voor 3 euro en nog een pakje Maggi en je hebt weer voldoende eten voor een week.
Je moet er echt voor uit EHV komen om dit te begrijpen. Thnx.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Copycat het volgende:
Een zak Surinaamse rijst, even naar Hassen (dat is vast en zeker een goede en goedkope slager) voor een kilo kip voor 3 euro en nog een pakje Maggi en je hebt weer voldoende eten voor een week.
Beetje erg kort door de bocht. Je hebt er ook willing dames en halve dames die wel de volwassen leeftijdsgrens hebben bereikt ...quote:Op maandag 29 maart 2010 16:49 schreef Toverheks het volgende:
vrouwtje wordt na 34 jaar afgedankt, mannetje gaat kleine kinderen neuken in Thailand want zo is het gewoon, vrouwtje voelde al aan haar water dat mannetje niet meer terug komt.
ben nu wel erg grof he, maar zo is het gewoon kan het niet anders omschrijven.
Die man is ook zo vreselijk onhandig. Alles wat hij in zijn handen krijgt sneuvelt.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou Johan nog steeds niet de link leggen van zijn ongelukjes met het schenden van het graf van Astrid?
Ja precies, die man heeft gewoon een zwak voor katois.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beetje erg kort door de bocht. Je hebt er ook willing dames en halve dames die wel de volwassen leeftijdsgrens hebben bereikt ...
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beetje erg kort door de bocht. Je hebt er ook willing dames en halve dames die wel de volwassen leeftijdsgrens hebben bereikt ...
Ik heb ook van die dagen dat alles wat ik aanraak stuk gaat. Onlangs nog ging op zo'n dag bij iemand langs die net een dure videocamera gekocht had. Ik ben op minstens twee meter van die camera geblevenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die man is ook zo vreselijk onhandig. Alles wat hij in zijn handen krijgt sneuvelt.
Ja, wie niet? Maar hem gebeurt het dagelijks.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ook van die dagen dat alles wat ik aanraak stuk gaat. Onlangs nog ging op zo'n dag bij iemand langs die net een dure videocamera gekocht had. Ik ben op minstens twee meter van die camera gebleven
ben blij dat jij het vraagt, ik weet het ook nietquote:Op maandag 29 maart 2010 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, wie niet? Maar hem gebeurt het dagelijks.
Wat is/zijn katois?
En voor alles wat je nu zegt lief heksje heb je geen enkele vorm van bewijs! Behalve dan natuurlijk wat het zielige vrouwtje beweert.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:49 schreef Toverheks het volgende:
vrouwtje wordt na 34 jaar afgedankt, mannetje gaat kleine kinderen neuken in Thailand want zo is het gewoon, vrouwtje voelde al aan haar water dat mannetje niet meer terug komt.
ben nu wel erg grof he, maar zo is het gewoon kan het niet anders omschrijven.
Lees mijn ninja edit.quote:
Je mag kiezen: Michelangelo, Leonardo, Donatello of Raphael.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[quote]Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is een ninja?
hou het in de gatenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Enfin: we hebben weer beeld van buiten. Zitten we wel mooi eerste rang als de FIOD komt binnenvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |