Je moet er echt voor uit EHV komen om dit te begrijpen. Thnx.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:45 schreef Copycat het volgende:
Een zak Surinaamse rijst, even naar Hassen (dat is vast en zeker een goede en goedkope slager) voor een kilo kip voor 3 euro en nog een pakje Maggi en je hebt weer voldoende eten voor een week.
Beetje erg kort door de bocht. Je hebt er ook willing dames en halve dames die wel de volwassen leeftijdsgrens hebben bereikt ...quote:Op maandag 29 maart 2010 16:49 schreef Toverheks het volgende:
vrouwtje wordt na 34 jaar afgedankt, mannetje gaat kleine kinderen neuken in Thailand want zo is het gewoon, vrouwtje voelde al aan haar water dat mannetje niet meer terug komt.
ben nu wel erg grof he, maar zo is het gewoon kan het niet anders omschrijven.
Die man is ook zo vreselijk onhandig. Alles wat hij in zijn handen krijgt sneuvelt.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:51 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou Johan nog steeds niet de link leggen van zijn ongelukjes met het schenden van het graf van Astrid?
Ja precies, die man heeft gewoon een zwak voor katois.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beetje erg kort door de bocht. Je hebt er ook willing dames en halve dames die wel de volwassen leeftijdsgrens hebben bereikt ...
quote:Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Beetje erg kort door de bocht. Je hebt er ook willing dames en halve dames die wel de volwassen leeftijdsgrens hebben bereikt ...
Ik heb ook van die dagen dat alles wat ik aanraak stuk gaat. Onlangs nog ging op zo'n dag bij iemand langs die net een dure videocamera gekocht had. Ik ben op minstens twee meter van die camera geblevenquote:Op maandag 29 maart 2010 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die man is ook zo vreselijk onhandig. Alles wat hij in zijn handen krijgt sneuvelt.
Ja, wie niet? Maar hem gebeurt het dagelijks.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:55 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik heb ook van die dagen dat alles wat ik aanraak stuk gaat. Onlangs nog ging op zo'n dag bij iemand langs die net een dure videocamera gekocht had. Ik ben op minstens twee meter van die camera gebleven
ben blij dat jij het vraagt, ik weet het ook nietquote:Op maandag 29 maart 2010 16:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ja, wie niet? Maar hem gebeurt het dagelijks.
Wat is/zijn katois?
En voor alles wat je nu zegt lief heksje heb je geen enkele vorm van bewijs! Behalve dan natuurlijk wat het zielige vrouwtje beweert.quote:Op maandag 29 maart 2010 16:49 schreef Toverheks het volgende:
vrouwtje wordt na 34 jaar afgedankt, mannetje gaat kleine kinderen neuken in Thailand want zo is het gewoon, vrouwtje voelde al aan haar water dat mannetje niet meer terug komt.
ben nu wel erg grof he, maar zo is het gewoon kan het niet anders omschrijven.
Lees mijn ninja edit.quote:
Je mag kiezen: Michelangelo, Leonardo, Donatello of Raphael.quote:Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[quote]Op maandag 29 maart 2010 17:03 schreef Scrutinizer het volgende:
Wat is een ninja?
hou het in de gatenquote:Op maandag 29 maart 2010 17:14 schreef Scrutinizer het volgende:
Enfin: we hebben weer beeld van buiten. Zitten we wel mooi eerste rang als de FIOD komt binnenvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |